2010. április 18., vasárnap

Suti - Lori

Na a mai napunk erdekesre sikeredett. Ocsi 6:20-kor kelt, anya panaszkodott is, hogy 10 perccel korabban a megszokott idoponttol. En lent csicsikaltam apaval, igy maradtak fent egeszen fel 9-ig. Addig birta Ruben, mivel mar nagyon ehes volt.
Delelott folyaman lecsereltuk a dunyhakat nyari takarokra. Mostunk par adagot, kiteregettuk egyutt, majd elszaladtunk a kisboltba krumpliert, hogy anya neki tudjon allni a rakott krumplinak. Ugy gondolta, hogy kesz lesz vele, eszunk, majd kimegyunk setalni. Ocskos viszont mashogy gondolta, mert fel 12-kor szepen, mosolyogva beajult az etetoszekebe.

Aludt 2 orat, amit mi anyaval felig kint az udvaron toltottunk, felig bent tevet nezve. Kint sutiket keszitettem, megszamoltam, szinek szerint csoportositottam oket...
Ruben keleset kovetoen bevagott egy jo adagot az ebedbol, majd jatszottunk fent. Meglepo modon kevesebbet bantottam, tobbet puszilgattam.
Mire eljott a furdes ido en kb az osszes itthon fellelheto kajat vegigkostoltam. Az ebedbol csak egy keves csuszott, minden mast szivesebben ettem (vajas kenyer, joghurt, banan...).
Fekveskor en a szokasos modon hamar elaludtam, de Ruben meg szorakoztatta anyat egy darabig...

6 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hat ez a kis Ruben tunderi a videon ahogy a szemei rgadnak le szere,de Lori meg aludni sem hagyta.
OLyan edes Ruben hogy mikor Lori oda ment meg almoson is tudodtt nevetni.Jo kis napotok volt,jo ido.puszika

Van 2 dijunk szamotokra

Mátébogyó írta...

Jajj, de jó lett ez a videó!
Nagyon fáradt lehetett Ruben, de azért még volt ereje Lorira vigyorogni! :-))
Máté sose csinált még ilyet. Ő vagy hisztizik a fáradság miatt, vagy tejcsi kell, hogy elaludjon...
Lori mintha előnyben részesítené a száraz kajákat. Nincs nagy barátságban a főtt ételekkel... (akárcsak én..., sajnos).

Mátébogyó írta...

Ja, és a díjak tőlünk is nektek! :-)
Mostanában valahogy megszaporodtak, nem?

Sz-K írta...

Nagyon jó ez a videó. Üdv Judit

csupella írta...

Díjak nálunk nektek!

Olivia ℇ Alexandra írta...

Hú, szegény Ruben tényleg nagyon fáradt lehetett, hogy még nevetés közben is képes volt elaludni! Reméljük, nem bújkál benne valami (én olyankor szoktam csak úgy elaludni).
Puszika