2010. január 19., kedd

Utlevelkep - Lori

A tegnapi apas napunkon elmentunk utlevelkepet csinaltatni. Itt ugy kell, hogy lefenykepeztetem magam, kitoltom a nyomtatvanyt, majd elkuldom postan es varok. Szoval bementunk a photo shopba. A neni rogton mondta is, hogy a lila felsom nem jo, mert egy uj szabaly szerint sotetben kell lenni!
Mentunk tovabb, vettunk nekem egy cipot! Be se akartam menni a boltba, de mikor kivalasztottuk, felprobaltuk es megvettuk, mentem vissza a polcokhoz masikat nezni.
Kicsit betertunk a kedvenc kavezomba, de mivel nem volt kedvem jatszani, csak beboritottuk a kavenk, es tovabballtunk. En is szoktam kapni gyerek 'kavet', ami alapbol kakao, tejszinhabbal, kakaoporral es szines kis cukorkakkal.
Itthon nagyon zene bolcsi hianyban szenvedtem, igy fogtam a macikaimat, leraktam oket egy takarora es enekeltem nekik. Utana kis muanyag tejfolos fedokon vittem nekik enni, eloszor par szem szolot kaptak, majd banan karikakat. Mind meg is ettek!!!


Ma ismet felkerekedtunk a fenykepeszhez. Anya bator volt, gondolta Ruben ugyis aludni fog. Aludt is, egeszen addig, mig en kivertem a balhet es elkezdtem sikoltozni, mert nem akartam a kameras nenit. Vegul csak osszejott egy kep -a masodik kiselet sorozatban- amit gepre teve probalt formara vagni a fotos, de ekkor szolt a kollegaja, hogy egy ujabb szabaly szerint (!) nem lehet a hajam a fejem tetejen osszefogva! Anya mar fel is oltoztetett, igy kezdtuk elorol; kibontott, borzalmas seroval. Ezalatt ocskos elvesztette turelmet, melege is volt, elkezdett uvolteni. Anya gyorsan kivette, berakta az en fentre rakott szekembe, mig felhajtotta az övét (gyerekkel egyutt nem lehet fekvos pozbol ulosbe rakni), utana lerakta Rubent a foldre, kihuzta a szekem a masik felol, alulra kattintotta, majd visszahelyezte ocsit a felsobe. A kedves neni kozben tovabb probalkozott a kattintgatassal, de en a szememre helyezett kezeimmel tiltakoztam. Aztan jott anyam, hogy adja neki a fenykepezogepet, majd o megoldja. Es ugy is lett, egy marek mazsolaval a kezemben, kesz is lettunk hamar! (A hajam amugy az odauton vett habfurdovel lotte be anya, hogy ne alljon egnek.)

6 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hat hogy mindenbe bele kotnek ezek az utlevel kep keszitos fotosok,de meg igy is gyonyoru lett a kep.puszika

Kristóf és Maja írta...

Jesszum!!! Ezt a hercehurcát és ennyi hülye szabályt!!! :o Na ez kész! Mi csodálkozunk,hogy anya nem őszült ott meg 10 perc alatt... Van lélekjelenléte az biztos!
De hogy te milyen ügyes tanítónéni vagy már most! Pontosan tudtad mire van szükségük a maciknak, igaz? :)
Puszi
Maja és Kristóf

admin írta...

Hogy miket nem szabályoznak már nálatok!? :-o
Aranyos ez a kép, csak egy kicsit elhúzta Lori a száját... :-p
Figyu, nem megy a videód!
Nem nálad van a baj szerintem, mert én többször próbálok egyet feltenni már tegnap este óta, de nekem sem működik! :-S

Ildi írta...

Micsoda szabályok? Őrület!
Nagyon ügyesen feltaláltad magad hajlakk, hajhab híján.

Puszi

Sz-K írta...

Tényleg szőrnyűek lehetnek ezek a szabályok. Nővérem is nem rég óta lakik Angliába és Ő is szokott mondani olyanokat, hogy én csak csodálkozom.
Üdv Judit

Olivia ℇ Alexandra írta...

Minden jó, ha jó a vége! Még jó, hogy anyud ért hozzád meg a fényképezéshez! ;)
Édes lehettél, ahogy énekeltél az állataidnak, de sajnos a videot nem tudtuk megnézni, majd legközelebb megpróbáljuk újra.
Puszi