2009. december 22., kedd

Ki mit tud? - Lori

Nagyon uncsi napok vannak a hatam mogott. Nem is ertem, hogy tud anyam egesz nap bent kuksolni! Persze engem kirakott mindennap kicsit az udvarra, de ki szeret egyedul jatszani???
Most kicsit arrol, hogy milyen ujdonsagokat tudok igy 2 es fel evesen!
Raszoktam a 'na' szocskara. Nem nehez am kitalalni, hogy kitol tanultam el:)
Ha jon a posta, szaladok erte egybol, mint eddig is. (Itt az ajton van egy 'lyuk', azon dobja be a postas.) Ha megszereztem a szajret, lehuppanok az ulogarniturara, es szakitom le a boritekot! Eddig meg egy levelet sem teptem el, de anya mindig aggodalmaskodik, hogy szepen bontsam ki oket.
Ha mar osomnel vagyunk. Eddig ugye 'mummy'-nak hivtam. Kb egy hete viszont attertem 'mum'-ra! A nagy gyerekek hivjak igy az anyukajuk, ami ugy megtetszett, hogy inkabb en is ezt hasznalom.
Mar megvajazom a sajat kenyerem es -a kicsi asztalomat cipelve, ra felallva- fel tudom kapcsolnia akarmelyik lampat.
Krem manias vagyok! Ha talalok egyet elerheto kozelsegben, nyitom is ki es kenem az arcomra. Egyik alkalommal egy stiftes ragaszto volt ugyan... a szuleim jo par oran at azt hittek, hogy csak az orrom folyt es kikentem az arcomra:) Tegnap ocsi fogzos zselejet talaltam meg. Vagy a felet benyomtam a fogaimra, mire anya eszrevette hianyom.
Kedvenc dalom a 'Twinkle, twinkle little star'. Sokszor eneklem egy nap, neha atvaltva egy-egy masik notaba. Tudok egy olyat is (Row, row, row your boat), amit parban kell mutogatni. Rubent szoktam ehhez segitsegul hivni, de nem lelkesedik erte.
Mesebol tanulok beszelni! Mar tobb olyan szot szepen, erthetoen ki tudok mondani, amit Kipper, a kutyus is hasznal.
Kicsit apa manias lettem, amit anya valahol megert es elfogad, mivel apat alig latom, de el is szomoritja.
Szombat ota nincs rajtam pelus nappalra se kimenetelhez, se a mostansag parszor elofordulo veletlen nappaliban torteno bealvasokhoz! Anya mar ejszakara is levenne, de szerinte nagyon hideg van, es nincs masik halozsakom, takarom. Meg tesokam most betegen eleget tartja fent a szuleimet, nincs nagy kedvuk meg hozzam is bemaszkalni. Majd ha kicsit jobb idok jonnek.

4 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hat nagyon ugyes uj dolgokat tuds,amulok a ragasztos sztoryn.Szegeny Lori jo hogy letudtatok szedni az arcodrol a ragasztot,na es a Ruben fogzasi kremje hat az is jo moka lehetett.Edesen eneklesz biztosan szegeny Rubent milyen jol tudod cibalni igazi testver modjara.A postat lattom eloszor te vergaszod le majd utana apaek.Hat anya megszolitasa a mum eleg szokatlan, azt hiszem hogy nagyon oda figyelsz a nagyobakra.Az en Szabinam engem anyanyanak szolit.puszika

Kristóf és Maja írta...

Na ezeket a nyaggatásokat meg szeretgetéseket Maja sem szereti.. :p
Pelus ügyben viszont nagyon, nagyon ügyes vagy már Lori!!!!
Puszi
Kristóf és Maja

admin írta...

:-D jaj, de ügyes a kiscsaj! :-)

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Boldog Karacsonyt nektek!Puszika Szabina,Julia es Izabella