2010. február 3., szerda

Szőlő es ho? - Ruben


Anyank itt nagyban a tavaszt probalja beharangozni, mire kint fel napja szakad a ho! Hat igy jartunk mi is.
A helyzet amugy valtozatlan, vagy meg rosszabb. Mindketten kicsit benathasodtunk, igy ejjelente a szuleink ketfele rohangalnak. En egesz jol alszok, ha a nozim nem dugul be. Ha igen, akkor anya konyortelenul csepegtet, amit ki nem allhatok. Noverkem viszont nem engedi! Inkabb alszik egesz ejjel nyitott szajjal, de dackorszakanak koszonhetoen -mint mindenre- csak annyit kialt 'nem, nem, nem'!
Ma reggel jott hozzam a vedono. Kicsit meglepett minket, amikor par napja bejelentkezett, mivel decemberben volt mar a kollegaja. Ki is derult a dolog, az elozo neni uj volt, es csak fel akarta merni a terepet, de azt nem jelezte senkinek, hogy mar jart nalunk. Mindegy, igy ismet meg lettem merve, ami most nem tette tul boldogga anyat. 9.920 gramm vagyok, ami masfel honap alatt 'csak' 400 grammot jelent. Mondta is a vedono, hogy jovo heten csutortokon menjunk el hozza, megmer megint, hogy lassuk, gyarapodok-e rendesen. Na annyira azert nem veszes, csak azert tunik kevesnek, mert kozben nottem 4 centit, es igy mar 79 centimeter magas vagyok!
Kaptam konyveket is, meg fogkefet, fogkremet, csoros poharat (egy hettel azutan, hogy vettunk egyet). Mig en ezeket ragtam, addig a neni megprobalt hasznos tanacsokat adni anyanak az ejszakazassal kapcsolatban. Nem tudom mi bajuk vele, en jol birom!
Ujabban mely hangon kezdtem dormogni. Loritol sok mindent ellesek es utanzom, de ezt egyes egyedul talaltam ki. Anya azt hitte eloszor, hogy be vagyok rekedve, de semmi baja a torkomnak.
Es vegre havorok lettunk a vizzel! Az elso szamu uj csorospohar jon be annyira, hogy meg a benne levot is megiszom. Igaz, el ne feledjuk, hogy ehhez nagyban hozzajarul a testveri segitseg. (Neha meg a torkomig is lenyomja, csak hogy igyak.)

2 megjegyzés:

admin írta...

Ja, így lehet megtanulni a csőrösből inni??? :-p
Szólj, ha kipróbáltad a tanácsok valamelyikét és be is vált (az éjszakázással kapcsolatosan).
Már én se nagyon bírom és az én idegrendszerem is totál kivan! Legszívesebben világgá mennék 1 hétre!
Nagyon nagy gyerkőc Ruben!!! Máté meg még kanyarba se...
Nekünk holnap lesz méricskélés, de tuti 9 kg alatt vagyunk valahol. :-s

Olivia ℇ Alexandra írta...

Most már tényleg jöhetne a tavasz, hogy ez a sok nátha meg megfázás eltűnjön! Akkor biztos jobb lesz az étvágyad is, és megint tovább gyarapodsz! De nem tudom, mit aggódik anyud, hiszen olyan nagy vagy!!!!
Puszi