2009. december 10., csütörtök

Vagyok, vagyok - Ruben

A hetem egyre jobban alakul egeszsegileg, de nem szoljuk el magunk. A vegelathatatlanul sirasos ejszakaknak vege, mar csak egyszer sirok fel egy kis szopira, de be is alszok rajta es fel sem kelek 8-9-ig.
A nappali alvasom viszont a feje tetejere allt. Delelott alszok fel-egy orat a babakocsiban, mig setalunk. Majd delutan kb 4-5 fele dolok csak ki, addig anya hiaba probal lerakni, allok fel rogton es uvoltok, hogy vegyen ki. Vegul a mellen csungve ajulok be, ami nem tart tovabb egy oranal se. Igy estere epp jo vagyok, bar van, hogy 9-10 korul meg kicsit bulizok.
Egyik delutani alvos pozom (bal kezzel kapaszkodtam az agyban, mig a puha nyuszikan csucsukaltam):
Ja, mig el nem felejti az irodeakom. Meg mult heten tortent. Az egyik olyan nagyon rossz ejszakan. Anya nem tudvan, mit kezdjen mar velem, ezredjere mellre tett, amire en kivetelesen jol rakaptam. Kozben elaludtam, azt sem tudvan, hogy mit csinalok. Anya viszont orult, hogy vegre 'ehes' vagyok, es ezt kihasznalva meg a masik mellebol is megetetett. Utana felvett, hogy ha netan bufiznem kene...ami kellett is, de hogyan!!! Mint a filmekben, sugarban jott ki belolem az osszes tej, ami akkora adag volt, hogy en is, anya is, de meg az agy is total elazott!!!
Rakaptam a hintara es a mosogepre. Ha mar nagyon szenvedek, akkor anyam ezen helyek valamelyikere szamuz, amit nem is banok.
A felallassal, menessel egesz jol boldogulok. Sajnos viszont kez nelkul meg nem megy, es ha ilyenkor nyulok valamiert, akkor borulok, mert elfelejtem tartani magam. Na meg a buta agynak is mindig vege van, csak tudnam, hogy miert!
Ma vegre a tevehez is sikerult felallnom:
Anyam szerint ahogy novok, egyre tobbet nyavogok! Kicsit ugyan erzekeny vagyok, dehat az miert baj? Igaz, mar szinte szineszi szinten uzom a sertodott, sanyaru sorsu gyermek sirast, ha valami bantalom er, pl Lori elvesz egy jatekot.

5 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon ugyes vagy am,edes ahogyan mensz es folallsz mindenhol gratulalunk hozza.puszika

Kristóf és Maja írta...

Kop-kop-kop.. reméljük tényleg nyugodalmas éjszakák jönnek már felétek is. Rátok fér..
Hát igen.. az alvás nem egyszerű dolog.. Botor módom anyám ezért képes felkelteni.. Ha később alszom el mint kellenen délelőtt, akkor így járok, de ő tudja, hogy mikor kell kelnem ahhoz, hogy este ne legyen összezavarva minden...
Nagyon ügyes vagy! És hidd el,hogy ezek a dőlések is hamar elmúlnak majd!
Puszi
Maja és Kristóf

Bea írta...

Emlékszem Lorinak is egy mosógépes képe igaz???
Bencikusék

admin írta...

De szép ez a gyerkőc! És ügyes...!:-)
Küldtem nektek ajándékot (mail!)!
T.

Olivia ℇ Alexandra írta...

A mosógép nekem is bejön... bár a centrifugálásnál elvesztem kicsit a fonalat!
;)