2010. április 30., péntek

Esernyos nap - Lori

Csutortok reggel meglepo modon en keltem korabban, mar 7 utan kiabaltam anyanak. Ruben pont mellette aludt, mert felsirt hajnalban es ott maradt. Anya kicsuszott mellolle, majd lehozott engem kakaozni, meset nezni. Persze ilyenkor aludt ocskos rekordidot, egeszen fel 9-ig! Mikor felmentunk hozza, total atazva, kakasan talaltuk, boldogsagtol sugarzo arccal ulve a zenelo szekeben.
A zuhanyzas most nem jott be neki annyira, mert le volt korlatozva es nem mehetett jatszani a dugoval. En is kezdtem vetkozni, de amint meglattam azt a csomo kicsi kakat uszkalni a kadban, meggondoltam magam es kiabalva ismetelgettem, hogy 'kaka, kaka, kaka', mig anya le nem allitott.
Apa fel 10-kor indult dolgozni. Kerdezett minket, hogy mi a mai program, nincs ovi? Ekkor kapott anyank eszbe, hogy nekunk is kene menni! Nagyon gyorsan osszekaptuk magunk es mar szaladtunk is.
10 utan ertunk oda, az addigra jol megtelt terembe. Az ido nagy reszeben Grace-szel, egy nalam par honappal fiatalabb kislannyal verekedtem! Mindig ugyanaz kellett nekunk, es egyikunk sem eppen az az engedekeny tipus...
Kozben Ruben ujra bekakilt, pelusunk meg nem volt, igy anyanak kolcson kellett kernie egyet. Mire visszaertek a pelenkacserevel, engem ismet Grace-szel verekedve talalt.
Kisse esos idoben hagytuk el az ovit. Csak babakajat vettunk az egyik boltban, majd tepertunk is haza. En nagyon nyugos voltam, sokat sirtam, mert nem kaptam edesseget. Vegul a babakocsiban kotottem ki, rugdosva, hisztizve, Rubent jol ebrentartva.
Az uton vegul lenyugodtam, mert talaltunk par 'habos' viragot, amiket ha erossen megfujtam, elrepult a teteje.
Ocsi az utcankban aludt el. Anya itthon rogton kivette a kocsibol es felvitte az agyaba, ahol majdnem 2 orat szonyokalt.
En kiszaladtam az udvarra es elveztem a homokozast. Vittem mindenhova egy kicsit, anya viragaihoz, a szekekre, a betonra, a szomszednak... Jol lefoglaltam magam, mig anya fozott.
Apa delutan szabad volt 2 orara. Kicsit hulyultunk vele, majd megprobalta megcsinalni a netet, de nem sikerult neki. Ment is vissza hamar, mert sok dolguk volt az estere.
Delutan az emeleten voltunk. Megtalaltam az uszoruham, majd egy regi, csini kisruham, amiket sorban fel is vettem. A ruha viszont viszketos volt, le akartam venni, de anya kepet akart rolam csinalni, igy jo nagy hisztibe kezdtem.Vegul megkaptam az uszoruham es ujra boldog voltam.
Amugy ocsi a nap folyaman 5x kakilt. Mas baja nem volt, aludni is szepen ment, ugyanugy en is.

2 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon jo napotok volt most is.Erdekes hogy Lori is mindig akar zuhanyozni mikor Ruben is azt csinalja.Kakis cucok ismeros.
AZ oviban jo lehetett kiveve a sok verekedest Lori reszerol.
Edes Lori a kepeken,nekem a hisztis is nagyon tetszik es milyen szep ruhaja volt Lorinak.puszika

Mátébogyó írta...

:-)
Nagggyon jó a legelső kép!!! Kis bájos!
Rubennek megint körmöt vágtatok, vagy annyira jó idő van felétek, hogy már zokni sem kell? :-p
Igaza van Lorinak, nehogy má' engedjen! :-)
Ruben = 5 kakás csomag? Hűha! Mi történt vele?