2010. január 4., hétfő

3. fog - Ruben

Mar tul ugyes vagyok szuleim szerint, mivel mindenhol es minden aron felallok. Ma peldaul a tuzhelynel rugoztam, mikor lenyilt a grill ajtaja es akkorat vagodtam hatra, mint az ol ajto!!! Uvoltottem is torokbol, anya csak nehezen tudott lenyugtatni. Vegul a hintaba kerulve -na meg a frissen keszult datolyas muffinnal a szamban- mar el is felejtettem az egeszet.Mar tobbszor elengedem a kapaszkodoimat, es probalok egyedul megallni. Alltalaban eses a vege, de legalabb kitarto vagyok. Anya azt mondja, hogy ebben nagyon kulonbozunk Loritol, mert o nagyon gyorsan tanult a sajat karan. (Biztos azert volt olyan lusta baba:) Pl a radiatort neki csak egyszer kellett forron megfognia, utana mar nem probalkozott, mig en napi szinten 'leegetem' az ujjacskaim.
A lepcsonel edzem mostansag. Anya elore fel, hogy hamar ra fogok jonni a felfele maszas technikajara, mert mar felso testtel nagyon megyek, de a labaim meg elfelejtem hozzarendelni.
Legjobb baratommal:
A jatszohazba is eljutottunk ma vegre. A tudatlan osok ugy gondoltak, hogy mar suli van, igy nem lesz tele a hely. Amint beleptunk, rajottek, hogy tevedtek! Csak szerdan kezdodik az iskola. Azert nem volt igy sem olyan rossz. Lori teljesen kivirult a tomeg lattan. Szinte egyfolytaban csuszdazott, becsatlakozva masokhoz. Azert sikerult egyszer nagyot utkoznie egy kisfiuval, aki a csuszda aljan ult (?), es nem mozdult el akkor sem, amikor jottek a nagyobbak. Sirtak am mindketten, de egy kis simi-simi es iszi utan mar minden ujra a regi volt. Anya osszefutott egyik -itteni- volt osztalytarsaval is, aki vegig nekem udvarolt. Csak egy darabig elveztem a dolgot, utana inkabb mentem Lorihoz jatszani. (Nem akartak eloszor lerakni az osok, mondvan ismet osszeszedek valamit, de vegul belattak, hogy nem lehet 'ketrecben' tartani.)
Amugy az ejszakaim javulnak. Mar csak 1x kelek fel szopizni, majd alszok is vissza. Viszont a bulizas elmaradasaval reggelente egyre korabban kelek, aminek anyam mar nem is tudja, hogy oruljon-e.
Ja, es vegre kint a 3. fogacskam!!! A jobb felso 2., ami tobb mint 1 honapja 'kint volt', de meg egy vekony hartya alatt meghuzodva. A masik ketteske is ugyanigy all, talan az is atbujik vegre.

4 megjegyzés:

Bea írta...

Hali!

Behoztuk végre a lemaradásunkat,és végig olvastunk.
Az az alvás....:O
Lori te nagyon édes vagy,sztem mi jól meglennénk eggyütt a konyhába!!!
Ruben te pedig nagyon ügyes vagy!!!
Gratula fogacskához.
BEncikusék

csupella írta...

Nagyon boldog 2010-et!!
LÁtom a Jézuska nektek is hozott minden szépet,és jót!
Jó,hogy senkiről sem feledkezett meg.
pusz

admin írta...

A jobb felső 2.??? És az első? Felcserélődött, vagy én értelmezem félre...?
Na, anya, hamarosan lesz hadd el hadd... Ha már egyedül fog állni, nem sokáig marad egyhelyben és útnak indul! :-p
Biztos szereti Ruben a meleget, ha nem árt neki a radiátor! ;-)
Lori ennyire élvezi a tömeget?

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hat jo kis napotok volt.Igazi kis csibesz vagy te hallod-e kis Ruben.Mosogatogep es grill suto.Egyszer Szabinat ugy foll kapta volt az ajto ahogy kinyilt hirtelen hogy a laba nem erte a foldet es orditott.Edes vagy nagyon.Biztosan klassz volt a jatszohazba.puszika