2010. január 10., vasárnap

Hetvege - Lori

Az egyforma napok forgatagaban meg a nagyihoz se jutunk el. Sokat dolgozik, vagy epp apanak nincs kedve. Igazabol a hora fogja, hogy nem akar buszozni. Pedig en uuugy mennek, buszon, vonaton, kocsiban...
Az ejszakaim alakulnak. Mivel pentek delutan kivetelesen beszunyokaltam kicsit, igy este jo sokaig dumaltam az ágyambol. Amugy csak anyatol bujocskaztunk apaval, aki lent etette ocsit es nem tudta, hogy a takaroja alatt varom. Vegul a nagy csondre jott fel, es talalt meg a dunyha alatt, bealudva.
Szombaton csak apaval voltam kint. Anya nagyon almos volt, mivel Ruben a leheto legrosszabb formajat hozta ejjel. Delben el is mentek aludni, mi pedig feloltoztunk es babakocsistul elindultunk a nagy hoban. Eloszor a jatszoterre mentunk. Csuszdaztam, hintaztam, nagyokat estem. A kabatom, nadragom nem kicsit fekete(?) lett.
A boltban jo gyerekkent viselkedtem. Segitettem apanak vasarolni, szofogadoan setaltam vele, nem hisztiztem edessegert, majd ugyesen hazaballagtam mellette.
Itthon mar a levest is felraktuk, mikor anya komas fejjel megjelent. Ruben meg aludt, osszesen 3 es fel orat!
A heten felvaltva csinaltak az osok desszertet. Anyaval 3x is muffint keszitettem (dataolyasat, kokuszosat, bananosat), mivel vettunk uj, szines, szilikonos formakat.
Pisilesnel raszoktam anya hulyesegere. Nem ul ra a wc-re rendesen, csak fele gugol. Tegnap ezt apa is eszrevette, mondta is anyanak rogton, aki nem akarta elhinni. Ezert megmutattam neki ma reggel, jol osszepisilve a bilit, foldet. Ejszaka pedig kiabaltam, hogy jojjon, mert pisilnem kell. Mivel azt sem tudta, hol van, azt mondta pisiljek a pelusba. Belepisiltem, majd megjelent a bilivel, amire azert raultem, de egy cseppet sem tudtam mar kipreselni. Vegul kaptam tiszta pelenkat, majd egy kisebb 'kakaot akarok' hisztit kovetoen visszafekudtem az agyikomba, egeszen 10-ig aludva.
Vasarnap el sem hagytuk a hazat. Apa csinalta nagyon fini hal volt ebedre, amit en is kessel, villaval ettem.
Furdes elott pedig buliztunk egy jo nagyot negyesben az emeleten. Csinaltunk vagy ezer kepet, mindenkirol egyutt, kulon-kulon. Elokerult az angol ovis dalokat tartalmazo konyvem is, amit apa magahoz ragadott es vagy fel oran at abbol enekelgetett. Anya mar sajnalja, hogy nem keszitett videot:)

4 megjegyzés:

Kristóf és Maja írta...

Jaj de jó kis mulatós estétek volt! :) És milyen ügyesek vagytok apával,hogy anyát hagytátok pihenni Rubennel, ti pedig addig vásároltatok és játszótereztetek egyet. Engem gonosz anyám nem enged a játszótéren csúszdázni meg hintázni,mert azt mondja hideg van, ilyenkor nem szokás... Hát most lebukott.. még is csak szokás! :) :p
Puszi
Kristóf és Maja

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hat nagyon jo kis hetvegetek volt,SZabina is ujabban ugy pisil a bilin mint te hogy csak ra gugol es nem ul ra.Edes vagy a kepen ahogy eszel egyedul kessel,villaval.Hat nagyon edes lehettela hogy elaludtal elbujva atakaro alatt.Tenyleg kar hogy nem csinaltatok videot a kis bulitokrol,na meg a sok kepet kerjuk folrakni.puszika

Sz-K írta...

Nagyon jó a kép ahol négyen vagytok. Biztos a többi is ilyen jó. Gergő soha nem aludt még 3 és fél órát egyben napközben, még mikor kisebb volt akkor sem, a leghosszabb nála a másfél óra.
Üdv Judit

admin írta...

Szegény Lori bealudt, míg várt rád a takaró alatt...! :-p
Azért csak összejött már egy kisebb pihenés!
Csinálj belőle rendszert, látod, Apa nagyon jól elvolt Lorival! :-D
Hogy Ti tényleg mennyit sütkéreztek-főzőcskéztek...! :-)
Lassan vmi gasztroblogot is elkezdhettek! :-D