2010. február 18., csütörtök

Klub, vedono - Lori

Szerdan elvittuk mamat a baba-mama klubba. Jo volt, mert csak kevesen voltunk, annak ellenere, hogy egy het szunet van a sulikban es ilyenkor sok anyuka az idosebb gyerekeket is szokta hozni.
Nagyon szepen viselkedtunk, bar Ruben ismet egyenileg fedezte fel a vilagot.
Kesobb kicsit maszkaltunk a varosban, mert a mama akar nekem venni valami csinit. Plusz fonalert is elmentunk, szinten nekem, az uj puloveremhez.
Spagetti volt ebedre, amit ugyan a szosz nelkul, csak sajttal, de repetazva ettem meg! Delutanra kicsit kifordultunk magunkbol, amit anya arra fogott, hogy ocsi almos. Mar 5 volt, amikor gyorsan mellre tette. En ekkor felszaladtam hozzajuk, lefekudtem a foldre es becsuktam a szemem. Mar majdnem el is aludtam, mikor anya felnyalabolt es lehozott azzal a szoveggel, hogy csinaljunk sutit, mig teso alszik. Leultetett a szekre, ahol szepen lassan elkezdtem elszenderedni. Ezt latva megkegyelmeztek nekem, es aludhattam a nappaliban egy orat. Kozben a makos suti is elkeszult, amit eloszor jol szemugyre vettem, majd megkostoltam es izlett!
Alvassal persze csusztunk. Mar fel 10 is elmult, mikor le lettunk rakva, de igy legalabb egy szo nelkul aludtam vegig az ejszakat.
Csutortokon elmentunk a vedonohoz, ahova mult heten voltunk hivatalosak. Mivel Ruben koran kelt, mar delelott elbobiskolt. Pont jo idoben fel is kelt ahhoz, hogy 1-re a vedonohoz erjunk. Ez egy baba-mama klubbal egyutt levo tanacsadas. Mig szep sorban szolitottak mindenkit, lehetett jatszani az egesz termet elozonlo jatekokkal. Ocsi egesz hamar sorra kerult. Csak suly meres (10.200 gramm) es dumcsizas volt, de az sem hosszabb 3 percnel. Vegul 1 orat maradtunk, mert en tulsagosan durvava valtam, ha valaki az altalam kivalsztott babakocsihoz mert erni. Anya be is intett, hogy ennyi volt, menjunk. En azert nem adtam konnyen a dolgot, harcoltam ezerrel a mamaval, mert fel akart oltoztetni.
A balhet magunk mogott hagyva, 5 percen belul mindketten(!) aludtunk!!! En tobb mint egy orat, mig Ruben csak felet. Azalatt elsetaltunk boltba, onnan mi haza mamaval, anya meg gyogyszertarba ment.
Az estet igy jol birtuk, idoben furodtunk, aludtunk.

3 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon edesek vagytok a kepen.Biztosan klasz volt a mama-klub.Jol ereztetek magatokat. Rubenak szep nagy sulya van.A vedoneninel is nagyopn ugyesek voltataok,biztosan finom volt a spagetti Szabina kedvence.puszika

admin írta...

Ó-ó, túl a bűvös 10 kg-n! Nekünk ez még mndig csak álom...
Mama meddig marad? Aludd ki magad rendesen! :-p

Kristóf és Maja írta...

De jó hogy a mama társaságát is élvezhetitek. És gondolom anya is milyen boldog, hiszen így azért sokkal könnyebb a két eleven csibésszel, igaz anya? :):)
Szép napokat!
Puszi
Maja és Kristóf