2009. december 16., szerda

Baba-mama klubos karacsony - Lori

Meg tegnap este azzal kezdte anya, hogy menjek gyorsan aludni, mert masnap megyunk bulizni. Erre reggel fel sem akartam kelni, Ruben segitsege kellett hozza.
Apa azert rajtam is tultett. Hiaba keltegette anya, csak akkor maszott le, mikor mi mar a kabatunk vettuk. Ugyan itthon hagytuk, de nagyon hamar utolert minket.
Furcsa volt a terembe erve, hogy sok asztal, szek van kirakva, jatek meg alig, de a konyhas reszt ismet megtalaltam. Nem is akartam onnan mozdulni, pedig a pap bacsi mondta, hogy menjunk at a templom reszebe. Apa vitte ocsit, engem hivott anya. Mivel fulem botjat sem mozgattam, felkapott es atcipelt. En adtam magam, sikitva, rugdosva... ahogy kell. Igy sem engedtek vissza. Szep lassan ugyan lenyugodtam, de nem elveztem az eloadast. Mentem apahoz, szopiztam az ujjam. A kozos enekles, mutogatas is hidegen hagyott, pedig meg tesot is bevontak.
Visszafele az elsok kozott szaladtam. Mondta anya, hogy uljek le az egyik szekre, mert lesz hamika, de en csak raztam a fejem es folyatattam a kuktalkodast.


Egy ido utan anyam feladta es inkabb odahozta nekem az enni-, innivalot.
Amugy mindenki vitt valami harapnivalot. Anya az itthon mar kedvence valt sajtost csinalta, aminek olyan nagy sikere lett, hogy tobben is kertek a receptjet, es addig alltak korul a talat, mig el nem fogyott (pedig sok kaja volt).
Vegul elkezdtunk osszepakolni, oltozni, a szokasos 'nem akarok menni' hisztimmel, de sajna apa gyozott. Kovetkezo alkalom januar 6-an lesz.
Innen a varosba mentunk. Megvettuk az ebedhez szukseges dolgokat, anyanak tortat, majd jol elazva hazasetaltunk.

4 megjegyzés:

Kristóf és Maja írta...

Egy adag esőt is kaptatok a nyakatokba hogy eláztatok? Nagyon bejön neked egy konyha. Lehet hogy a jézuskának azt kellene hoznia, akkor egy szavad se hallaná anya egész nap. :) Pedig a buli biztos jó volt és sok finomság is lehetett az asztalokon. Ruben viszont nagyon el volt, ahogy a képen látszik. Mi pénteken megyünk utoljára oviba, és utána már csak jövőre, januárt 4-én. Ma haza sem akartam jönni, úgyhogy én is bánni fogom, anya szerint. :) Én akartam lenni az utolsó, de sajnos még 1 gyerek maradt utánam.. :p
Puszi
Maja és Kristóf

ui.: Én is sokszor vágytam rá,hogy milyen más érzés lenne, ha nem az üveget tartanám a kezembe mikor magamhoz ölelem.. Hát igen.. a cicinek meg az üvegnek is megvannak az előnyei és hátrányai.. Elszomorít hogy én nem tudtam megadni nekik meg főleg magamnak ezt az érzést, hogy szoptathassam őket. :(
Puszi
Szilvi

Izabella:-Szabina es Julia írta...

O de edes vagy kis Lori a kepen es te is Ruben jo kis osszejovetel lehetett.Biztosan jol ereztetek magatokat az oltozest es hisztizes ellenere.Haza fele elaztatok a ho miatt?puszika

admin írta...

Na igen, lehet, hogy Lorinak jól jönne egy saját "kiskonyha"!!!
Írjál már a Jézuskának a nevében! :-P
Szerintem Ruben élvezte ezt a karácsonyosdit a legjobban, nem? :-)
Happy Birthday, Deb! :-))

Zsuzsa írta...

Sziasztok!
Mi is szeretünk babamama klubba járni, Laura nagyon élvezi, na és persze a hiszti nálunk sem maradhat el:-P
Puszi Lauráék