2010. február 1., hétfő

Apas hetvege - Lori

Szombaton apaval keltem, mivel anya lepasszolt neki a nappaliba hajnali 1 korul. Sokat felsirtam, es ocsi sem hozta eppen a jobbik formajat, igy le lettem koltoztetve.
Mar 8 elott fent is voltam, boldogga teve ezzel apam. Azert nem panaszkodott nagyon; meglepo modon felkelt velem, elszaladt friss reggeliert a boltba, majd -anyaval epp idoben kiegeszulve- tojasos-baconos reggelit keszitett!
Delelott folyaman kimentunk setalni. Vettunk vitamin bombat (naponta kapok belole kicsit, ezert hivom 'kicsi iszinek'), plusz ocskosnek a fogzos port. Utana hosszuujju kombira mentunk vadaszni, de anya ismet rosszul jart, mert csak rovidujjut talalt, de abbol annyit, hogy Dunat lehetne vele rekeszteni. Lehet majd elmaszunk a Tescoba is, mert ott mindig van, de akkor tuti mast is veszunk:)
Az ebed ismetelten kevesbe csuszott, mint szokott. A desszert mar annal inkabb! Apa lenyulta anya feltve orzott, utolso reteslapjat a melyhutobol (itt alig lehet kapni), megpakolta rengeteg gyumolccsel, racsorgatott kicsi mezet es gyorsan megsutotte. Pudingot is keszitett hozza, olyan folyos felet, igy azt raontve ettuk. Ruben anyaval addig ult az asztalnal, mig az egesz el nem fogyott.
Az estenk jol telt, furdes, majd alvas. Anya ocskossel folytatott hajnali hadakozasa soran azt hitte, hogy en apaval alszom lent, mivel olyan csendben durmoltam. De vegig az agyamban voltam, egeszen reggel 8-ig, mikor kiabalva elkezdtem anyam kovetelni.
Vasarnap csak del utan mentunk ki, mivel apat nem birtuk kirobbantani az agybol. Megveve a legeslegszuksegesebb dolgokat az ebedhez, elmentunk jatszoterezni a szep napsutesben. Itthon sikerult egyszer ismet a bili melle pisilnem, de ettol eltekintve esemenytelenul telt a nap hatralevo resze.
Hetfon jo keson keltunk, mivel az ejszakank szornyu volt! Ruben addig sirt fel orankent, mig anya vegul ágyba nem kerult, es maga melle nem fektette. En meg ugy fel-felsirtam, felsikitottam, hogy fel sem keltem ra!!! Vegul anya mellett aludtam, mig nezte a tevet, majd atvett apa, de meg ugy is sokszor sirdogaltam.
Setank a kavezomba vezetett. Sokat hisztiztem, mindenert rinyaltam, babakocsiban ultem, nem setaltam... de vegul csak kikotottunk ott, ahol en akartam. Hazafele ujra a jatszoter fele indultunk, de ahogy odaertunk, es elindultam a csuszda fele... terpeszbe vagtam a labaim es bepisiltem... Anya csak allt, es meg sem mozdult, mig apa el nem kezdett levetkoztetni. Erre mar felebredt, es kozolte, hogy nem vetkozunk, hanem szaladunk haza.
Az ebed egesz jol csuszott, de amennyi vizet elotte es utana megittam!!! Es csak azert, mert Ruben kapott egy csoros poharat, amit kitulajdonitottam, es mindig feltoltottem vizzel, ha kifogyott. Meg is lett az eredmenye...fel orankent szaladtam wc-re...egyszer el is kesve...ismet osszepisilve magam... Anya nagyon szomoru volt, mig apa csak orditott velem, hogy 'miert csinaltam'? En inkabb elvonultam sirni. Anya utanam jott es probalt velem beszelni, de nem tulajdonitottam neki nagy figyelmet.
Estere mar jol kikeszultek a szuleim, alig vartak, hogy megszabaduljanak tolunk. Azt meg ugye nem is sejtik, hogy mit hoz majd az ejszaka...

4 megjegyzés:

admin írta...

Hát nem tudom, kaptok-e hosszú ujju body-t a Tescóban, mert azok már a tavaszra készülnek...
Mi hólapátot akartunk venni, de már csak rotakapa van.... :-s
Még a réteslap is ritka felétek, mint a fehér holló? Olyan sokmindenről lemaradnak az angolok, ami fini!
Mi is vettünk csőrös poharat, de nem kell Máténak.
Egy volt is neki, de kidobtuk a csőrös fedelét, mert csöpögött mindenhol belőle a lé.
Most vettünk egy másikat, de Máté figyelmét nem köti le...
Szerintem jó neki cumikázni, vagy nem tom...
Eldőlt már, hogy mikor jöttök-mentek nyáron?
Ami nekem tuti nem jó, az a jún. 25-27! Lagzizunk, keresztapa elveszi keresztanyát... :-)

anycii írta...

Sziasztok!
Remélem sikerült bodyt vennetek a tescoba. Mi is ott szoktunk venni hosszú ujjut. Ti legalább haladtok a szobatisztasággal. Na persze itthon én is,de a bölcsibe,utcán mindig van rajtam pelus. :( Nem lehet anyának könnyü két gyerekkel az éjszaka. :( Vigyázzatok magatokra. Puszi! Ádám

Kristóf és Maja írta...

Remélhetőleg egy jobb éjszaka áll mögöttetek.. Ezek a bepisiliős dolgok Lilinél ( az uncsitesómnál ) is előfordulnak. Azt mondják lelki eredetűek és a gyerekek ezzel tiltakoznak ilyenkor valami ellen.. :s Kristóf is sokszor játszotta ezt, most talán már eljutottunk nála odáig,hog tudja minek hol a helye és nem akarja fegyverként használni. Reméljük Lori is hamar leszokik róla!
Puszika
Maja és Kristóf

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hamarosan potolunk mindent ,jovunk csak javitsak meg mar a gepet.puszika addig is ep csak bekukk