2009. december 6., vasárnap

Koszoru - Lori

Es elkeszult a mienk is.

4 megjegyzés:

admin írta...

Jó lett!
Hogy fogattad oda a zöldet?
Nekem tavaly is azzal volt a problémám, így csak ide-oda beszúrogattam a fenyőágakat, hogy álljon mindenfelé.
Mivel erre a karácsonyra se tanultam meg szépen odatekerni és lekötni vhogy, ezért valószínűleg a tavalyi módszert fogom alkalmazni idén is... :-P

Olivia ℇ Alexandra írta...

Ügyesek vagytok! :)


(Igen, itt van Mikulás dec. 6-án, Karácsonykor meg a Télapó vagy a Jézuska hozza az ajándékot. Mivel mi nem vagyunk vallásosak, hozzánk a Télapó jön (és tényleg! apuék kibéreltek egyet, de ezt én még nem tudom). De azért elég nagy a zűrzavar a két figura között a fejemben. Mert ugyebár a Télapó jön Karácsonykor, de akkor miért kaptam most is ajándékot, hiszen még nincs Karácsony??? És a bevásárlóközpontokban ácsorgó piros ruhásokról ne is beszéljünk! Végül anyuék azt mondták, hogy 6-án a Mikulás jön, az a Télapó haverja, és a sok másik Télapó pedig beöltözött emberek, akik segítenek a Télapónak ajándékot osztani, hiszen szegényke nem bírná egyedül.)

Puszi

Kristóf és Maja írta...

Különleges! Ügyes vagy anya! :D
Puszi

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Gyonyoru lett.Szabina es Julia