2010. január 2., szombat

Megallithatatlanul... - Ruben

Uj evben, uj tapasztalatokkal. Merthogy abbol jut sok egy napra. Teperek ezerrel, anya alig er utol. Mindenhova eljutok, felallok, aztan kinyitok, kihuzok, lehuzok, belenezek, megkostolom, megrangatom.... Most a konyha, utana a mosogep a kedvenc. De par napja anyahoz is bekukucskaltam, mig zuhanyzott! Orult nekem, foleg amikor elkezdtem rangatni a zuhanyfuggonyt.
Lori anyam helyett anyam! Mindig ajnaroz; etet, oltoztet, orrot torol, kezet szamhoz emeli, ha kohogok... fejemre csap es magyaraz, ha rosszat csinalok... elrendezi a jatekaim... egyszoval NELKULOZHETETLEN:)
Az ejszakaim nem nagyon alakulnak. Sokat vagyok fent, de mostanra legalabb lejjebb adtam; a 4-5 helyett csak 2x szopizok. Nyomulnak a fogaim! A fenti 2 masodik mar lassan egy honapja ugy feherlik, mintha kint lenne es jo kemeny is, de nem mozdulnak.
A szilveszterunk erdekesre sikeredett. Nagyon koran, mar 7:20-kor aludtunk. Anya nyugodtan elment furodni, mire en kezdem a sort, felsirtam. Nehezen nyugodtam csak meg, de visszaaludtam. Lori kovetett 20 perc mulva. O is visszafekudt, de nem sokara ra ismet nagyon sirt, le akart menni a foldszintre. Anya megkegyelmezett neki, mondvan az ev utolso napja van. Nekem sem kellett tobb, veluk egyutt buliztam fel ora mulva! Mikor apa hazaert melobol -mar fel 11 volt- nagyot nezett. Noverkem 11 utan dolt ki, mig en az ejfeli tuzijatekkor.
Ma volt apa elso szabadnapja. Elindultunk setalni azzal a szoveggel, hogy ma semmi sem lesz nyitva. Anya megemlitette, hogy a nagy ruhazati aruhazban minden nagyon olcso, nezzunk el arra. Persze nyitva volt, persze bementunk. Legalabb 2 orat eltoltottunk bent, sok-sok ruha vasarlasaval. Anya ugy porgott, mint akit felhuztak. Apa velem nezelodott, mig en aludtam, es nem is adta alabb anyanal. Lori elvezettel gyujtogette a foldre esett vallfakat, cimkeket, oveket es azokkal szaladgalt. Vegul csak kijutottunk valahogy, de anya mar holnap tervez visszamenni.

3 megjegyzés:

Kristóf és Maja írta...

Ki kell használni a nagy kedvezményeket és bevásárolni. :) Meg hát ezt a részt mi nők nagyon szeretjük.. a férfiak már kevésbé.. :)
MOzgalmasan telt az év utolsó napja nálatok.. nem nagyon hagytatok békét az ősöknek, úgy látom. Hát velünk semmi gond nem volt, azt sem tudtuk, hogy véget érte egy év... aludtunk mint a bunda. :D
Puszi
Maja és Kristóf

admin írta...

Nagyon sokmindent csinál már Ruben! Szerencsére Máté még nem fedezte fel a fiókokat, bár kedves anyósom előszeretettel mutogatja neki, hogy hogy is kell azt csinálni... Gondolod, mennyire boldog vagyok! :-s
Lori meg jól lemaradt a tüzijátékról! :-o

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Jo kis napotok volt az aruhazba,anya folporgot az jo ezek szerint az uj evben mindig ruhakat fog vasarolni.Na ez babona azt hiszem. SZoval ti jol csinaltatok a folkeleseket egymas utan,Ruben annyira edes a kepen ahogy mosolyog olyan kis huncut.Lori nagyon ugyes hogy igy folugyel a kis ocserre,Imadni valoak vagytok.puszika