2010. január 13., szerda

Megyek!? - Ruben


.........(En es a wc!!! Ha lehetne, az egesz napom itt toltenem:)............
Apank nagyon nehez szivvel, de visszament matol melozni. Legkozelebb marciusban lesz szabadsagon, ami meg nagyon, nagyon messze van.
A ho egyre jobban olvad. Ez anyanak jo hir, mert mar megunta, de Lori ma tobbszor megjegyezte, hogy 'nincs ho'. Van helyette onos eso! Ki sem mentunk ma, mivel anyanak eleg volt reggel magaban elmaszni a korzetihez, piacra, majd haza. Addig en apara lettem bizva, aki aludt az agyon, mig en jatszottam a szonyegen. Aztan mikor meguntam es hangot is adtam neki, megprobalt jatszani velem az agybol, de vegul belatta, hogy ez igy edes keves. Gondolta, kicsit magamra hagy, mert pisilnie kellett, de en rogton akkora szirenaba kezdtem, hogy inkabb magaval vitt a wc-re, mert nem akarta, hogy Lori is felkeljen. Anya epp ekkor futott be. Jol meg is ijedt a nagy csendben, mikor apa kikoszont a budibol.
Delutan aludtam 2 orat, de ettol fuggetlenul is sokat nyekeregtem ma. Tegnap ota kohogok es nagyon sokat tusszogok! Anya persze boldog, mert nem eleg, hogy natha nelkul 2 oranket felkelek ejjel, most meg bedugult orral...
Furdes elott a szokasos emeleti partinkat rendeztunk. A csajok csikiztek egymast, alvast szimulaltak, labdaztak, enekeltek...mig en elindultam egyedul!!!!!! Anya ezt latva le is robogott a gepert, mert nem akart hinni a szemenek. Itt mar faradt voltam, de azert egy lepest bemutatok:

Amugy egyre jobban hasonlitok noveremhez. Marmint a baba Lorihoz. A fogaim ugyanugy jonnek; also elsok, felso 2.-ak, no metszofog. Tegnap ota kapasbol kikopom az elso kanallal kapott kajat, majd eszek rendesen; mint anno Lori. Es ugyanugy gyumolcs rajongo vagyok!
Es amiben nagyon kulonbozunk: teljesen leszoktam az ujjszopasrol!!! Nem vagyunk nagyon haverok a pelussal se. Nappal csak egyszer alszok (Lori anno 2x aludt) es persze az ejszakai allando fentletek (Lori este 8-tol reggel 10-ig szo nelkul aludt).
Het elejen meg jo volt az etvagyam. Reggelire megint megleptem anyam, mivel jol kiszippantottam a melleit, bevagtam egy sajtos-sonkas kenyer szeletet, majd egy nagy (200 milis) joghurtot! Aztan jott ez a franya kohoges, es mara elment a kedvem a nagy eveszettol, de azert meg nem koplalok.
Ja, kaptunk par darab ruhat Georgina nagynenemtol meg hetfon. A vicces resze, hogy szinte semmi sem jon fel ram! Alex baba hiaba idosebb 6 honappal, csak par centivel magasabb. Pedig ezt a szupersagos kezeslabast is most szereztuk be, de anyanak ugy kell szabalyosan 'beleraznia'.

4 megjegyzés:

admin írta...

Nagyon cuki a videó! :-)
Mondtam én, hogy mindjárt elindul!
Ügyes kiscsákó! :-p

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon kis draga a Ruben,es gratulalunk neki az elso lepeseihez annyira aranyos.Biztosan mar faradt volt es ezert sikerult csak egy lepest megorokiteni.Annyira edes a kis Ruben a wc-n es a kezeslabas kepen.Imadni valo,de jo alvo volt Lori is baba koraban,ebbol a szempontbol tenyleg mas Ruben de kulonben tenyleg hasonlo szokasaik vannak ahogy irtad.puszika

Sz-K írta...

Milyen bátor Ruben. Gergő még nem meri így elengedni a dolgokat.
Üdv Judit

Kristóf és Maja írta...

Nem vagyunk egyformák.. Bár én már (Maja) alvásban kezdem verni bátyókámat mostanában, de a kezdeti időszakban látszott,hogy kissé más kaliber vagyok.
Van egy Viborcol nevű homeos kúp amit szokott anya adni este fürcsi után, ha a napom nagyon nyügi volt, hogy éjjel nyugi legyen. Meg a chamomilla ch 30-at,mert már a 15 kevés. De napi 4-5x 5 golyót is lehet belőle. Feloldja kicsi vízben és úgy kapom meg. Ezek eddig beváltak..
Puszika
Maja és Kristóf