2010. február 14., vasárnap

Hetvege - Lori

Csodak csodajara nem lett semmi bajom a lazas penteket kovetoen. Csak annyi kellett, hogy jol kialudjam magam. Azert este meg kukorekoltam kicsit, mivel anya 9 utan felzavart a pelussal. Attol tartott, hogy a 3 ora alvas mar hosszu elegge arra, hogy esetleg bepisiljek. Azert hiaba faradt; felkeltem, ettem, ittam, pisiltem, majd megvartam apat. Vegul anyaval egyutt 11 korul mentunk aludni, amit kivetelesen csondben lenyeltem, mert megkaptam a frissen lefejt anyatejet cumisuvegben:)
A hetvegenk hidegen es esemenytelenul telt. Csak boltba szaladtunk el, de en ki se tettem a labam a babakocsibol, hagytam anyank cipelni a vasarolt cuccokat es tolni a popsinkat.
A fott kaja még mindig nem csuszik! Mar tobb mint egy hete, hogy nem vagyok hajlando ebedelni. Csak beleturok, esetleg még a szamhoz is erintem 2x, de ennyi! Kenyer, muzli, joghurt es edesseg, ezek johetnek. Anya most epp a mamaval fenyeget, aki kedden jon, hogy majd o nem lesz ilyen engedekeny. Na persze...:)
A kepen a Mekibol szarmazo Happy Meal-es jatek van, amin anyam kicsit fennakadt, hisz egy mozgo kez, ami szerinte tul ijeszto a gyerekeknek. En kedvelem is meg nem is, de az felettebb tetszik, ahogy az ujjait mozgatva jon felem!

4 megjegyzés:

Gabriella írta...

Ja, ez a láz ügy.... nálunk is vannak ilyenek. De szerencsére már nem rémül anya meg annyira, mint az elején. :-))))

Közben rájöttünk, hogy egyszerübb a lejátszólistát elküldenünk nektek a youtube-ról. Ha írtok egy email címet a blogunkba, akkor küldjük is.

Puszi

admin írta...

Jó, hogy nem lett semmi baj! :-)
Mozgó kéz!? Hú, de ijesztő! :-p

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Eleg ilyeszto lehet amozgo kez,na nalunk sincs etvagya a SZabinanak nem kaar enni sajna.Remelem hamar vissza jonn az etvagyuk.puszika

csupella írta...

Hát ez a játék az én anyámat sem nyűgözte le,és engem sem nagyon:)
Méghogy a mama nem lesz engedékeny?Hát ki más lenne az ,ha nem ő?
Ruben jó vagy!,én is korán rájöttem a tv kikapcsolási módjára,de aztán szerencsémre leszoktam róla:)