2010. január 28., csütörtök

Egy egeszen jo het - Lori

Hetfore teljesen megjavultam! Anya el sem akarta hinni, egeszen estig csak visszafogott lelegzettel amult es bamult.
Kedden mar leadtam egy jokora hisztit az utcan, mivel en az epitkezesen at akartam menni a parkba, es nem a gyalogosoknak kijelolt reszen. Azert nem tartott sokaig, mivel a parkba erve hallottunk valami nagyon hangosat, majd meg is lattuk, amint sok bacsi epp kivag par fat! Ez olyan izgi volt, hogy egeszen hazaig szepen, csondben ultem a babakocsiban. Este virslit ettunk, amit en ujra kessel, villaval fogyasztottam.
Szerdan apa itthon volt. Anya hagyta reggel aludni, elvitt minket klubozni. Most is rengetegen voltak, a tizorai nem is volt eleg:) Apa utana csatlakozott hozzank. Mivel Ruben hamar el is aludt, bementunk a kavezomba, ahol egy orat eljatszottam a sarokban levo jatekhazban, majd szo nelkul vettem a kabatom, mikor a szuleim szoltak, hogy ideje menni.
Az ebed nem csuszott. Alig ettem valami egesz nap, de annal tobbet konyorogtem edessegert, amitol anyam mar el is kezdett oszulni.
Csutortokon, azaz ma pedig suliban voltunk. Vegre jott az uj tantito neni, aki egy rendes menetelu orat tartott. Itt is megszaporodtunk, sok uj kisgyerek jott. Es meg sem lepoen, itt sem volt eleg a tizorai:) Igy az altalunk vitt szines sutik is hamar elfogytak.
Oltozesnel mar nem adtam magam olyan konnyen, de anyam szikrakat szoro szemei hatottak. Elsetaltunk gyogyszertarba, majd boltba a gyonyoru napsutesben. Ocskos jo nagyot aludt, aminek anya annyira nem orult, mivel mar csak napi 1x szokott lefekudni, de kesobb, del korul. Igy majd lehet este megint bealszik...
Hazaerve elszaladtam pisilni, de anyanak nem szoltam, mivel lelkesen pakolta ki a vasarolt cuccokat, es ugy gondoltam, megoldom egyedul is. Viszont a reggel rajtam maradt kombival nem szamoltam, es mar annnnnnyira kellett pisilni, hogy a bili elott, lehuzott harisnyaban, még becsatolt kombiban, jol becsurgattam:(
Amugy jon a mama!!! Mar kevesebb mint 3 het es itt lesz 10 napig!
Apa pedig szabad egesz hetvegen es hetfon. Jamie unokatesom februar 2-an lesz 4 eves, es ha lesz hetvegen szulinapi bulija, akkor arra legalabb iden el tudunk menni.

4 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

De jo hogy jonn a mami igy lesz egy kis segitsege anyanak,Edes vagy Lori a irsli eveos kepen.Megtortenik hogy bepisilsz pedig nagyon igyekeztel.Jo lehetett a kavezodba jatszani a sarokba.Nagyon ugye svagy Lori hogy egy szo nelkul indultal mikor anya szolt hogy mentek haza.Jo kis hetetek volt,remelem kihasznaljatok hogy apa szabadnapos hetvegen,es jo lenne ha tenyleg eljutnatok a szulinapi bulira.puszika

admin írta...

Jaj, az jó, hogy megy a mama, legalább tudsz pihenni is, mert lesz akit szórakoztassanak a gyerkőceid!
Virsli késsel villával!? Hű, de felnőttes! :-)

Olivia ℇ Alexandra írta...

De jó, hogy jön a mamid!! Az enyém nagyon hiányzik ám nekem! Azóta is szorgalmasan "gyakorlom" a magyart, hogy minél többet mesélhessek neki!

Alida írta...

Szia Debi!
Mi van az asztalon? Matrica vagy átlátszó terítő?
Nagyon tetszik!
Alida