2009. december 31., csütörtök

Az ev utolso napjai - Lori

Kedd ejszaka apank ugy dontott, hogy elege van a kiturt eletbol, es visszakoltozott anya melle az emeletre. Nekem meg azt mondta, hogy aludjak egyedul, mert az elmult 1 het egyutt toltott ejszakaibol neki mar elege van. Persze mire felert, Ruben mar ott szuszogott anya oldalan. Hisztizett is sokat ejszaka, mivel visszajott a nathaja es nagyon be van dugulva a nozija. En egesz jo voltam, de a hagos sirasra megebredtem es be is kapcsolodtam. Apa lett hozzam bekuldve; rogton kiragadott az agybol, hogy majd bevisz kozejuk, de a nagyon gonosz anyam visszaforditotta azzal a szoveggel, hogy akkor apa le is koltozhet a nappaliba. Mivel nem akart lemenni a hidegbe, nekem kellett visszabujni az agyikomba. Sirtam, kakaot koveteltem! Apam erre csak lehurrogott es kozolte, hogy menjek aludni. Vegul atjott anya, Rubent leakasztva a mellerol, aki ettol kezdve emiatt uvoltott, es megkerte apat, hogy vonuljon at a pici fiahoz. Engem gyorsan megnyugtatott, elment pisilni, majd visszajott ocskos cumisuvegevel, amiben maradt egy kis tea, mivel nagyon kohogtem. Meg sirgogaltam, kb fel ora mulva kiabaltam, amikor elfogyott a tea, de anya ujabb latogatasaval, cumisuveg eltavolitasaval megnyugodtam es bealudtam, egeszen aznap 11-ig!!!
Mindamellett, hogy este 8-tol reggel 11-ig aludtam, szaraz pelenkaval ebredtem! Anya alig akart hinni a szemenek, ezert vagy szazszor vegigsimizte a pelus belsejet. Agyba-fobe dicsergetett. Kerdezte is egybol, hogy nem kell-e pisilnem, de csak vagy egy ora mulva mentem wc-re. Akkor viszont felig toltottem a bilit:)
A heten minden aldott nap kimentunk kicsit setalni. Mar fogyoban a kaja keszletunk is, igy mindig van valami, ami miatt boltba kell szaladni. Az idojaras viszont nem kedvez nekunk, mivel ugyan melegebb lett kicsit, allandoan szemerkel, esik. En meg mutatom, hogy merre van a jatszoter, de anyam mar nem is reagal ra, csak megy elore. Az elemiszer boltokat meglatva ellenkezem, ahogy tudok, mert nem akarok ujra es ujra bemenni. A baba-mama klub, suli, zene bolcsi meg most nincs, amit egyaltalan nem ertek:(
Tegnap, szerdan unalmamban mosogattam. Anya mogottem szoptatta tesot, igy nem latta, hogy elhasznaltam a mosogatoszer felet!!! Meg jo regen megmondta, hogy ahhoz ne nyuljak es eddig nem is tettem, de most nagyon megtetszett a nagy hab.Este ismet okosan jatszottam ocsivel. Igaz neha meg mindig megrendszabalyozom, de egyre hosszabban elvagyok magamban. Persze az nem lehetseges, hogy ne vegyem el a jatekait, de o nem nyulhat az uj babamhoz!
Fel 7-kor aztan hirtelen beesett apa! Azt mondta, hogy nagyon sok a dolguk szilveszterre, igy csak 10 utan varhato. Szerencsere olyan jol haladtak, hogy nem kellett 12 oraznia, es igy meg egy jo 'boxolasra' is jutott idonk a kozos furdes elott. Ma, csutortokon melozik utoljara, majd 2 hetig itthon lesz!!! Anya nem tudja, hogy oruljon vagy sirjon:)
...
Minden kedves olvasonknak boldog uj esztendot kivanunk!!!!
Lori , Ruben, anya es apa

6 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Boldog Uj Evet kivanunk nektek es az egesz csaladnak.puszika

Alida írta...

Hali!
Már itthon vagyunk. De este elmegyünk "tulizni". Már rég dumáltunk, esetleg holnap este? Addig is BOLDOG Új Évet Kívánunk!!!
Lori nagyon ügyes, és olyan szép, jó hosszú már a haja. Tamcsinak még mindíg nagyon rövid. Puszi mindenkinek: Alidáék

admin írta...

Na a mosogatószernek lőttek! :-)
Boldog és betegségmentes új évet kívánunk!
Novákék

Kristóf és Maja írta...

Szegény Ruben, megint náthás? :( Nem kedvez ez az össze-vissza idójárás senkinek.. Az éjszakákat pedig igyekezetek izgalmassá tenni anyának meg apának, úgy látom!
Buék nektek is!! És találjatok ki jó programokat apával ha már ilyen sok időt otthon fog tölteni!
Pisimentes éjszaka??? Nagyon ügyes vagy Lori!!! :) Anya és apa is büszke rád!
Puszi
Maja és Kristóf

sedith írta...

Adjon isten minden jót
az új esztendőben:
jobb időt mint tavaly volt
az új esztendőben,
jó tavaszt őszt telet nyárt,
jó termést és jó vásárt
az új esztendőben!

Adjon isten minden jót
az új esztendőben:
drága jó bort olcsó sót
az új esztendőben,
jó kenyeret szalonnát,
tizenkét hónapon át
az új esztendőben!

Adjon isten minden jót
az új esztendőben!
Vegye el mind a nem jót
az új esztendőben;
mitől félünk mentsen meg ,
amit várunk legyen meg
az új esztendőben!

BÚÉK!

Gabriella írta...

Boldog Újévet kívánok nektek.... Hú, tanultunk az éjszakás sztorytokból. :-)

Puszi