2010. február 11., csütörtök

Choo-chooooo - Lori

.....................Az itthon keszult utlevelkepem.................................
Keddi napunk is a szokasos modon telt. Keson keles, keson kimenes, vasarlas es haza. Ruben 'csak' 2x aludt aznap, de a delutaninal en is csatlakoztam hozza. Igy egy oraval kesobb mentunk furdni, amit kovetoen en jo gyerekkent ágyba tertem, mig ocskos bulizott anyaval 11-ig.
Szerdan reggel nem mentunk klubozni, mert keson keltunk, illetve mivel anya nem erezte magat toppon. Olyan rosszul aludt vissza az ejjeli szoptatast kovetoen, hogy teljesen megmerevedett a nyaka. Meg felemelni se akart minket egy darabig, amit leginkabb Ruben vett zokon.
Kesobb mar bejaratodott, apa is felkelt. Fent osszepakoltuk a szobakat, hogy ki legyen vegre porszivozva. Kikerultek a nagy takarok is szellozni, mire apa teljesen feloltozve bejelentette, hogy megyunk vonatozni!!! Volt is nagy orom a szamomrol, hisz mar nagyon regota mondogatom a szuleimnek, hogy tomegkozlekedni akarok.
Elotte beszaladtunk a postara. Az utlevelem nyomtatvanyat akartuk vegre feladni, amit 3 het multan kaptunk vissza apa fonoketol. (Itt ismerosnek igazolni kell, hogy 2 eve ismeri a csaladot es a fenykepem is ala kell irnia.) A postas bacsi (a megfelelo fizetseg elleneben) atnezte a papirt, majd kozolte, hogy mi a baj! Apa nem golyostoll feketevel toltotte ki a nyomtatvanyt, hanem zseles feketevel, amit nem fogadnak el! Sot, a kepem se jo, mert ugyan nem log a szemembe a hajam, de a homlokomon se lehet!!!!!! Na itt anya kisse kiakadt, mire apa szepen visszafogta, hogy ne harapja mar le a bacsi fejet. Szoval nem sikerult elintezni, igy folytattuk utunk az allomasra.
A vonat jott is hamar, ugy mosolyogtam egesz allo nap, mintha legalabb szulinapom lenne! Ocskossel sem volt gond, hisz aludt vagy 2 orat a babakocsiban. Kicsit setalgattunk Mansfield-ben, vasarolgattunk, majd ettunk a Mekiben. En 2x is mentem pisilni anyaval, csak a kajaval volt gond, hisz nem nagyon csuszott.
Visszafele a vonaton egyszer csak azt vettuk eszre, hogy minden feher korulottunk. Ugy szakadt a ho, mint meg tan sose!!!!!!
Leszallva a vonatrol, beultem a kocsiba, es -ocsivel szinte egyszerre- behunytam szemecskeim. Igy osoknek nagyon jo dolguk volt a boltban, hisz ilyen nyugiban eddig meg nem volt lehetoseguk vasarolni, miota megvagyunk:)
Itthon sem sikerult magamhoz ternem, alukaltam meg kicsit a nappaliban. Azert apa nem hagyott sokaig, jott felkelteni azzal, hogy csinaljunk finom vacsit. Csinaltunk is, de nem igazit (azaz nem rogton), hanem kiprobaltuk az uj jatekomat! Anya ezt meg karira akarta megvenni, de akkor nem jartunk olyan helyen, ahol lett volna.
Az igazi vacsibol ezuton sem csuszott sok. Anya hiaba huzta a szajat, nem ettem sokat, inkabb ittam, de abbol vagy 2 teli poharral. Ez sem tetszett neki, mert este mar nem szokott ennyit inni adni, de apa nem zavartatta magat. (Jol ossze is pisiltem a pelusom reggelre.)
Ja, a nagy takarok tokre havasak lettek, es mire hazaertunk, mar ra is fagyott a ho!
Csutrotok reggel 9-kor keltunk. Ennyit a sulirol. De meg az uj helyre sem mentunk, ami 10-tol kezdodik. Sot, a vedonohoz sem jutottunk el, mivel Ruben bealudt mielott kimentunk volna, igy beszorultunk a hazba. Rajtam kivul mindenki jol birta ezt a bezartsagot, mivel apa visszatert az ágyba, anya meg racuppant a netre.
Es akkor az uj jatekom, testverem fele valo kedvesegemmel fuszerezve:

4 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon jo kis napjaitok vannak,gyonyoru vagy Lori a kepen es a videon edesek vagytok.Anyanak gyogyulast a nyakanak,kar hogy mindent ki kellett hagynotok.puszika

admin írta...

Meglátszik, hogy Lorié a játék! :-))
Még ennyi szenvedést egy útlevél miatt!? Elkészül legalább, mire hazajönnétek???? :-o
Ti miért éjszakáztok? Fogak miatt?
Mert nekem már fogalmam sincs, hogy miért ébredt annyit a gyerkőc.... :-(

Kristóf és Maja írta...

Akkor apával együtt telnek a napok, ez kellemes. És milyen jó,hogy vonatoztatok egyet. Anyáék meg gondolom kiélvezték a nyugodt vásárolgatást.. :)
Puszi
Maja és Kristóf

Bea írta...

LOrikám,hát ilyen hiszitit tudsz csapni???Á én ezt el sem hiszem!!

Ruben:grtalua a fogacskához!

Bencikusék