2010. február 8., hétfő

6. fog - Ruben

A rossz ejszakaimnak nem nagyon latjuk a veget, de talan az mar egy jo jel, hogy vegre attort a 6. fogam, a jobb metszo. Es mult ejjel -kb 4 honap ota eloszor- vegig a sajat agyamban aludtam!!! Na persze egyszer felkeltem uvoltve, de nemi tejcsit szippantva vissza is ajultam. Majd 5 korul szenvedtem egyet, mert sehogy sem volt kenyelmes fekudni, de viszonylag hamar lenyugodtam, es szunyokaltam tovabb fel 9-ig.
Apa ma delre ment, elkisertuk. Lori rogton kiverte a balhet, hogy jatszoterre akar menni, de anya meg a szajat se nagyon akarta ellenkezesre nyitni, olyan hideg volt. Igy -meglepo modon- boltolni mentunk. Nekem babakaja, apanak meglepi es elemiszer bolt. Na az utolsonal eloadta magat noverkem, amivel engem is felkeltett, de ahogy anyat felhuzta!!! Kapott is egyet a szajara, mert olyan fulsuketitoen sikoltozott, hogy mar mindenki minket nezett. Azert nem hagyta am abba, igy inkabb gyorsan mentunk is fizetni. A kasszanal van egy penzbedobos-zenelos-mozgos hajo. Osunk gondolta, azzal lenyugtatja Lorit. Odamentunk, bedobtuk a lovet, de ahogy elindult, tesokam ropult ki belole!!! Csak neztunk, hogy most meg mi a banata? Viszont anya ezt mar nem vette jol, fogta a babakocsit es szelsebesen kiviharzott a boltbol. Lori mint a szirena, uvoltve rohant utanunk, vagy egy kilometeren keresztul, mikor vegre megalltunk. Innentol kezdve vegig a kocsiban kuksolt, olyan csondben, hogy azt hittuk elaludt.
Itthon megjavult! Szinte egy aldott jo lelek volt, leszamitva, hogy engem azert piszkalgatott. Foleg amiatt, mert nagyon sokat sirtam. Kicsit melegebb is volt a homlokom, mire anya delutan ujra megszoptatott, amin elaludtam. Egy ora mulva kezdtuk elorol a rinyat, ket ora mulva ismet aludtam! Vegul este 7-kor keltem. Fel ora popsicipeles utan anya ugy dontott, hogy furdunk, mert ugy erezte, szet szakad a hata. Noverkemet leraktuk, majd jott a szokasos esti szopizasom. Anya azt hitte, hogy nem fogok tudni elaludni, a 3x-i nappali alvas miatt, de ahogy a nagy konyvben meg van irva, becsuktam pillaim es szepen elszenderedtem.

6 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Gratulalunk a 6-dik fogacskahoz remelem hamar elmulnak a nem alvos ejszakaitok.De jo hogy kezd Ruben nyugisabb lenni,te meg kis lOri midig hozod a formadat es tudod hogy mit is akarsz .puszika

Kristóf és Maja írta...

Reméljük az éjszaka is nyugis volt, ahogy a nagy könyvben meg van írva és nem tör rád valami betegség..
Felénk is nagyon hidegek vannak, senkinek sincs kedve kidugni az orrát...
Puszi
Maja és Kristóf

csupella írta...

Macerás dolog ez a fogzás:(Annyira,hogy még Lorit is megviseli:)
Remélem most már tökéletesek az éjszakáitok,és anya is tud pihenni egy kicsit!
pusz

Gabriella írta...

Gratula a 6. fogadhoz, nagyon ügyes vagy!!!

Magyar dalok: Tudod én mit szoktam csinálni? A youtubo-n van egy hölgy, aki rengeteg gyerekdalt, animációt rak fel. Ezeket beteszem a saját dalaim közé és rákattintva lejátsza az egészet egymás után. Ezt használom már nagyon régóta háttérzeneként. Danka így tanulta meg a dalokat, meg oda van az animációkért is. Ha gondolod elküldöm a hölgy nevét.

Olivia ℇ Alexandra írta...

Jó, hogy végre kibújt az a fogacska!
Reméljük, nem bújkál benned semmi nyavalya. Én akkor szoktam így és ennyit aludni, mikor beteg leszek.
Puszi

admin írta...

Na végre előbújt a 6. fogacska is!
Én már nem fogom a fogzásra ezeket a rinyás-nem alvós napokat, de más ötletem viszont nincs...
Volt néhány "jobb" éjszakánk, aztán most megint többször kelünk.
Az idegeim romokban...
Milyen édesen szunyál Ruben az ágyában! :-)
Hát Loriba meg mi ütött!? :-o Na de jó ott hagytátok... :-p