2009. december 5., szombat

8 honapos lettem!!! - Ruben

................................( Konyhaba menet)..........................................
Es fel is alltam! Sikeremnek anyam annyira nem orul, mert igy meg magasabbrol esek, mintha csak terdelnek, de en hatalmas, oromittas mosollyal tudok ilyenkor csaladomra nezni.
A baj csak ott van, hogy ezt a folyamatot nem tudom megcsinalni visszafele, igy csak szenvedek, ha elfaradtam. Maszassal mar semmi problema, csak ugy teperek.
Sot, tegnap ota lepkedek is az agy mellett!!! Ezt mind csak azert tanultam meg ilyen gyorsan, mert anya nem hajlando egesz nap cipelni a popom, igy ha o nem jon hozzam...
Egyre tobb etellel magam etetem, ugyesen ket ujjacskaval felszedve oket. Ha valaki eszik, szinte kicsordul a nyalam, hogy megkostolhassam.
Az alvas...na azt a temat nem pedzegetjuk. Majd ha meggyogyultam.
Szeretek kimenni. Mostanra turelmesebb vagyok az oltozesnel, es jobbakat alszok kocsikazasnal. Nezelodok, neha mar az idegeneknek is kialtok. A boltban igyekszem elerni a termekeket.
Nagyon-nagyon anyas lettem! Egy dolog a betegsegem, de a korom miatt is. Ha latom, hogy elerheto kozelsegben van, akkor szedem is a vegtagjaim es maszok hozza. Ha mar ott vagyok, huzom fel magam, jo nagyokat belecsipkedve.
Egyelore 2 fogacskam van. A tobbi meg nyugiban.
Igy allok fel:

11 megjegyzés:

Zsuzsa írta...

Sziasztok! Boldog hófordulót kívánunk nagylegény:-))) Olvastuk a kórházas sztorit, és örülünk,hogy jobban vagy, na meg persze ahhoz is,hogy felálltál:)))
Sok psuzi Lauráék

Bea írta...

Hali!

Most már itt vagyunk mi is.
Puszi:Bencikusék

Sz-K írta...

Boldog hófordulót, nagyon ügyesen áll már fel Ruben.
Üdv Judit

Kristóf és Maja írta...

De éééédes! :D Majának akkor azért volt egyszerűbb dolga, mert nálunk kicsit magasabbak az ágyak és könnyebb felállni, itt nem is olyan egyszerű! :D Ügyes vagy Ruben nagyon!!! :D Hát hiába, már 9 hónapos vagy :D
PUszilunk!!!!
Maja és Kristóf

csupella írta...

Gratula!
Kellemes Mikit!

Olivia ℇ Alexandra írta...

Boldog hófordulót!
Nagyon ügyes vagy! Lori is ügyesen csúzdázik spárgázva.
Puszi

Kristóf és Maja írta...

Bocsi, bocsi ezerszer! Én itt öregítelek téged!! Nem 9 csak 8 hónapos vagy! Bár igazi nagy fiú, de azért mégse öregítselek, igaz? :D
Puszi
Szilvi anyu

admin írta...

Jó ez a videjó! :-D
Most már Máté is megkezdte... Felkapaszkodik, feltérdel, feláll (bár az még eléggé kezdetleges...)!
Ezzel csak az a bajom, hogy mászni nem akar megtanulni, az ülésről meg ne is beszéljünk!
Boldog hófordulót a kis kétfogúnak!!! :-D :-D :-D

admin írta...

Ja! Családi videónézés volt és Máté kissé megijedt Lori hangjától.... :-o
:-p

Gabriella írta...

Boldog hófordulót neked!!! És hát hiába nem örül anya neki, de szívböl gratulálunk... írtó tempóban fejlödsz...
Puszi, Daniella

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Boldog 10-dik hofordulot draga kis Ruben.Annyira edes vagy es milyen sok mindent tudsz mar.puszika