2009. december 8., kedd

Karacsonyfa - Lori

Szombaton is ragyogo napsutesre keltunk, de a szel mar sokkal erosebb volt, mint penteken. Azert kimentunk, osszetaliztunk Adellal, majd elsetaltunk a jatszoterre. Delutan nagy lazban egtunk, mert apa 5-re igerte magat, amibol sajnos csak negyed 7 lett, de igy is buliztunk egy akkorat a nappaliban, hogy csak 9-kor mentunk furodni, aludni. (A delutani alvas kimaradasa ota kb 8-kor mar aludni szokok)
Ejszaka rosszat almodtam, mire anya bejott megvigasztalni. Kozben azt is eszrevettem, hogy valami van az ablakomban! Ezerrel magyaraztam a magam kis halandzsa nyelven, hogy 'ide nekem mindent', de anya azt mondta, hogy csak reggel.
Igy vasarnap reggelig ugyesen alukaltam, majd kiabaltam anyamnak, hogy jojjon be, mire egyutt megcsodaltuk az ejszakai latogatom hagyatekat.
Kaptam edesseget, tollat, konyveket. Miutan kiolvastam magam, atszaladtam Rubenhez, mert neki is hozott 2 konyvet a Mikulas.
Mielott kimentunk volna setalni, apa bohockodott velunk egy nagyot. Ebed utan pedig feldiszitettuk a nappalit es felallitottuk a karacsonyfat! Itt mar december 1-vel szokas a legtobb haznal, de mivel eddig apa nem volt szabad, iden csuszott par napot. Segitettem nagy lelkesedessel, amit a szuleim szerint nagyon ugyesen csinaltam. Hetfore mar semmi dolgunk sem maradt. Kicsit setaltunk kint, de mivel nagyon hideg volt, hamar hazajottunk. Apa lerakott delutan aludni, mert latta faradt vagyok. Anya nem orult neki, mivel mar egy honapja nem alszok nappal, nem akart belekeverni a megszokott napirendembe. Az viszont mar meggyozte, hogy kb 3 perc alatt bealudtam, igy o is lefekudt ocsivel, majd kesobb apa is a nappaliban.
Este total fel voltam porogve. Sokat veszekedtem Rubennel, szuleimmel. 9-kor mentem csak lefekudni, de meg negyed 11-kor is hallott anya!
Kedd apa nelkul, meg hidegebben telt. Anyaval csak a boltba mentunk, a parkon at, de annyit nyavogott a fagyott csulkei miatt, hogy inkabb hazahoztam a tarsasagot.
A delutan nagy resze tevezessel telt, mivel megkaptam a karacsonyra szant Kipper dvd-met. Ez egy kutyusrol szol, de egy masikrol, nem az eddigi nagy kedvenc Spot-rol.

3 megjegyzés:

Kristóf és Maja írta...

A napsütés itt nagyon hiányzik. Bár vasárnap itt is sütött, el is csúszott a déli alvásunk,mert lementünk negyed 12kor sétálni. De azóta megint eső meg szürkeség... brrrr!
Ügyesek vagytok ezzel a dekorálással, milyen vidám és szép lett így a lakás.. igazi jó kis hangulata lesz az embernek tőle!
Puszi

admin írta...

December 1-gyel karácsonyfa?
És mikor szeditek szét? Kibírja így karácsonyig (fűtés meg egyebek mellett...)? :-o
Muti a fát is! :-D Vagy majd amikor itt az ideje...?
Itt is nagyon hideg lesz, hétvégére már -8at is mondanak meg havazást is (bár nem hinném, hogy -8ban hó fog esni...). Jön a tél... brrr

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon edesek vagytok a kepeken,es annyira jo volt ujra olvasni titeket.Jo otlet olyan hamar foldisziteni a fat de nalunk csak 24-ken szokas.puszika