2010. január 21., csütörtök

Tévé, lépcso, alvas - Ruben

Kedden a semmit teves jegyeben toltottuk napunk. Ugyan kijutottunk, de csak a fenykepeszhez.
Itthon meset neztunk, ami engem is egyre jobban lekot. Viszont az egyszer alvos terv nem jott ossze, este csak kidoltem, negyed 7-kor,igaz csak 20 percre, hisz Lori nem tudott betelni az 'ö' alvo babajaval. Igy is buliztam az ejszakaba, de 11 helyett mar (!) 10-kor kidoltem.Szerdan mentunk baba-mama klubba. Most annyian voltak mint az oroszok! Csak kapkodtuk fejunk, mert hangos is volt a terem, es a sok gyerek kozott neha elvesztettuk egymast. A tizoraihoz Lori szaladt leulni, de meg a miniatur sajtos rudjat sem ette meg, csak ivott es robogott vissza jatszani. Helyette leultem en, benyomtam par banan karikat es 2 sajtos rudat.
Hazafele anya extra sebesen tolt minket, mert nem akarta, hogy elaludjak. Jo gyerek voltam, kibirtam hazaig, sot, egeszen 1-ig. Igy a delutani 3 ora alvasommal estig nagyon jol voltam. Meg a lepcsozest is gyakoroltam, es egy egesz edesburgonyat is benyomtam.Azert kicsit felkeltem 11-kor apazni, mivel mikor megjott, nagyon hangosan rohogtek anyaval, amire felriadtam. Apa lehozott, es anyat boldogitva, ejfelig jatszottam. Ejjel csak forgolodtam, de nem keltem fel egeszen 6-ig. Azert Lori tett rola, hogy anya ne aludjon, 4x is felsirt, anyazva.
Csutortok reggel 8-kor boldogan ebredtem. Lorit mar sokkal nehezebb volt magahoz teriteni, mivel meg boven aludt, de mennie kellett suliba. En itthon lettem hagyva apamra, aki mar olyan mesteri szinten uzi az alvas temat, hogy engem is sikerult visszaedesgetni az agyba egy extra masfel ora. Anya nagyon ledobbent a csenden, mikor megjottek.
Itthon tettunk-vettunk, majd fel 2-kor kimentunk, mert kellett par dolog a boltbol. Mikor vegeztunk, elindultunk hazafele, en fogtam magam es beajultam. Ezen felbuzdulva -es a gyonyoru napsutesen- megalltunk a parknal. Lori nem gyozott eleget hintazni, pedig anya csulkei mar lefagytak es szinte az osszes edesseget felajanlotta neki, amit talalt a taskajaban, csak hogy induljunk vegre haza.
Hazaig aludtam, de ahogy beertunk az ajton, felkeltem. Anya gyorsban nekiallt ebedet kesziteni, amiben mindketten nagy segitseg voltunk; Lori kavarta a tesztat, en meg teptem anya gatyajat. Vegul kesz lettunk, es -jol meglepve anyankat- mindketten egesz jol belaktunk a most eloszor probalt lazacos-uborkas spagettin.
Estere kisse osszedolt a vilag, mivel mar nagyon almosak voltunk, felvaltva sirtunk. Azert megfurodtunk, pizsit huztunk, majd 7:45-re elcsondesultunk.

4 megjegyzés:

admin írta...

A kiscicapopó milyen ügyesen lépcsőzik! :-)
Nálunk szerintem a szokatlan időpontban való sétálgatás kavar be az alvásnál (mivel ugye Apa kétműszakos lett...) :-s
Várom az időpontot, aztán majd jegyzem ám!!! :-p
Lazacos-ubis spgatti? Hmmm....
Imádom a tésztás kajákat! :-)

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon edes vagy a kepeken,hogy bealudtal az ulokedbe vagyis az etetoszekedben,hat a tv-zes jo ha lekott kicsit,edes vagy a lepcsozessel ,hat aranyos a kiscicas popod.De jo lehetett a baba-mama klubba.puszika

Kristóf és Maja írta...

MOst fedeztük fel,hogy anya egyhelyen gyűjti a receptjeit.. :) Fini lehetett az a lazacos tészta, látom nektek is ízlett! :) Egy kis napsütésnek mi is örülnénk, bár eddig meg éveken át anya azon siránkozott,hogy sosincs hó.. :p Hát most állítólag nem szenvedünk belőle majd hiányt!
Puszi
Maja és Kristóf

csupella írta...

Nálatok is zajlik az élet:)
Hát Ruben,olyan cukin aludtál,hogy lehet,én sem hagytam volna a dolgot nyaggatás nélkül:)
Gratula a lépcsőzéshez!
Neked meg Lori a tésztafőzéshez!:)