2010. január 15., péntek

Ujra klubozunk - Lori

Tegnap volt ugye sulim. Viszont nem mentunk, mert anyank nem lett kesz idoben! Pedig meg en is felkeltem 8 utan kicsivel, amit nem nagyon szoktam. Suli helyett jatszohazba mentunk. Olyan boldog voltam, hogy csak na! Meg edesseget is kaptam ott, most eloszor. Anya ezen tettet meg is banta kesobb, mert szerinte egy rossz kutya voltam itthon. Igaz kicsit tobbet bantottam ocskost, na de ilyen elofordul.
Azert voltak jo pillanataim is. Rajzoltam egy ujabb remekmuvet (ismet a mamat),
hintaztam.
Ma pedig vegre eljutottunk a baba-mama klubba!!! Reggel mint a kisangyal, szotfogadtam mindenben csak hogy induljunk mar klubozni. Apat a dolgozojanal leadtuk, beszaladtunk a peksegbe, majd begurultunk a templomba. Az eso ugyan szakadt, de minket nem zavart. Kis valtozatossag, ami ugyan mar majdnem teljesen elmosta a havat, de egyesek szerint fog meg hullani. De vissza a delelottunkhoz. Ahogy beleptunk, levetkoztem, talaltam egy autot, mikor egy kislany szabalyosan ram vetette magat! Anya csak tatott szajjal nezett, gondolta rosszul lat, de mikor ujra megtortent, odajott, rapillantott megszeppent arcomra es megkert, hogy adjam oda a kislanynak az autot. Nyujtottam is rogton, mire lelepett a csajszi, foldre hajitva a kocsit.
Mikor mar Ruben is leult hozzam, tornyot kezdtem epiteni nagy, szivacsos kockakbol. Erre meg 2 kisfiu jelent meg babakocsit neki tolva a tornyomnak, hogy doljon le!!! Anyam egyik labaval (kezeivel) a tornyot tartotta, mig a masikkal a babakocsikat probalta visszatartani, tobb-kevesebb sikerrel.
Inkabb lehuppantunk olvasni. Ocsi elszopogatta a peksegben vasarolt sajtos rudat, mig en atlapoztam vagy 6 konyvet. Ezutan rajzoltam, ragasztottam, ettem, jatszottam, majd pakolasnal szaladtam a nagy szonyeghez, kiabalva, hogy 'little star, little star' (jelenlegi kedvenc dalom). Jo volt egyutt enekelni, talan most eloszor elveztem igazan, bar a kedvencemet nem daloltuk.
Az ajton kilepve Ruben beszunyalt. Elugrottunk babakajaert, majd hazarobogtunk. Gyorsan megebedeltunk, ujra feloltoztunk es mar mentunk is a zene bolcsibe. Mivel a mult hetit kihagytuk, anya tartott tole, hogy talan ma elmarad. Sajnos igaza is lett. Uuuugy sirtam, egyre csak hajtogattam, hogy 'little staaaar':( Hazunk ele erve meg jobban kifakadtam, mire anya tovabbgordult velunk, latva alvo tesokam. Elmentunk apa munkahelyere, beultunk egy kavera, mivel tudtuk, hogy hamarosan vegez. Jott is koszonni, engem meg elvinni, megmutogatni mindenkinek, hogy milyen csini vagyok. Kozben Ruben is felkelt, apa vegul atoltozott es jottunk is haza.
A delutan Kisvakonddal, sutessel es teso itatassal telt. Amugy nagy nyaloka manias lettem! Angolul lollipop-nak hivjak. En pop-nak nevezem, mivel meggyozodesem, hogy ele a szuleim a nevemet mondjak, azaz 'Loli pop'!
Ja, es atmentem babába. Nagyon sokat utanzom Rubent, elvarva az osoktol, hogy ugyanugy banjanak velem, mint vele. Lefekszem a foldre, kinyujtott karral, hogy vegyenek fel. Anya kezebe adom a kisuvegem, hogy itasson meg. Szipogok zsebkendovel a kezemben, hogy valaki torolje meg a nozim... Anya tokre boldog tolem:)

3 megjegyzés:

admin írta...

Nem lehet Lori mellett se unatkozni! :-D
Ajtóba fúrkálós hintátok van? Utána majd lesz egy lyuk a helyén...??? :-o
Tényleg megmozgattad az agyam, mindamellett félre is vezettél! :-p
Nem is az utolsó, hanem az az előtti hozzászólásom volt, így tényleg nem tudtam, mire gondoljak! :-D
De most már vili minden!!!!
Még terhesen én is írtam olyat, összegyűjtöttem a netről jobbnál jobbakat (csak nem blogba, hanem word-be, mert ott a mások által készített képeket is be tudtam tenni), aztán tönkrement a winchink és odalett a munkám!
Nem volt kiírva lemezre, gondolhatod, mennyire mérges voltam!
Amiatt meg még mérgesebb, hogy a terhes képeimnek is lőttek...
Küldd el Lorit hozzánk is! Biztos jót tenne Máténak is egy kis gyerektársaság... :-D

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hat mit ne mondjak ez a draga kis Lori is olyan kis huncutka mint az en kisaszonyom a Szabina.O is azt csinalja hogy utanozza Juliat hogy vele is azt csinaljuk amit a kicsivel.De kar hogy ma sem volt zenne bolcsi.De a jatszohazban biztosan vagany volt leszamitva a babakocsis osszetoros varat.Annyira edesek vagytok a kepen,szep muvet rajzoltal.puszika

Olivia ℇ Alexandra írta...

Nekem nincs kistesóm, de én is szívesen játszom azt, hogy még baba vagyok... és én is megkövetelek mindent, ami ezzel jár! ;)