2009. december 4., péntek

Majdnem egy hetes beszamolo - Lori

Vasarnap apa szabad volt, igy a szokasos menetrendet produkaltuk. Delelott seta a varosban, kaja beszerzes, itthon fozes, jatszas, este kozos furcsi.
Hetfon beprobalkoztam a varrassal. Nem jott be, nem tetszett. Inkabb hagytam a dolgot anyara, en meg csak vagdalok.
Kedden apa ismet itthon volt. Elmentunk koltekezni. Megvettek szuleim egymasnak a karacsonyi ajandekot, elektromos fogkefet. Hazafele bandukolva beneztunk egy bio boltba, ahonnan egy kisebb taska cuccal jottunk ki. Mindenki kapott valami homeoterapis cuccost, hogy vegre jobban legyunk.
Szerdara anyank elerte melypontjat es meg elni se nagyon volt kedve. En viszont nagyon elememben voltam, igy csak raszanta magat egy kis kiruccanasra az utca vegetol kezdodo Sherwood-i erdobe. A koszoruhoz mentunk anyagot gyujteni, de az ott levo temetobe is beugrottunk, leginkabb miattam, de anya is ugy gondolta, hogy ha mar odahaza nem jut el az elhunyt szeretteihez.... Itt mondhatni furcsa mod tartjak fent az elok a holtakkal valo kapcsolatot. Szinte minden sirnal virag, jatek, disz, lufi... En nehezen ugyan, de megertettem, hogy ezeket nem szabad elhozni, meg ha egy nagy Thomas vonatrol is van szo.
Korsetank befejeztevel benyomultunk a fak koze. Eleg gyorsan megtalaltuk a szukseges koszoru alapot, igy jottunk is vissza. En mar jol kifardtam, 3x is elestem, a kezem is bibis lett. Vegul a babakocsiban kotottem ki, amit anya extra sebessegre allitott, hogy el ne aludjak benne.
Csutortokon mentem volna suliba, mert apa tudott volna Rubenre vigyazni melo elott. Viszont felkelnem csak 10-kor sikerult, amikor pont vege az oranknak. Igy inkabb apat kisertuk el dolgozni. Elmentunk vasarolni is, ahol nagyon okosan viselkedtem, nem hisztiztem es azt csinaltam, amit anyam kert!
Haza az ures piacon jottunk, ahol en beszaladtam a pultok moge. Anya erre elem jott es megkerdezte, hogy arulok-e cipot? Egy pillanatig neztem, de utana mar nyultam is a 'dobozba' es vettem ki neki a 'cipot'! Az aruert megkapva ellenerteket, mentunk a kovetkezo standhoz, ahol anya banant kert, majd halat, autot.... Mig el nem jutottunk a vegehez es szepen setaltunk tovabb!
Az este azert nem volt ilyen derus. Ruben leheto legrosszabb napjat huzta, folyamatosan sirt, ami mar engem is kiakasztott. Anya epp azon volt, hogy belekonyorogjon egy kicsi teat, amikor en megragadtam a szakacskonyvet, a masik kezemben levo olloval. Anyam huzta vissza, hogy 'nem szabad', de engem nem hatott meg! Kisebb harc utan aztan akkora sallert kaptam, hogy a meglepetestol lehuppantam a szekrol!!! Nem is igazan sirtam, inkabb csak nyuszitettem, mert anya nagyon-nagyon merges volt, es kozolte, hogy ne merjek bogni. Inkabb elvonultam tevet bamulni.
Penteken ismet keson keltem. Ocsi ejszaka meg tobbet orditott, mint elotte, igy en sem tudtam valami jol aludni. Apat elvittuk dolgozoba, majd a gyonyoru napsutest kihasznalva, kb 6 het utan ujra, elmentunk jatszoterezni!!!!!! Olyan boldog voltam, hogy majd kiugrottam a borombol! Az eppen felkelo Rubent is bevontuk jatszani, hintazott velem, ami a szemebe suto napocska miatt nem volt annyira tuti.
A nap tovabbi reszeben meglepoen ugyesen, okosan viselkedtem. Alig vesztem ossze oreganyammal, Rubent meg ugy csokolgattam, simogattam, mint a legfeltettebb kincsem. Igaz este hoztam a formam. Ocskossel furodtunk, o vegzett, felvitte anya oltozni, visszajott kb 4 perc mulva, mikor latta, hogy az egesz furdo vizben all! Tokre merges volt, mivel a szonyeget visszaraktuk egy ideje, es csak ugy cuppogott rajta a papucsa. Ugy is lettem lerakva, mint valami mostohagyerek. Bar a szidast vegig lehajtott fejjel hallgattam, mert tudom, hogy rosszat csinaltam.

4 megjegyzés:

Kristóf és Maja írta...

Na hát igen. Mióta Maja meg van, Kristóf is több haszontalanságot követ el. És persze csak olyanokat, amiről pontosan tudja ám,hogy nem szabad! :( Anya is van hogy ha nagyon mérges és leszidja vagy odasóz tesó fenekére, akkor ráparancsol,hogy csak csendben legyen, ne merjen sírni... :s De milyen felüdülés a napsütés meg azok a napok/naprészletek, amikor szót tudunk fogadni, igaz anya! :D
Reméljük a homeos cuccok bejönnek és anya is hamar jobban lesz, na meg szegény Ruben is!
Puszi

csupella írta...

Ezért nincs nálunk szőnyeg:)
Örülök,hogy Öcsivel is jobb a kapcsolatod:)

Olivia ℇ Alexandra írta...

Amint látjuk, a helyzet nem változott sokat. Kíméljétek szegény anyátokat, mert a végén kidől a fáradtságtól, és akkor ki fog veletek játszani?

admin írta...

Na akkor most már tudom, miért volt az a saller...!
Nagyon eleven a leányzó, az egyszer biztos!
Nem győzöm írni, hogy jobbulást!!!!!