2010. február 21., vasárnap

Pentek, mama-nagyi - Ruben

Penteken ismet koran, 7-kor keltem. Viszont ejjel csak egyszer voltam fent, ami mar nagy haladas! Mire mar elindultunk a baba-mama klubba, en be is szunyokaltam a babakocsiba. Azert nem aludtam vegig, csak fel orat, utana mentem lelkesen jatszani. (Mama csinalt par kepet, de a datum rosszul van beallitva a gepen.)
Apa is befutott a vegere, igy mar otosben mentunk vasarolni. A mamat egy ido utan elhagytuk, es mi hazajottunk ebedet kesziteni. Apa elkezdte ugyan, de hirtelen eltunt aludni! Anya azt hitte, hogy csak tenyleg nagyon faradt, gyorsan osszedobott nemi ennivalot, majd csak utana mentunk megnezni. Persze mar elso pillanatban tudta anyam, hogy ismet leesett a cukra, mert nem tudta felkelteni. Azert a jo a rosszban, hogy ez alkalommal sikerult 3 nyalokat megetetni vele, amit kovetoen 10 perc alatt jol is volt. Kozben a mama mar uton volt hazafele, de visszakuldtuk a busz allomasra, mert jott a nagyi is!
Mikor mar apa jobban lett, anya bedobott a babakocsiba, es kirohantunk a nagymamak ele. Igy legalabb kicsit anya is lenyugodott a hidegben es en is aludtam egy oracskat.
Hazaerve nagyi jol lecseszte apat, hogy vigyazzon mar magara jobban, majd ettunk egyet es dumaltunk estig. A nagyinak vegul mennie kellett, apa es Lori kisertek ki a buszhoz.

3 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

De jo hogy mamak voltak nalatok es tudtatok veluk is jatszani es beszelgetni.Biztosan klasz volt a mama klubban.DE jo hogy jartok,nalunk is van de gyerekek nelkul kell menni igy nem megyunk.Remelem apanak ilyen gyakran nem esik le a cukra.De azert ugyesvolt hogy nyalokazott most es hamar helyre jott.pusizka

Sz-K írta...

Vigyázzatok apára, ha ennyire rosszalkodik a cukra.
Üdv Judit

admin írta...

Az utóbbi időben kijutott nektek ebből a cukros dologból! :-S
Csak nem jutottam el a hétvégén a mail-írásig, de igyekszem!!!! :-)
Remélhetőleg beállnak az éjszakáitok!!! (Én is ezért imádkozom egy jó ideje...).
Na megyek, mert vacsi után elmaradt a szunya és itt nyekereg-tekereg a gyerkőcöm.
Pussz!