2010. április 29., csütörtök

Pisi, esernyo - Lori

Vasarnapom apa keresesevel kezdodott! Mivel nem vagyok hozzaszokva, hogy koran kezd, nagyot neztem, hogy 'mar' dolgozik.
Amugy Ruben a rossz ejszakaja miatt 'csak' 7-kor, mig en 8-kor keltem.
A delelottot jatszassal -bent, majd kint- toltottuk. Delben mentunk ki, mikor vegre feltunt anyanak, hogy a szombaton vett csattjaim elvesztek!!! Arra mentunk, amerre aznap jartunk, hatha.... Persze nem lett meg, de setaltunk egy hatalmasat, mig Ruben alukalt.
Varosba erve rogton csattot vettunk! En valasztottam; szivecskes, csillogosat. Innen az apa altal 'megrendelt' kolaert ugrottunk meg be egy masik boltba, ahol mar fizetni meneskor kozoltem, hogy pisilnem kell. Anya nyugisan szolt, hogy 'ok, mindjart fizetek es kimegyunk pisilni'. En ilyenkor altalaban ugyesen varok, de most nagyon kellett........ Kiszaladtam az ajtohoz, folyamataban kiabalva, hogy 'pisi, pisi, pisi', mikozben anya epp elpakolta a vett cuccokat. De mar nem vartam meg, hogy elinduljon, lepisiltem a labtorlot!!!
Kint levettuk a harisnyam, kaptam masik bugyikat (amit szerencsere mar ezer eve hordozuk), majd elindultunk a kedvenc jatszoteremre. Jo sok gyerek volt, kovettem oket, beszeltem hozzajuk, babakat simogattam, egy neninek kinyitottam a kaput, hogy siman ki tudja tolni a babakocsit... szoval jo kislany voltam. Apa hivott minket kb 1 elteltevel, hogy lassan vegez, menjunk el ele. Igy gyorsan felszaladtunk hozza. Engem be is vitt magaval, megmutogatva a kollegainak, hogy milyen csini vagyok a reggel magam valasztott ruhamban!
Itthon apa fozott gyorsban, egyutt ebedeltunk egy kesoit, majd jatszottunk meg kint, bent es mar mentunk is aludni, jol lefaradva.
Hetfon ocsi fel 7-kor keltette anyat, de mar ugy, hogy a jatekok szetdobalva, zokni lehuzva... Kapott tejcsit, majd 8-tol ujra aludt is. Egyutt keltunk, fel 10-kor!!!!!!!!!!!! Anya alig hitt a szemenek, meg is dicsert (azutan, hogy ejszaka lerongalt a 4. kelesemkor).
Apaval mentunk ki, elengedtuk dolgozni, es haladtunk tovabb a magunk utjara. Sok dolgunk nem volt, csak jatszoterezes, de egy szep, szivarvanyszinu esernyot meglatva, vasaroltunk is kicsit. Az elozo pottyos az egyik nagyon szeles napon osszetort, es azota igergetik az osok, hogy kapok masikat.
Csak 2 orat voltunk kint, mivel anya panaszkodik, hogy a napi 4-5 ora seta miatt faj az osszes izma, vallatol a labfejeig:)
Mivel jo gyerekek voltunk, keso delutan meg maci tortat is csinaltunk. Az afonya mar par napja ult a hutoben, igy azt nyomkodtuk a piskotaba, ami az en feladatom volt!
Este en mentem aludni, ahogy kell, mig Ruben szorakoztatta anyat fel 10-ig, majd egyutt elmentek aludni.

2 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hu milyen jo kis napjaitok voltak.Setaltatok,vasarolgatatok es jatszotereztetek.Te Lori edes lehetel a pisilessel,szegenyke biztosan nem tudtad tartani.
De meg jo hogy volt bugyika nalatok.Apa foz?Hat az kalsz nagyon.Biztos nagyon fincsi lett a macko torta afonyaval.
Ngayon szep ruhacskat valasztottal folvenni es szepek a csatjaid,kar hogy az azelotek elvesztek es mar nem talaltatok meg.pusizka

Mátébogyó írta...

Anya! Ha pisilni kell, akkor pisilni kell! Nem lehet azt a végtelenségig bent tartani... :-p
Napi 4-5 óra séta? Elhiszem, hogy kivannak az izmaid! Teljesen kicombosodsz, de azért majd felférj ám a repülőre! :-D
Írok majd, csak még egy kicsit várj! :-))