2010. február 12., péntek

Uj tudomanyok - Ruben

.................Ma megtanultam kikapcsolni a tevet...................
Csutortokon fel 2-kor keltunk apaval. Jo kis delutani pihi volt, csak apa sajnalta, hogy nem tartott tovabb. Utana hamar ki is mentunk, mert a csajok mar kezdtek megorulni itthon.
Postan kezdtunk, ahova bevittuk a fenykepezogepunk, amin anya itthon keszitett Loris kepei voltak. Megkerdeztuk, hogy BIZTOS jo lesz-e? A postas bacsi rabolintott, igy szaladtunk is a fenykepeszhez. Ott persze megint vagy 40 fok volt a boltban, egy nenike es sok vevo. Anyaval mi kivonultunk, mert en hamar fellazadtam unalmamban. Apa probalkozott a nenivel gyorsan dulore jutni, mivel csak mondogatta, hogy a kep szerinte nem jo, mert bla-bla... Apa kozolte, hogy ne farassza magat, csak nyomtassa ki!
Ezutan meg beszaladtunk 2 boltba, majd haza indultunk, amikor is en elaludtam. Anya nem repdesett az oromtol, mert jol tudta, hogy ez mivel jar.
Itthon apa gyorsban osszedobott egy fini tesztas ebedet/vacsit, de szinte rogton utana vette is a kabatjat es ment pubozni a haverjaival. Azert jol elvoltunk nelkule is. Furdes utan -koszonhetoen a delutani extra szunyokalasomnak- jatszottam anyaval egeszen fel 10-ig.
Penteken eljutottunk a baba-mama klubba!!! Ez azert is sikerult, mert idoben keltettem anyam. En meg eddig sosem elveztem ennyire; masztam mindenhova es mindenkihez, jatszottam egyedul es mas gyerekekkel is. Anya meg...azt se tudtam merre van:) Helyettem Lori tartotta osunk formaban. Esett-kelt szegenyke, de olyan csunyan, hogy a vegere mar az egesz csoport ot sajnalta.
Oltozes, epulet elhagyas, bealvas. Itthon is folytattam, de most csak par percig. Es mivel meg del se volt, anya sejtette, hogy ismet lesz egy kesoi alvasom.
A delutan nagy szenvedessel telt! Anya erezte, hogy valami nem okes Lorival, mert nem szokott ilyen kis bena lenni (allandoan osszetorte magat). Mar 5 korul meleg volt, kapott is laz- es fajdalomcsillapitot. En kozben az etetoszekben ajultam el. Kenyelmes hely! Viszont gonosz mod teso melle lettem fektetve, aki engem ismetelten oly szorosan orzott, hogy fel ora mulva mar fent is voltam.
Lori 6 utan nem sokkal dolt ki! Elaludt a nappaliban, mese nezes kozben. Igy abban a szerencseben volt reszem, hogy anyammal furodhettem kb 8 honap elteltevel ujra!!! Nagyon elveztuk, legalabb 20 percig ultunk a nagy vizben. En jokat rohogtem anya vizes, habos hajan, mig o meg rajtam, ahogy szandekosan a csuszasgatlo melle mentem, hogy elcsusszak. Vegul majdnem 9 volt, mire szopizva elaludtam. Azert fel ora mulva mar orditottam is, de anya csak megsimizni jott fel, es hagyott uvolteni.
Amugy megtanultam tapsizni es integetni!!! Igaz csak nagy ritkan mutatom tudomanyom, de akkor annal boldogabban adom elo. Es -ahogy azt fent jeleztem- ki tudom kapcsolni a tevet!
Az ejszakainkrol pedig csak egy szo: valtozatlanok.

3 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon jo kis ket napotok volt am nektek,mennyit kell mondani mindenutt hogy valami jo is legeyen.Ugyes vagy Ruben hogy mar tudsz tv-et is kapcsolni,biztosan nagyon klassz volt a baba-mama klubban es a furcsis story is.puszika

Kristóf és Maja írta...

Jó lehetett anyával a közös fürdés. De reméljük Lori nem lesz beteg.. Nálunk Maja dőlt ki ismételten, szegényt már megint a láz is leteperte.. Anya meg a haját tépi és az őrület határán van.Annak örülünk,hogy ezek szerint Lori képe végre elkészült és már csak várni kell az útlevélre.
Kellemes vasárnapot nektek!
Puszi
Maja és Kristóf

admin írta...

Ja, az éjszakákat inkább hagyjuk! :-(
Az intgetés nálunk is megy, igaz nagy ritkán! Sokszor nincs hozzá kedve Máténak...
A tapsolás meg csak úgy megy, ha én csapkodom neki össze a tenyerét (úgy még élvezi is a dolgot).
Szerencsére a tv gombot még nem éri el, de a távirányító már egy ideje nagy kedvenc és kapcsolgat ezerrel! :-p
Csak nem lesz Lorinak baja!!! :-o
Nem megy még a segítség???