2010. április 21., szerda

Hideg napok - Ruben

Hetfo, kedd volt apa szabadja. Persze ahogy az lenni szokott, elromlott a jo ido. Nekem nagykabatom mar 1 honapja nincs, kapok mindig ezer pulcsit, de igy is osszefagytam mindket nap az esos, szeles hidegben. Az eredmenye mar most latszik...
Hetfon delelott az sztk-ban kezdtunk. Az elmaradt 1 eves oltasom kaptam meg (Hib/Men C). Mar alapbol almos voltam, hisz jo szokasom nem valtozott, sot... par napja 6-kor kelek. Apa kezben cipelt, hogy el ne aludjak, a kicsi varakozas alatt Lori gondoskodott rola, hogy ebren tartson piszkalassal, majd jott is a noverke a tujevel. Apa oleben ultem, de az egesz annyira gyors volt, hogy egy hangot sem adtam ki, nem hogy sirtam volna! Anya osszeszoritott fogakkal keszult nagy kiborulasra, de hosiesen, ferfi modjara alltam a sarat.
Epuletet elhagyva elaludtam...
Morgo apankkal csak egy nagybevasarlasra jutotta, amibol hazaerve mar fel is ebredtem. Kivonultunk csaladfostul a kertbe, mert az uj szomszed a keritesunkhoz pakolt nemi butort, amit ugyan mar elegetett, de a keritest jol benyomta. Mig apa azt kalapalta, noverkem es en beultunk a homokozoba (igen, rajtam Lori kabatja van). Estere nagyon benyugosodtem, mert nappal keveset aludtam es hat szurit is kaptam. Ejjel parszor felsirtam, jott a fajdalomcsillapito is, de az sem segitett a bedugult orromon. Lori akkor kelt, mikor en mar vegleg kidoltam. Anya is agyban volt, fel 12 is elmult, mikor az uj szomszed nagy hevvel akkora kalapalasba kezdett, hogy majd atszakadtak a falak!!! Tesot ugy megijesztettek vele, nagyon sirt szegenyke, felt a nagy zajtol. Anya dongette is vissza a falat nekik, amire valoszinuleg eszbe kaptak, mert felfuggesztettek a munkalatokat.
Kedd reggel anyank olyan gyorsan elrobogott itthonrol, hogy csak azt vettuk eszre, Lori sir az ajtoban. Apa eppen ebredezett, igy gyorsan bekapcsolta a tevet Lorinak, engem berakott az etetoszekbe es lefoglalt egy darab kenyerrel. Csak 1 oraig voltunk magunk, de az eleg volt apank idegeinek. (Anya kozben a korzetinel volt, akitol antibiotikummal tert haza.)
Delben mar a varos poros utcait rottuk, igaz en csak ultem, csukott szemekkel. Apankra rajott a dvd vehetnek, aminek anya megorult, hogy megyunk vonatozni (ebben a varosban szinte az osszes ilyen jellegu boltot bezartak), de sajna nem jott be. Inkabb a Tescoba setaltunk el, ahonnan csak egy nagyon par dologgal es 2 dvd-vel gazdagabban jottunk ki. Hazafele is setaltunk, igy osszesen kb 3 orat mentunk, mivel meg a jatszoteret is utba ejtettuk.
Apa rogton nekiallt fozni itthon, vagy 2 oran keresztul, de az eredmeny magaert beszelt! En csak ultem a helyemen, es ettem, ettem, ettem...
........................................Kukoricat...................................
.........................Sutihez keszitett karamellt................................
A nagy lakoma utan felmentunk egyutt jatszani. Lusta szuleink azonnal kiterultek az agyon, es alvast imitaltak. Anyanak sikerult jobban, ott is hagytuk, majd 2 oran at! Addig elkeszitettunk egy fincsi, ragacsos, extra edes sutikét! Azert nem ment minden gordulekenyen, mert van, amit anya megenged, de apa nem, es mivel a sokszor ram szolas ellenere sem valtottam joba, kiabalt velem, es meg a kezemre is racsapott!!! Lori sem volt egy angyalka, igy a kikeszitett apank mindenen nagyon hamar kiakadt... vegul anya csak lemaszott, hallvan a sok ordibalast.
1 ora maradt hatra a furdesig, de azt lestrapalt apank szigoruan a laptopjanak szentelte.
Az ejszakam szinten ebredesekkel tarkitott volt. Még buliztam is kicsit a filmet nezo osokkel, de az sem gatolt meg a reggel 6:02-es jokedvu ebredesemben:)

5 megjegyzés:

Alida írta...

Ez igen!
Ruben nagyon férfiasan viselte az oltást. Apát is dícséret illeti, hogy ilyen sokat volt egyedül a gyerkőkkel.
Puszi: Alida

Mátébogyó írta...

1 éves oltás? Nálunk 15 hósan van...
Jó sétát tettetek! És hogy Apa mennyit vigyázott a gyrkőkre!!! :-)
Legalább pihentél egy kicsit!
A szomszédok meg még mindig boldogítanak? Már lassan szétverik a házat....

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Sziasztok! Regen jartatok erre mar hianyoltunk is.
SZegeny kis Ruben szurit kapott es milyen hosiesen viselte a dolgot.
Homokoztatok ,edes Ruben Lori kabatjaban.
DE jo hogy szebb ido volt es voltatok kinn is de a hideg vegre elmehetne.
Jo nagyokat setaltatok.
Hat a szomszedok meg jo hogy eszbe kaptak es abbahagytak a kapalalast.
Apa fozott?
Hu az nalunk soha nem tortene meg azt hiszem...
Szegeny apa kiborult a sok roszasagotok miatt,de meg jo hogy anya kicsit tudott piheni.
Edesek a kepek,es Ruben hogy eszik cuki
puszika

Bea írta...

Nagyon ügyi vagy ,én majd a jövőhéten megyek oltásra.Lehet nem lesezk olyan férfias,mert a multkori vérvételt végig üvöltöttem,bár az 3 csőnyi volt.
Sztem jól áll a kabát!
Bencikusék

Kristóf és Maja írta...

Micsoda angol időjárás! :o Egyik nap rövidnadrág meg kisruha, a másik nap meg sapka és kabát! :o
Reméljük a hideg ide nem jut el.. már nem vágyunk rá. Anya kimosta és eltette a vastagabb kabátokat.
Kellemes hetet nektek!
Édes vagy Ruben ahogy eszel! Szereted a pocakod, akár csak én..
Lori drága, nem hozzád készültünk.. bár jó lenne, csak hát a távolság.. Hanem Lujzi barátnőmnek született januárban egy kisöccse, Loránd, és őt is Lorinak becézik a szülei.. Anyának nagyon fura,mert hát eddig a Lori egy lánynevet jelentett neki, de hát ez van..
Puszi