2009. december 20., vasárnap

A het - Lori

Hetfon delelott anya kitalalta, hogy akar nekem egy uj ruhat karacsonyra. Elsetaltunk az itteni egyetlen nagy ruhazati aruhazba, ahol legalabb 1 oran at valogattunk, csak ugy noiesen. Ocsi szerencsere vegig aludt, igy nem zavart minket. Nehezen, de vegul dontott anya, mivel nem talalt olyat, amit elkepzelt.
Kedden ki sem tettuk a labunk itthonrol! Legalabb annal tobbet fozocskeztunk. Befejeztuk az ejszakat hutoben toltott mezeskalacs kiszaggatasat, suteset,majd rakott krumplit keszitettunk. Segitettem pucolni tojast, amit utana nem is akartam visszaadni anyanak.
Utana kitakaritottuk a furdot, felmostuk a foldszintet. Mind az en segitsegemmel!!!
Szerdan a baba-mama klubos karacsonyi buliba mentunk. A fiuk delutan ki is doltek a nagy kalandban, igy kenytelen voltam apamon szolozni.
Este meg partiztunk egyet az emeleten, amikor apa halkan lehivott. Elovett egy zacskot, amiben 2 szuletesnapi lap, ajandekcsomag es egy aranyos plus maci volt. Szignaltuk a lapokat, majd felvittuk az emeletre es atadtuk anyanak egy-egy cuppanos puszi kisereteben, mig apa hamiskasan elenekelte neki a 'Happy Birthday'-t.
Csutortokon az iskolaban delelottoztunk. Kesobb mar nem is mentunk sehova, mivel vartuk a vedonot. Jo sokat kesett, mentem is parszor az ajtohoz, hogy mikor jon mar. Vegul megerkezett. Eloszor szimpatikus volt, de mikor meg akart merni, szaladtam vilagba. Olyan hisztit levagtam, ahanyszor valamelyik szulom megprobalt raallitani a merlegre, hogy vegul belattak es feladtak. A beszedfejlesztos talalkaba azert mentunk bele, mert a varakozas minimum fel ev, amikor amugy is lesz egy iskolaerettsegi felmeres, amin lehet kiszurjak, hogy valami nem okes. Ha viszont minden rendben lesz, akkor csak siman lemondjuk az idopontot.
Este minden rekordot megdontve, 7:35-kor aludtunk mindketten!!!
Pentekunk nem ugy indult, ahogy szokott, mivel egyikunk sem erezte jol magat. Azert kidugtuk az orrunk, elmentunk zene bolcsibe. Utana kicsit aludtam delutan, de osszessegeben egesz jol voltam. Ejszaka viszont olyan hideg volt, hogy anya egy extra takarot is rarakott a dunyhamra. Lehet emiatt aludtam olyan jol.
Szombatot apa itthon toltotte. Mire mindenki kesz lett volna kimenni, ocsi bealudt vagy 2 orara. En is kedvet kaptam egy kis pihire, apaval tevezve, ismet elaludtam rajta. Vegul 2-kor mentunk csak ki. Jo sokat setaltunk, kisse ossze is fagytunk. Az ebedbol vacsora lett, de legalabb jol ettunk, hisz mar kopogott a szemunk az ehsegtol.
Vasarnap szinte egesz nap hullott a ho! Ilyet se lat Anglia gyakran. Hideg is volt nagyon, ki se mentunk setalni, csak en anyaval a boltba, meg az udvarra 10 perc erejeig. Delutan jott egy nagy pocakos magyar neni, aki elvitte az en regi kisruhaim, Ruben mozeskosarat, kadjat...
Este pedig ismet koran, mar fel 8-kor elmentunk aludni!

3 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon csini vagy a kepen es divatos.Olyan ugyes nagy lany vagy hogy anyanak segitettel mezeskalacsot szagatni es sutni majd rakott krumplit kesziteni tojast hantani.Hat csodalkozok rajta hogy nem hagytad hogy megmerjenek teged.Ti Angliaba laktok?Mi Romaniaban. Ezek szerint nalatok nincs sokszor ho.puszika nektek

Kristóf és Maja írta...

Mostanában anyának sikerül ennyire fárasztó programokat tervezni a számotokra hogy 8 körül kidőltök? :)
Anya biztos örült a szülinapi meglepetésnek, te pedi a hónak. Én nagyon élveztem hogy esik. És a mézessütés is egy nagyon jó buli. :)
Puszika
Maja és Kristóf

admin írta...

Elég sűrű hetetek volt már megint.
Biztos ezért szedtek össze állandóan vmi bacit!
Angliában hó? Hát ki kell hogy vegyétek a részeteket belőle!!! :-)
Jó is az (egy-két napig)! :-D