2010. február 26., péntek

Mama nelkul - Lori

Csutortokon kivetelesen fent volt anyam koran, de mivel en 9-ig aludtam, most sem jutottunk el a suliba. Inkabb a jatszohazas oviba mentunk 10-tol, ahova Ruben es mama nelkul mentunk be, mivel ocsi kidolt az oda uton. Mar vagy fel oraja jatszottunk, mire ok is csatlakoztak hozzank.
Anya osszeismerkedett 2 spanyol anyukaval, akikkel nagyon jol eldumalt egesz vegig. Jo volt igy mas ketnyelvuvel egyutt lenni, hisz alkalmankent mindenki a sajat nyelven beszelt a gyerekehez, ami jo nagy keveredest okozott olykor.
Egy boltba beugrottunk, hogy a mama tudjon venni kis nasit az otthoniaknak, mikor apa mar jott is velunk szemben. Ellenorzesen volt az sztk-ban a cukraval kapcsolatosan, amire evente kene sort keritenie, de mar 3 eve nem volt. Megneztek a labujjatol kezdve a koleszterin szintjeig mindenet, majd kozoltek vele, hogy minden a legnagyobb rendben! Majd megy egy dokihoz is, mert az inzulinjat is be kell allitani, es akkor remeljuk, hogy tobbet nem fog minket (azaz anyat) ijesztegetni.
Par perces setank alatt arra jutottunk, hogy a mamat elvisszunk Mansfield-be csavarogni az utolso napjan. En persze ismet a fellegekben voltam, amint meglattam a vonatot. Leszallva anya ehen akart halni, de azert elotte meg elinteztunk nemi vasarlast. Kaptam polokat, teli csizmat (jovore), harisnyat; ocsi pedig nadragokat. A mamatol pedig egy nagyon csini ruhat, amibol mindharom lanyunokajanak vett egyet.
Ismet a Mekiben ettunk, ami ismet nagyon muanyag izunek hatott. En sokkal inkabb a jatszohazat ertekeltem, na meg a budit, ahova 2x is elmentem, mert a vonat ota azt hajtogattam, hogy kakilni kell. (A vonaton 1x, mig vasarlas alatt 2x mentem wc-re, de vegul csak a Mekiben sikerult konnyiteni magamon.)
Meg nemi nezelodest beiktatva haza is indulunk. Szinte pont 5-re ertunk vissza, jol lefaradva. Apa gyorsan osszedobott egy nagyon fini halas vacsit, amire en epp csak raneztem, majd kozoltem, hogy nem kerek.
Estere a mama el is keszult a pulcsimmal! Volt is rajtam, de anya elkobozta egy gyors mosasra.
Pentek reggelunk a keszulodesrol szolt. A mama sehogy sem akart beleferni a csomagjaiba, igy elvitte az EN(!) rozsaszin borondom, ami eredetileg az ove, de rank hagyomanyozta még tavaly. Szakado eso miatt taxival mentunk ki az allomasra. Elbucsuztunk a mamatol es a vonattol, majd elindultunk hazafele gyalog!!! Anya gondolta, hogy nehez menet lesz, de azt nem, hogy masfel ora alatt tesszuk meg azt az utat, amit amugy egy felnott 20 perc alatt megtenne. Azert mentsegemre legyen mondva, hogy beugrottunk meg par boltba; Rubennek pelusert, nekem uj kesztyuert es nekem uj esernyoert! Anyae a buta nagy szelben meghalt, pedig mar evek ota ossze voltak nove. Mikor kidobta a kukaba, nagyon megijedtem, mert azt hittem valami nagy baj van es jo par percig csak zokogtam.
Hazaesve keltettuk is apat, aki ocskossel durmol. Mennie kellett melozni. Utana nekialltunk felmosni, de en hirtelen eltuntem azzal a szandekkal, hogy meglatogatom Rubent. Anya olyan merges lett, hogy csak na!!! Szinte lerangatott a lepcsorol, amit kovetoen megint bogtem. Azert ez arra jo volt, hogy en jobban elfaradjak, ocsi meg felkeljen. Es jott is hamarosan a csere. Lefekudtem apa helyere es ott is maradtam egy bo oran keresztul.
Delutan, este folyaman alig ettunk. Anya mondta is, hogy ha ennyire nincs etvagyunk, akkor o lassan be is fejezi a fozocskezest. A tea csuszott, meg a szolo, de mas nem.
Furdest kovetoen ocsi hamar elaludt, de en meg sokaig enekelgettem az ágyamban.
Es ha mar az ágynal tartunk... szamitasaim szerint ebben az evben csak 1x pisiltem be ejjel, igy mar akar meg is valhatnank a pelustol! Igaz en nem ellenkezek ellene, anya meg addig akarja hagyni, mig ejjelente kisse melegebb nem lesz.

3 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon edesek vagytok a kepen.De kar hogy mama elment.Biztosan jo lett volna ha meg marad.Remelem nagyon jol erezted Lori magad a jatszohazban.Anyanak meg jo dolga lesz ha vegre apa nem ijesztgeti,jo hogy elment a vizsgalatra.pusizka es szep napot nektek,remelem nagyot nem estel a lepcsonel Lori

Kristóf és Maja írta...

Nagyon ügyes vagy Lori pisi ügyben.. Hiába azt mondják a lányoknak ez könnyebben megy.. Nekem még sajnos többször van balesetem este. ami anyát elszomorítja..
Kár,hogy a mama csak ilyen rövid ideig tudott maradni veletek, de jól kiélveztétek az együtt töltött időt!!
Puszi
Maja és Kristóf

admin írta...

Na, akkor megint magatokra maradtatok... :-s
Hívjátok többet a Mamát! :-)