2010. szeptember 21., kedd

Szulinapi buliban s vonaton - Ruben

Vasarnap reggel Ellie-vel keltem. Lori meg negyed 10-ig huzta. Bekakoztunk, feloltoztunk es jatszottuk bent, mig vegre elallt az eso es kimehettunk egy gyors vasarlast megejteni. Miutan hazajottunk, anya nekiallt fozocskezni, de Ellie mar nem evett velunk, mert fel 1-re jott erte az anyukaja.
Delutan en ugy lettem keltve 3 utan, mert 4-re voltunk hivatalosak a baba-mama klubos baratunk, Jen 1 eves szulinapi bulijaba. Odauton elcsamcsogtam parat anya sajtos puffancsaibol, igy legalabb csondben voltam. Nagyon sokan voltunk, gyerekek es felnottek egyarant. A torta felvagasa utan ettunk kicsit, de nekunk fontosabb volt a rohangalas, amitol anyanknak kisse ki is hullott a haja. Masfel orat maradtunk, majd 2 lufival gazdagabban hazasetaltunk.
Apa mar itthon vart rank, mivel delelottos volt. Rendelt kinai kajat vacsinak, ami nem igazan tetszett nekunk gyerkoknek. Vegul mar csak a furdes, apas oltoztetes es alvas maradt.
Hetfon apa szabad volt. Lori sulija utan vonatra szalltunk es elmentunk Mansfield-be. En a vonatrol leszallva el is szunyokaltam, tobb mint 2 orara. Azalatt a tobbiek vegeztek is es mar ujra a vonatallomason voltunk. Nyomtunk nemi hasabburgonyat, hogy hazaig kitartson, illetve arra az idore, mig meg beugrottunk bevasarolni, majd a parkba vizezni, jatszoterezni.
Fel 6-ra ertunk haza, az osok gyorsan osszedobtak egy estebedet, jatszottunk fent, majd furodtunk es alukaltunk.
Kedden is szabad volt apa, de ez alkalommal csak a parkig jutottunk Lori sulija utan. Labdazni indultunk, de nekem nem tetszett, hogy mas is hozzaerhet, igy levagtam egy kis maszast tuntetes keppen.
Ezutan elneztunk az uj konyvtarba! Hetfon lett atadva a nagy kozonsegnek, annyira uj. Jo nagy belul, van gyerekeknek jatszosarok, maszokaval, kicsi szekekkel, alaguttal. Nagyon elveztuk Lorival, el sem akartunk onnan jonni.
Boltba beugorva jottunk haza anya nelkul, aki meg elszaladt a postara. Nekem ugyan nem is hianyzott, mert mar hazafele elaludtam, de apa felvitt, majd nekiallt fozni.
A delutan szinte vegig abbol allt, hogy Lori bogott, bogott, bogott!!! Nagyon uncsi volt mar, hogy mindenert sir es hogy a szuleim teljesen megorulnek tole. Sokszor a mindenki kiabal mindenkivel szitu jott be, mire valaki mindig elvonult.
Azert csak megertuk az estet, noverkem -vegre- szo nelkul bevagott egy vajas kenyeret is, kicsit jatszott velem, majd elvonultunk furodni.

6 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Sziasztok!
Edesek vagytok a kepeken,jo lehetett a szulinapi buli,ma anya te annyiszor irtad hogy a ket gyereket a babakocsiba teszed, elsem tudtam idaig kebzelni hogy hogy van Lori alul Ruben meg folul.de mar tudom.Edesek a kepek,jo lehetett apaval a jatszoteren es mindenutt latszik a fotokon is hogy mennyire elveztetek.
Nalunk is tegnap delutan ez a szitu volt orditas es orditas.puszika

Sz-K írta...

Mindegyik kép nagyon jó, főleg tetszik az apával való hintázás. Üdv Judit

Névtelen írta...

Végre van "módom" olvasni-nézni benneteket és ma még emailt is fogok írni :) ígérem.
Úgy látom, makacsságért Rubennek sem kell a szomszédba menni.
A gazdag képanyag csodás, tartalmilag színes, változatos, egyszerüen szép. puszi: mamm

Gabriella írta...

Olyan jók ezek az apás napok. Azt hinné az ember, hogy akkor anyuka szusszanhat egyet. :-))))

A babakocsitok nagyon tuti. Dankát már nem tudnám beleparancsolni. Most állandóan biciklivel jön mellettem. Persze még nem megy tökéletesen, így néha nem tudom mit fogjak: öt, a babakocsit vagy a kutyát. :-)))))

Mátébogyó írta...

Micsoda játszósarok!
Ilyen babakocsis képre már rég vágytam, mert eleinte sehogy sem tudtam elképzelni ezt a dupla utaztatást... :-)

Mátébogyó írta...

Csak nem dvd-kért mentetek Mansfieldbe? ;-)