2010. február 5., péntek

10 honapos lettem!!! - Ruben

Szerda este anya ugy gondolta, hogy ideje megtanulnom egyedul elaludni. Persze megszoptatott este, amin el is alukaltam, de mikor felsirtam ra 40 percre, csak vizet es nemi hatbaveregetest kaptam! Ez megismetlodott 3x, mire anyam rajott, hogy becsinaltam, igy vegre kivett. A peluscsere utan siman bekabultam anya karjaiban, de mikor letett, kezdtem elorol. Viszont ez alkalommal senki sem hatodott meg. Osszesen masfel oraba telt, mig ugy elfaradtam, hogy feladtam es hason, kezeim magam ala temetve beajultam egeszen hajnali 5-ig! Akkor azert megkaptam a jussom, szopizhattam kicsit, majd ott maradtam anya mellett, es boldogan huztuk a lobort majdnem 9-ig.
Csutortok ejjel szinten ugy kezdtem, mint szerdan. Jott is a vizes neni, amivel meg is bekeltem volna, mar csuktam le szemecskeim, de csak nem sikerult szusszantanom a nozimon, igy begurultam. Anya kivett, csopogtetett, gyorsba mellre rakott es mar aludtam is jo gyerek modjara. Csak 6-kor ebredtem, mivel noverkem rosszat almodott es nagyon hangosan kiabalt anyanak. Kis szopival lenyugodtam, majd orultunk egyet anyaval egymasnak, de mentunk is vissza alfaba.
Pentekre virradoan pont idoben keltunk. Anya megetetett meg az ágyban, majd szalad ezerrel, hogy idoben eljussunk a baba-mama klubba. Es lass csodat, kb 4 honap utan ismet sikerult pontosan fel 10-re beesnunk!!! Az eso ellenere ismet jo sokan eljottek, ami engem nem zavart. Az mar annal inkabb, hogy viszketett a nozim, folyt a nyalammal egyutt, amit fel percenkent szetkentem az arcomon. A vege fele elegge nyugos lettem, mert majd szomjan haltam! Anya nem szokott inni hozni, mert -Lorival mero ellentetben- en nem vagyok egy nagy iszakos gyerek. Most viszont csak ugy tepertem abba az iranyba, ahol lattam valamifele folyadekot. Vegul anyam szerzett nemit, de nem volt eleg, a kaves poharaert is nagy harcot vivtam, amit vegul visszavitt, mert szerinte tul izmos vagyok mar, es felt, hogy a vegen meg tenyleg megszerzem, amit akarok!
Az epuletet el sem hagyva elaludtam. Epp piacoltunk, mikor apat meglattuk komotosan meloba setalni. Elkisertuk, majd hazaballagtunk. Itthon meg egy orat alukaltam a babakocsiban, annak ellenere, hogy Lori tobbszor mellem allt, es anyara nezve, osszehuzott szemoldokkel hangosan kozolte, hogy 'ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss'.
A delutan, este nagy szenvedesek kozepette telt. Anya remelte, hogy atlyukad a 6. fogam, mert mar 1 honapja ott van, de egy leheletnyi hartya tartja. Osszenyalaztam mindent, es hozza nagyokat rinyaltam. Sokat sirtam, masztam anya olebe, de a legjellemzobb mara az az eseseim szama, ami kb megkozeliti az egy havi atlagot! Ismet terkep a homlokom, amire most jo, hogy ralapul a hajam, le se vagjuk egy darabig, nehogy valaki meglassa:)
Amugy igy 10 honaposan 5 fogam van, nappal 1x alszok (kb 1 orat), par lepest megteszek segitseg nelkul, allandoan vigyorgok, olyan utemben maszok, hogy nem lehet utolerni, mindent megeszek (kiveve a graipfruitot), anya-kozpontu vagyok, egyre jobban kijovok tesoval, konyveket lapozgatok, mindenre megprobalok femaszni (a szuloi ágy mar nem akadaly), a hangos 'nem' szo hallatan kepes vagyok sirva fakadni, egyre jobban utalok oltozni...

4 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Boldog 10-dik hofordulot draga Ruben.Lori nagyon bajosan mosolyogsz a bicajos kepen,hamarosan jovunk olvasni es irni nektek potolunk mindent igerjuk,addig is puszika

Sz-K írta...

Boldog 10. hófordulót. Nagyon aranyos mindkét csemete a videón.
Üdv Judit

admin írta...

Naggyon jó a videó!!! :-)
Boldog hófordulót!
Úgy látom, Ruben sem alszik el önállóan... Vagy csak néha???
Én is azon agyalok, hogy tanítsam meg Máténak az egydüli elalvást (nem tejcsivel kéne...). :-o

Olivia ℇ Alexandra írta...

Boldog hóordulót! Nagyon ügyes nagyfiú lettél!
Puszi