2009. december 21., hétfő

Orokmozgo - Ruben

Tegnap ota ki sem mentunk. Hideg is van, en meg betegeskedem is. Szoval maradunk bent, egymas idegeire maszva.
Kicsit megint benathasodtam. Az etvagyam ismet az anyatejre korlatozodik, pedig mult heten voltak olyan napok, hogy anya aggodott a betermelt mennyiseg miatt, nehogy valami bajom legyen a tuletetestol. Egyik nap delben megettem 200 mili gyumolcsot, az eppen elkeszult brokkoli-karfiol levesbol 100 milit, majd elcsamcsogtam egy jokora darab pulyka husit. Delutani alvasom utan pedig egy 200 milis babakajat! Mindezek mellett rendesen szopiztam is.
Mozgas terén nincsenek gondjaim. Azaz vannak, amikor anyam korlatoz! Peldaul a pelenkazas egy olyan procedura, amit egyre jobban utalok. Mennek en ezerrel, de le vagyok fogva. Fel akarok ulni fekvesbol, de anya mindig visszanyom. Emiatt meg sirok, kapalozom, rugok... Furdessel meg rosszabbul allunk, mivel nem szeretek ulve jatszani. Negykezlabra vagom magam, es mar megyek is felfedezni a csapokat, lefolyot, tulfolyot. Allok fel fél pillanat alatt, amibol mar egyszer borultam is egy nagyot, mert anya epp Lorinak segitett levetkozni.
Viszont megtanultam leereszkedni allasbol! Nagyon szepen lassan, atgondoltan ereszkedek, hogy el ne essek.
Negykezlabozasbol pedig sikerult felulnom! Reggel produkaltam ilyet eloszor, meg a halozsakomban, amit latva, anya nem is akart hinni a szemenek.
Az ágyam pedig elerte a legalso szintet! Reszemrol okes a dolog, bar oreganyam nyavog, hogy igy nagyokat kell hajolgatnia.

5 megjegyzés:

Bea írta...

Lorikám te egyre szebb vagy.A legjobb kép a fehér kabátos!!Igazi csajos!!Jó kis heted volt!
Ruben drága igen jó étvágyad van.:O
Marci még csak a kóstolgatásnál jár és rengeteg cici,amit mostanában fejen állva művel.:O
Bencikusék

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hat kis Ruben neked aztan van etvagyad ami nem is baj majd eljonn az is amikor anya konyorog hogy legalabb par falatott egyel.A vizet nem szereted vagyis a furdest hihetetlen,gratulalunk az uj mutatvanyodnak nagyon ugyes vagy.Tenyleg nagyon orokmozgo gyerek vagy.A pelusozast utalod azt elhiszem pedig jobb ha tiszta pelus kerul rad.puszika

Kristóf és Maja írta...

Na igen, a nagy hajolgatást én sem mindig díjjazom. :D
De nagyon ügyes vagy már Ruben, és hát a pelenkázást Maja is egyre nehezbben tűri.. na meg a területek korlátozását. Mióta menni tud azóta akkor Egoja van,hogy ha nemet merek mondani neki ordításba kezd.. :o Néha csak lesek...
Itt ma megenyhült az idő, de a vége az lesz, hogy még az eső is rákezd délutánra.. De akkor anya a falnak megy,mert vásárolhatnékja volt még.. :s
Puszi
Maja és Kristóf

admin írta...

Hát a kisággyal nekem is ez a problámám: nagyon mélyre kell hajlni!
Pelenkázás téren hasonlóan vagyunk mi is: feszíti magát Máté, ahogy tudja, én meg vissza, aztán van ám nagy ordítás!!!
Már Máté is gőzerővel gyakorolja az állásból leereszkedést. A napok 80%-át azzal tölti, én meg leshetek mellette. Ő viszont már többször borult, mint Ruben, már vagy 6-szor koppant nagyot a buksija!
Ügyes Ruben, már sokmindent csinál!!!! :-D

admin írta...

na ja, és a kaja! Hát tényleg van étvágy a srácnak!
Nálunk meg teljesen összezavarodott a kajaidő és mennyiség! Tegnap pl. összesen 1 liter tejcsit pusztított el Máté 7-szeri étkezéssel... :-O
Félek, hogy baj lesz ebből a zavarodottságból!