2010. február 28., vasárnap

Hetvege - Ruben

Nalunk iden a tavasz nem jon hamar. Hiaba harangozta be anyank meg januarban, ma is majd megfagytam a seta alatt.
A mama nelkul amugy semmi izgi nem volt a hetvegen. Apat meloba vittuk, Adellal taliztunk, kavezoban idoztunk, bevasaroltunk, de kb ennyi.
Napkozben ugye csak egyszer alszom, de azt is altalaban akkor, ha kimegyunk setalni. Ez a hideg miatt viszont hamarabb be szokott fejezodni, mint en azt szeretnem. Ma is igy volt, mivel mar fel 1-re hazaertunk, en fel is keltem, ahogy leparkolt anyam a babakocsival.
Estere nagyon nyugos lettem. Anyat akartam, aki meg sutit keszitett, igy gondolt egyet es bedobott a hintaba. Egesze jol viseltem; mar a suti is kesz lett, de a faradtsag csak erot vett rajtam...

4 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Szegeny kis Ruben,hat nem tudsz aludni csak ha anya a friss levegon tologat.Emlekszem Szabina mindig aludt ha haza jottunk is nagyon nem ebredt fol csak ha kivettem a kocsibol vetkoztetni.Jo lehetett a kavehazba ahol a sok jatek van a sarokba gondolom ott voltatok.Nalunk mar nagyon tavaszias ido van sokat vagyunk kinn.Edes a video.puszika

admin írta...

Mit mond Ruben? "Engedjetek ki!" ...??? Hihihi! :-p
Jó ez a videó!
Már én is úgy várom a tavaszt, mint a messiást!!!!!

Sz-K írta...

Tavasz, tavasz... valóban mindenki ezt várja már. Erre itt nálunk a hétvégére ismét jön a tél. Jó a videó. Üdv Judit

Olivia ℇ Alexandra írta...

Nagyon édes ez a video! Még jó, hogy pont a dudára bólintottál, az legalább rögtön felébresztett!
Nálunk sincs még itt a tavasz! Tegnap 10 fok is volt, ma meg már hóesésre ébredtünk!
Puszi