2010. január 7., csütörtök

Behavaztunk - Lori

Az elmult napokban akkora ho esett, hogy Anglia fele megbenult. A hirek szerint van, ahol 47 centi hullott, es -17 fok volt!
Mi azert elvezzuk a dolgot. Babakocsival eddig mindenhova sikerult eljutnunk, igaz a szuleim kicsit leizzadtak a tolasaban. Ruben csak addig elvezte a dolgot, mig megerezte, milyen hideg. Nekem viszont bejon! A hogolyozast meg nem ertem. Foleg azt a fajtat nem, amit az osok rendeztek le a parkban tegnapelott, kedden. Rohangaltak egymas utan, anya visitott, majd hentergett a hoban, vegul megsertodott, mig apa -magara nagyon buszken- csak rohogott!
Meg a jatszoterig is eljutottunk, ahol elkezdtem sirni, mert mar nagyon atazott a nadragon. Apa mondta egybol, hogy 'na, bepisilt a gyerek!' Anya meg bizonygatta, hogy ilyet nem tennek, mert mar honapok ota nem volt baleset. A vege az lett, hogy gyorsan hazajottunk. Es a pisi? Ahogy beertem a hazba, szaladtam is a wc-re, szaraz bugyiban! (Azt persze csak zarojelben jegyezzuk meg, hogy delutan a fordoszoba kellos kozepen osszepisiltem magam.)
Tegnap, szerdan gumicsizmat mentunk nezni, mivel a Jenitol orokolten anya felfedezett egy csomo, kissebb repedest. Nem talaltunk se arban, se meretben, se dizajnban megfelelot. Azert egy mutermi fotoshoz beugrottunk, mivel apa meg ocskos elott megigerte anyanak, hogy egyszer majd... A fotos csak februartol lesz, de be van tablazva marciusig. Szoval, ha ossze is jon, akkor majd tavasszal.
Itthon egyutt foztunk. A rantott husi keszitese annyira megtetszett, hogy utana egyedul kevergettem ossze a maradek lisztet, tojast, zsemlemorzsat; jo otletet adva ezzel apamnak, aki a keverekemet felfuszerezte, repet reszelt bele es kisutotte.
Ebed utan gyertyaztunk, jatszottunk a karacsonyra kapott 'Ehes vizilovakkal' (Hungry Hippos), majd festettem apaval.
Kesobb apa kidolt, mi meg mellett jatszottunk. Anya megtanitotta Rubennek az agyra valo felmaszast. Hatha igy majd felmegy magatol is az emeletre, nem kell cipelni:)

A furdes apa nelkul telt, mivel nem sikerult felkelnie. Ocsi fent oltozkodott, mikor en meguntam a dolgot, kihuztam a dugot, kimasztam a kadbol, megtorulkoztem es elindultam felfele, pont mikor anya jott vissza, nagy szemekkel nezve, hogy mit csinalok.

5 megjegyzés:

admin írta...

Látom Lori feltalálja magát és adja az ötleteket Apának főzés téren! :-)
Jó is az a hógolyózás, már rég vettem részt ilyen csatában...
Öcskösnek meg fel van adva a lecke, használatba lehet venni a lépcsőt... :-o
Az a játé a Hugó-hami??? Azt hiszem, úgy hívták.. :-))))

Sz-K írta...

Milyen jókat játszotok és főzőcskéztek Ti együtt családostól. Jó kis programok ezek a gyerekeknek.
Üdv Judit

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hat anyaek nagyon jol szorakozhatak,elhiszem hogy te csak csodalkoztal hogy mi is tortenik korulotted.De nagy havatok van nalunk nincs egy kicsi se.Hat tenyeg jo kis programjaitok vannak egyutt a csalad,setaltok,jatszotereztek,vasaroltok,stb.Jo kis moka foleg az egyutt jatszas,azt hiszem beloled Lori szakacs lesz vagy valami hasonlo.puszika

Olivia ℇ Alexandra írta...

Hú, de sok hó van nálatok!! Pesten is havazott, meg apa mondta, hogy Svájcban is rengeteget! Ügyes vagy, hogy nem pisilsz be!
Klassaz ezek a napok, mikor a szülők ennyit játszanak velünk!

Ruben, te meg nagyon ügyi vagy!
Puszi

Kristóf és Maja írta...

De jó,hogy felétek is esett a hó!!! Én nagyon élveztem tegnap és Maja sem panaszkodott. :D a Hógolyózást meg az angyalkázást pedig majd megtanulod és megszereted te is, ne aggódj!
Puszika nektek!!
Maja és Kristóf