2010. január 3., vasárnap

Etetoszekes alvopoz - Lori

Az egyik Ruben, a masik en. De vajon melyik melyikunk??? Na jo, nem olyan nehez, hisz Ruben kekben van, mig en lilaban (eredetileg lila). Amugy en itt mar majdnem 10 honapos voltam, ocsi pedig majdnem 9.
A frissebb kep mai. Nem nagyon hagytuk el a hazat, emiatt Ruben meg is zavarodott kicsit, mivel nem volt babakocsikazas, ami elringatna a popojat. Mar majdnem 2 ora volt, amikor mi epp ebedeltunk, es csak azt vettuk eszre, hogy teso feje hajlik lefele.
Tegnapi setank alkalmaval apa bevasarolt husbol par napra, majd beultunk a jatszosarkos kavezoba, mig anyat visszaengedtuk abba a bizonyos ruhazati aruhazba. Csak 40 percig birtuk nelkule. A telcsijet itthon hagyta, emiatt kenytelenek voltunk utana menni. Nekem mar az epulet latvanya is eleg volt, rogton hatalmas hisztibe csaptam. Anya ekkor meg a probafulkeben volt, de mar szaladt is elenk, ahogy beleptunk a bejaraton, olyan hangos volt a szirenam.
Itthon mutatta, hogy vett nekem trikokat, mert szerinte ideje leszokni a kombikrol. Az egyiken Tigris focizik. Azonnal felvettem, es egeszen furdesig abban rohangaltam.
Amugy vagyunk, semmi izgi. Kint hideg van, tegnap is havazott, ami mara jeg lett. Jovo heten mar lesz suli, baba-mama klub es zene bolcsi is. Plusz Kathryn nagyihoz is eligerkeztunk, mig apa szabad, szoval azt is beillesztjuk a szurke hetkoznapokba.

3 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hat tenyleg jo kis szirenad van hogy anya meghallotta.Szegeny anya nem tudta fol probalni rendesen a rucikat.Edesek vagytok a kepeken de en meg mindig nem tudom melyik melyik,olyan egyformak es szerintem mind ket ruha rajtuk kek .Na mindegy gondolom hogy jo kis napjaitok lesznek mikor mentek suliba,baba klubba meg zenne bolcsibe.puszika

admin írta...

Meglátszik, hogy tesók! :-D
Látom, már betábláztátok a jövő hetet rendesen... :-p

Sz-K írta...

Valóban nagyon nehéz eldönteni melyik képen ki van, mivel a képernyőn mindkét fölső kék színű.
További szép napokat.
Üdv Judit