2009. december 11., péntek

Suli, baba-mama klub, zene bolcsi - Lori

Mar nagyon megeroltettuk magunk, hisz csutortokon vegre eljutottunk suliba, mig masnap baba-mama klubba es zene bolcsibe!
Igaz az iskolamba 40 perc kesessel ertunk be, mivel se en, se ocsi nem voltunk hajlando felkelni idoben. Anya azert csak beugrott az ora vegere, mert a jovo heti az ev utolso, karacsonyi alkalma lesz. Mindenki visz egy kis harapnivalot, a reszunket kerdeztuk meg, ami kockara vagott sajt! Anya kicsit nezett rajta, mert valami nagyobb, komolyabb dologra szamitott, de legalabb nem kell ra sokat keszulni.
Az ora vegen en eloadtam a hisztis Lorit! Akartam meg jatszani, es elszaladtam az oltoztetes elol, majd jo nagyokat uvoltve tiltakoztam. Gyorsban el is hagytuk a tetthelyet, azzal az igerettel, hogy elmegyunk a jatszosarokkal rendelkezo kavezoba. Odaig ugyesen setaltam, bar probalkoztam az utelteritessel (pl jatszoter fele), de vegul leesett, hogy hova is tartunk es boldogan szaladtam az utolso 5 meteren!
Vagy egy orat elvoltunk. Ocsit lekenyereztuk nemi sultkrumplival, amit most kapott eloszor, es annyira izlett neki, hogy 3-at be is vagott!
Itthon fozocskeztunk egyutt. Mostanaban mindenben segiteni akarok anyanak, de csak ugy, ha egyedul csinalhatom. A fozes a nagy kedvenc. Megkeverem a tuzhelyen levo etelt, kiveszek kicsit kanallal, villaval, megkostolom, fuszerezek; osszevagom a hozzavalokat, ami persze csak igazi, eles kessel lehetseges.
Pentek reggel sem sikerult idoben felkelni. Fel 10 helyett 10-re ertunk a Crossinghoz. Jol meg is lepodtunk, mert zenes alkalom volt, amirol nem tudtunk, leven 2 het kimaradt. Szerencsere a sarokban volt par jatek, mi oda telepedtunk le, mivel egyikunknek sem volt dalos kedve. Foleg akkortol nem, amikor elokerultek a hangszerek, ami 20-25 gyerek kozremukodesevel mar tobb volt mint zaj!!!
Itthon kerek fel orank volt Ruben megetetesere es arra, hogy mi is bekapjunk valamit. Utana mar szaguldottunk is tovabb a zene bolcsibe, ami 1-tol volt, es sikerult 1:05-re odaerni!
Ismet kevesen voltak, aminek anya orult a legjobban. En mar kisse felszabadultabban viselkedtem, sot, eletemben eloszor egyutt is enekeltem, mutogattam egy dalt a tobbiekkel!!!
Hazafele lehetetlenul viselkedtem anya szerint; bogtem, uvoltottem, rugtam... Azert a nap hatralevo resze nyugiban telt, mivel egy elegge suru napunk volt, jo sok setaval, jol elfaradtam.

5 megjegyzés:

Kristóf és Maja írta...

Sűrű? az nem is kifejezés! :D Mennyi program! Nem csoda hogy elfáradtál.. de ezeket a viselkedéseket anya sem tudja honorálni, bárhogy is magyarázom. Bár ma az uncsitesóm bőgését és műsorozását látva mondtam, hogy nagoyn rossz gyerek hogy így cirkuszol.. Úgyhogy most egy darabig biztos ez lesz anyánál a szlogen ha belekezdek... :)
Puszi
Kristóf és Maja

admin írta...

Nagyon ügyi csaj ez a Lori, igazi konyhatündér!
Biztos Apájától örökölte... :-p
Csináltok magatoknak programot bőven! :-)

admin írta...

Úgy értettem, hogy a főzőcskézni akarást örökölte Apától... :-p
Hú, na ebből már nem keveredek ki jól... :-o

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hat azt hiszem elkesos napotok volt.De ugyes ez a nagylany hogy mar eles kessel segit anyanak igazi kis szakacsno,de nagyon aranyos.Szuper a foto rola.Olyan kis hazias rajta,jo lehetett a zenne bolcsibe ezek szerint Lori folszabadult es ugyesen enekelt a tobbiekkel.puszika nektek

Olivia ℇ Alexandra írta...

Igazi kis kukta vagy! Én is szeretek segíteni a konyhában, de én nem vagyok ennyire bátor, hogy éles késsel vágjak. (Vagy inkább anyu ilyen gyáva!)