2010. január 29., péntek

Azok a boldog... - Ruben

Ismet rossz ejszakak vannak a hatunk mogott. Anya 2 napig elfelejtette a homeos cuccot adagolni, igy arra fogjuk. Tegnap reggel mar ki is keszitett egy-egy kis tasakot a haz kulonbozo pontjaira, hogy el ne felejtse.
Szerdan amugy nagyon osszevesztunk:( Meg ejfel sem volt, es en mar 3x felsirtam, uvoltve kovetelve anyam. Apa nem kellett, toltam el magamtol teljes erombol. Igy maradt a mellen csunges, ami okes is volt addig, mig be nem kerultem az ágyamba, ahol -a hatodik erzekemnek koszonhetoen- rogton kiugrottak a csipaim es folytattam az uvoltest... Vegul fel 1-kor, szopizva, anya mellett doltem ki. Meg az ágyamba is berakott, de azonnal kikeltem magambol, mire anya szinte szabalyosan behajitott a helyere, hatatforditott nekem, es hagyott sirva-huppogve elaludni. Egeszen fel 6-ig hangtalanul fekudtem, amikor anyam orrcseppezesere keltem fel. Kicsit sirdogaltam, forgolodtam, majd anya parnajan visszaaludtam. (Egyik ejjel olyan faradt voltam, hogy az orrcseppem siman a nyakamba ontottem-szerk.)
Csutortokon vegul 3x is kaptam a csodaporbol. Az ejszakank egesz jo is volt. Egyszer ugyan felkeltem meg 10 korul, mert Lori felsikitott álmábol, de ahogy apa lehozott, atpasszolt anyanak, be is hunytam szemecskeim. Ejszaka pedig csak egy alkalommal kertem egy kis szopit, ami utan ujra joba valtva aludtam fel 9-ig!
Pentek leven kicsit kesoi volt a fel 9-es keles. Anya probalt eszeveszetten rohangalni, hogy ne kessunk olyan sokat a baba-mama klubbol. Persze semmi sem ugy zajlott, ahogy kellett volna, igy mar fel 10 is elmult, mire vegre elindultunk. Apa kb 3 perc mulva hivott is, hogy nincs meg a masik kulcs, menjuk vissza erte, kulonben elkesik munkabol. Visszaszaladtunk, kiengedtuk apat, bezartunk, dolgozoba vittuk, bucsut intettunk neki, majd elrobogtunk klubozni. Levetkoztunk, anya befizetett minket, leult egy ismeros melle, mire azt vettuk eszre, hogy tesokam fura arckifejezessel, terpeszben all.... Soha, de soha meg nem pisilt be nyilvanos helyen, erre most! Valtoruha ugye mar nem volt nalunk, hisz honapok ota elhagytuk. Anya felig sirva, felig nevetve megmarkolt eloszor engem, majd Lorit, visszabujtunk a kabatba, be a babakocsiba es kiviharoztunk. Igaz nem jutottunk messzire, mivel anyat megallitotta egy neni, aki szokott velunk menni a zene bolcsibe. Es milyen jo, hogy megallitott, mivel kiderult, hogy mult heten volt az utolso alkalom:( Sajna nem lesz tobb, mivel nincs eleg ember. Azert ajanlott egy masik helyet, ami viszont csutortokon 10-tol van, amikor pont vegzunk a suliban. Majd meglatjuk.
Vegul hazaertunk, Lorit kivetkoztette anya a pisis ruhaibol, mig engem lerakott a foldre jatszani. Ebed utan ugyesen jeleztem, hogy almos vagyok, szopizni akarok. El is aludtam, de 40 perccel kesobb noverkem sikitasara keltem, akinek eppenseggel az volt a hatalmas problemaja, hogy kezet kellett mosnia a lekvaros kenyere utan (az ebed nem nagyon csuszott neki). Azert igy is jol voltam estig, szepen megfurodtunk, bar Lori velem egyutt akart kijonni a vizbol. Ennek anya kivaltkepp orult a fajos hataval, de azert felcipelt minket, egymas melle fektetve a pakolon fel is lettunk oltoztetve.

5 megjegyzés:

Kristóf és Maja írta...

Eltunyulni végkép nincs anyának lehetősége melletetek. De nagyon sokat pihenni sem!!! :( Szegény! Reméljük az éjszakák mostmár jobba váltanak, és ő is tud egy keveset pihenni. És azt is hogy az új zenebölcsis hely is összejön majd, és tetszeni fog nektek.
Nem válaszoltunk amikor írtátok,hogy júniusba jöttök haza. Mi is örülnénk neki ha lenne alkalmunka majd találkozni, egy kicsit hosszabb időre is! :)
PUszi
Maja és Kristóf

admin írta...

Én nem tudom, mi van, de mostanában szinte minden gyerkőc ilyen álmatlan és nyűgös korszakát éli...
Kitartás, nemsokára érkezik a segítség!!! :-)
Te úgy sokkal jobban jársz, mint mi így 1-1 hétvégével (mert hiába, hogy nincs Máté, végigtrappoljuk az egészet)!
Ne felejtsd el a homeos cuccot, mert lehet, hogy tényleg jobb volt tőle. :-)

Olivia ℇ Alexandra írta...

Sebaj! Ilyen bepisilés hébe-hóba előfordul (én már csak tudom!!!)
Azért ne cincáljátok édesanyátok idegeit!
Puszi

csupella írta...

Remélem most már semmi bajod kispajti!
Lori,neked pedig elnézzük azt a kis becsurit,hisz mindenkivel előfordulhat:)

Ildi írta...

Sziasztok!

Nem kell unatkozni neked sem! Reméljük a homeos cucc hat továbbra is, mert nincs annál szörnyebb (nekem legalábbis) ha éjszaka nem tudok aludni.
Kitartás, millió puszi