2010. január 9., szombat

4. fog - Ruben

Meg hofordulom napjan, azaz 5-en kibujt a 4. fogam is! A felso bal 2-es, ami mellett meg nincs kint metszofog, de azok is meg vannak nagyon duzzadva. Az ejszakaim megint szornyuek! Sokat szenvedek, forgolodom, sirok... anya ugye rogton mellre tesz, de neha az is eleg, ha csak a hasamra fordit (felkomasan egyedul nem megy).
Kint egyre tobb ho esik. Hidegebb nincs, szerencsere, mert mar igy is hoembernek erzem magam a babakocsiban.
Altalaban 11, del korul megyunk ki. Akkor en alszok egy jo nagyot, ami eleg egesz napra. Igaz tegnap delutan -anya kivetelevel- mindannyian kidoltunk. Volt is este buli, egeszen 10-ig.
Az etvagyamra nincs panasz. Reggelire mar tobbszor egy egesz szelet kenyeret bevagtam, lekvarral vagy sajttal. Ebednel szivesen csatlakozom a nagyokhoz, es mindent(!) megeszek! Tegnap apa peldaul a hus kemenyre sult borkejet adta nekem desszertkent, amit nagy boldogan szopogattam, ragtam fel oran at. Delutan, este joghurt, babakaja, gyumolcs... amit erek:)

Ez a video meg tegnapelott keszult, de anya szerint olyan vicces, hogy fel kell raknia.

6 megjegyzés:

Kristóf és Maja írta...

Te már 4 fogú vagy? :o De jó neked! :) Nekem még csak 2,5 van.. :) Hát nálam most érdekes fordulatokat vesz az evés.. megtanultam a hisztit Kristóftól.. anya kezd kiborulni rajtam..
Puszika
Maja és Kristóf

Ildi írta...

Sziasztok!

Gratula fogacskákhoz!
Ez a videó nagyon édes, Lori nagyon türelmes volt, Nóri biztos odacsapott volna.

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon edes vagy a kepeken,gratulalunk a fogacskaidhoz.Nagyon tunderiek avgytok a videon ugy lattom LOri imad parancsolni anyaskodni foloted.Te meg annyira helyes kis cuki pofa vagy ahogy nagy szaporan szeded ki a dobozbol a dolgokat Lori meg mergelodve pakolja vissza.Puszika nektek kis dragak

Olivia ℇ Alexandra írta...

Látom, nem unatkoztok! Azért ne bosszantsd ennyire a nővérkédet! :)
Gratula a fogacskához! Növesszed is szépen őket, még sok-sok rágnivaló van, amit nem ismersz még!
Puszi

Zsuzsa írta...

Sziasztok!
Gratulálunk a fogacskákhoz. Nagyon aranyosak vagytok,ahogyan kipakolásztok a dobozból, és a tesó nem hagyja:-)))
Puszi Lauráék

admin írta...

Tényleg jó ez a videó! :-)
A jó testvérek... :-D
Csak bújogatnák azok a fogacskák!
Nagyon sokmindent adtok már Rubennek, én meg olyan béna vagyok, hogy nem merek neki adni szinte semmit (hát ja, fogalmam sincs mit lehet, mit nem, meg ilyenek...).
Puszi!