2010. február 4., csütörtök

Uj hely - Lori

2 nappal ezelott nagyon rossz, kohogos ejszakam volt. Tegnap mar sokkal jobb, alig kohogtem es csak 1x kiabaltam anyanak hajnalban. Ma eddig el sem kohintettem magam, remeljuk ez igy is marad.
Voltunk az uj helyen reggel. Suliba nem jutottunk el, mivel anya 8:40-kor kelt. Azert az oviba pont odaertunk 10-re, de szinte vegigfutva a varoson. Ez az alkalom masfel oras, egyszer egy heten, csutortokonkent van. Tulajdonkeppen az megy be, aki akar. Egy kisebb teremben vagyunk, aminek az egyik fele jatszohaz, ami tokeletes 7-8 gyereknek, ahogy ma voltunk is. Van udito es kave/tea, plusz nemi ragcsalnivalo, mindez 1 font elleneben. Szerencsere anya zene bolcsis baratnoje is ott volt, aki szinte mindenkivel osszebaratkozott gyorsan, igy nagyon elenk beszelgetes folyt vegig az anyukak kozott. En -termeszetesen- haza se akartam jonni, annyira nagyon jol ereztem magam! Vegig jo gyerek voltam, jatszottam a kisebbekkel (en voltam a legidosebb), a vegen meg pisilni is elmentem, de csak azert, mert anya beigert egy cukorkat. Utana korbeszaladgaltuk a varos boltjait (vegig babakocsiban ulve), mert hat nem lehet am mindent megvenni egy helyen! (Innen zsepi, onnan kenyer, amonnan meg a tobbi). Azert en is jol jartam, mert talaltunk egy nagy csomag Kinder csokit olcson, aminek anya sem tudott ellenallni, igy rogton fizetes utan benyomtunk egyet-egyet. A legfontosabbat -laz es fajdalomcsillapitot- persze elfelejtettuk.
Amugy az elmult par napban nem veszekedtunk annyit osommel. Mondhatnam egesz jol elvagyunk egymas mellett. Szerinte nekem vannak buta otleteim, de szerintem meg o nem ert meg. Na de lesz ez meg rosszabb is:) Egyelore szot fogadok, a bepisilessel folhagytam, es szepen mosolygok is, ha megkapom a kello figyelmet.

1 megjegyzés:

Olivia ℇ Alexandra írta...

Én is úgy, de úgy vágyom már egy kisöcsire vagy egy kishugira, hogy én is ilyen klasszakat játszhassak vele!
:D