2009. december 17., csütörtök

Iskolas karacsony - Ruben

Ejszaka arra keltem, hogy nem szuszog az orrom. Anya kivett, megetetett, de ezzel nem almosabb, hanem eberebb lettem. Ugy gondoltam, hogy ha mar egyszer fent vagyok, akkor bulizzunk! A szuleim hamar leszavaztak, de nem adtam fel konnyeden, masfel oraig szorakoztattam oket.
Reggel azert nehezebb volt kimaszni az agybol. Anyaval leosontunk 8-kor, osszevagdalni egy kis sajtot, epret, szolot, majd felmentunk felkelteni Lorit. Gyors oltozes -amit en minden lehetseges modon megprobaltam szabotalni- bucsu apatol, es nagy rohanas, mert persze megint kesesben voltunk.
Lori iskolajaba erve azt lattuk, hogy a termunkben ket tucat kicsi gyerek enekel. Az elso osztalyosok (3-4 evesek) voltak, akik igy koszontek el a valamikor oket, most Lorit tanito nenitol, akinek az volt az utolso alkalma. Utana jatszas kovetkezett,ahonnan az asztalhoz jarultak a nagyok. En csak kesve vettem eszre, hogy esznek, de akkor rogton rakapcsoltam es 'szaladtam' is anyahoz kuncsorogni. Nem igazan volt nekem valo hamika, de azert kaptam kicsi sajtos kekszet.
Vegezetul bejott egy nagy bacsi egy nagy zsakkal, amit a Mikulas hagyott az iskolaban. A tanito neni elvette es szep lassan kivette a benne rejlo ajandekokat. Mindenki (kiveve engem) kapott valamit. Lori egy betus konyvet, amibe letorolheto filccel lehet atrajzolni a betuket.


(Ezt az anyukak vittek be elozoleg)

Delutan jott hozzam a vedo neni! Majdnem egy orat kesett, amit jol tett, hisz meg boven alukaltam. Megnezett, megmert. Azt mondta, hogy gyonyoru nagy baba vagyok! A sulyom 9520 gramm, hosszom 75 centi, fejkorfogatom 46 centi!!!
Lorit is megnezte, mivel 2 evesen kellett volna lenni egy vedonos talalkanak, de senki sem jott ki. A merleg lattan teso kiverte a balhet, mire csak neztunk, de semmilyen csellel nem tudtuk raallitani. Szoba kerult a beszelokeje, amire a neni azt igerte, hogy osszehoz egy talalkat egy beszedfejlesztovel, ami kb fel eves varolistat jelent.

5 megjegyzés:

HJuice írta...

Biztos szükség van a beszédfejlesztésre? Nem lehet, hogy csak a kétnyelvűség miatt akadnak nehézségek (ha akadnak egyáltalán)?

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Szerintem sem kell beszed fejlesztes szerintem o majd magatol beszelni fog,vagy tenyleg szukseg van ra?Nagyon edesek voltak a gyerekek a suliba.LOri nagyon csinos az asztalnal hat tudtam en hogy Ruben is oda fog menni az asztalhoz kunyeralni.Szep ajcsit kapott a Lori Szabinanak is van olyan.puszika nektek,ja es nagyon szep sulya van a Rubennek.

Kristóf és Maja írta...

Hát Ruben! NEm leszel kics felnőtt az már biztos :D Akkora vagy mint én. :D Anya meg ne aggódjon Lori beszéde miatt.. nem könnyű 2 nyelvet egyszerre megtanulni. Hamarosan úgy fog beszélni mint a vízfolyás.
A traktornak én is örülnék ám, ha itthon a fa alatt is valami ilyesmit találnék. De kicsi ez a lakás ekkor játéknak... meg hát már más sorakozik a szekrény tetején. De ma reggel is mondta, hogy az oviban azzal fogok játszani.. Kíváncsi lesz anya, hogy más is odafér-e a közös játékhoz. :D
Puszi
Maja és Kristóf

Sz-K írta...

Jó nagy baba a Ruben. Múltkor írtam, hogy mostmár Gergőnél a beszédben várnék előrelépést. Tudom jól, hogy ez még sokat fog váratni magára, nézve azt a tényt is, hogy én 3 éves koromig egyáltalán nem beszéltem és utána is csak nagyon selypesen amit anyukám értett csak. Azóta persze nem érzem ennek semmiféle hátrányát. Szerintem Lorinál sem kell aggódnod, lehet, hogy tényleg a kétnyelvűség miatt akadnak gondjai. Ezt már nem tudom, mert sajnos én magam nem beszélek a magyaron kívül mást (annak idején még oroszt kellett tanulnom amiből semmit sem tudok). Remélem Gergőmnek már nagyobb szerencséje lesz a nyelvekkel. Jó Nektek, hogy a gyerkőceitek alapból két nyelven fognak tudni beszélni.
Üdv Judit

admin írta...

Aztamindenit! Majd' 10 kg...!? :-O
Hűha!
Lori meg előbb-utóbb csak úgy löki a sódert, nem neki segítség! :-P