2010. szeptember 9., csütörtök

Elkezdodott a suli!!! - Lori

............Hmmmmm, hogy ez milyen finom volt!!!...............
Kedd reggell nagy izgalomban keszulodtem, hogy szepen, csinosan es idoben kesz legyek suliba menni. Meg volt boven idonk, de en mar surgetve koszongettem el Rubentol es mentem nyitogatni az ajtot.
Jo volt az elso reggel. Boldogan szaladtam be, ultem le a kisgyerekek koze es integettem anyanak, hogy 'see you later'. Vegig jol viselkedtem, meg egy mosolygos matricat is kaptam a pulcsimra.
Az egesz csalad jott ertem, leven apam szabadnapos, de legjobban ocsinek orultem, ot szorongattam, halmoztam el puszival.
Varosban jo nagyot csavarogtunk, vasarolgattunk. Apara rajott a penz kolthetnek, es megvette mindkettonknek a teli kabatot.
Amugy cipot mentunk nezni nekem, de az nem jott ossze.
Fel 3-ra ertunk haza, benyomtunk par szendvicset, majd ismet elhagytuk otthonunk, ezuttal a korzetihez mentunk Ruben pofijaval. Eleg sokat kellett varni, addig szetszedtuk a rendelot es a varakozo emberkek idegeit. Vegul csak annyi idot toltottunk bent, mig a doki ba kozolte, hogy szebb ocsi arca, de nem az igazi, 10 napig keremezzuk meg, aztan hagyjuk abba. Ha visszater, akkor borgyogyaszhoz kuld minket!
Hazaesve apa osszedobta a kesoi ebedet, mig mi teregettunk anyaval, jatszottunk. Kajalast kovetoen segedkeztunk az akvarium kipucolasaban, majd furdes elott kimentunk kicsit tuzijatekozni! Ezek meg tavalyrol maradtak es apa csak most lelt rajuk.Szerda reggel is lelkesen mentem oltozni. Az egesz iskolaval elsetaltunk a templomba, megejteni az evnyitot. Nem volt ram nagy hatassal, mert nem meseltem rola semmit az ertem jovo anyamnak.
Ismet boltolni mentunk apankkal egyutt, ezuttal szigoruan cipoert, mert este a furdesnel nagyokat visitottam a regi cipom altal lenyuzott kislabujjam miatt (koromnyi darab bort leszedett). Beneztunk 3 boltba, de en a vegen mar nagyon nyugos voltam, igy a felprobalasi procedura is szornyure sikeredett. Azert sikerrel jartunk es vettunk egy villogo surranot!!!
A megprobaltatasok enyhitese vegett beultunk egy fel orara a kavezoba. Innen mar kicsit jobb kedvvel indultam haza, mire ocsi valtott nyugosbe a faradtsaga miatt.
Megerkezven Ruben eltunt anyankkal az emeletem, majd en is leheveredtem a nappaliba egy kis szusszanasra, mig apa megfozte az ebedunk.
Delutanra mindenkinek jo lett a kedve. Legfokeppen apanak, mert anya kivitt minket a parkba. Jo nagyot setaltunk, kacsat etettunk, fa alatt bujkaltunk, vegul beugrottunk az elelmiszerboltba es hazajottunk. Kicsivel 7 utan estunk be, igy mar csak vacsira es furdesre maradt idonk. Ocsi ugyesen csinalta is a dolgat, de en a delutani alvas miatt lejottem es anya melle heveredve filmet neztem negyed 10-ig.
Csutortok reggel fel 7-kor keltunk! Anya a szemet sem birta kinyitni egy jo darabig, de nem volt mas valasztasa, kakaot kellett keszitenie.
A sulibol ismet egy matricaval a pulcsimon tertem haza! Azert a jo viselkedes itthon nem tartott tovabb 5 percnel, folyamataban vivtam anyammal, aki hol fakanallal, hol alvassal fenyegetett, de vegul megusztam mindkettot.
Delutan ujra kimentunk setalni, most a jatszoterre, ahol egeszen fel 7-ig masztunk, szaladtunk, hintaztunk. Onnan eljove aztan kiszagoltam, hogy valahol sultkrumpli sul, ami utan menve hamar meg is leltem. Vettunk egy kis adagot, beburkoltuk hazaig, lehuppantunk Kisvakondot nezni, majd mentunk furodni. Azaz csak teso, mert nekem itt szakadt el vegleg a cerna es csak bogni, orditani tudtam az almossagtol. A kezemet, arcomat, fogamat gyorsban megmosta gonosz szulom, feloltoztetett, majd olvasott egy meset. 5 perccel kesobb ocsivel megjelenven mar csak azt latta, hogy melysegesen alukalok!

5 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Lori te nagyon ugyes lany vagy,de jo hogy ilyen siman megy nekes az ovi,ma mi is voltunk es Szabina ugy viselkedett ahogy en gondoltam,nem volt semmi baj vele,sot alig tudtam haza vinni nem akart eljonni az ovibol.Edesek vagytok az uj kabatokban.
Klaszak a kepek,tuzijatekoztatok,de vagany lehettet holnap nalunk is lesz tuzijatek a szulinapra.
Jo kis napjaitok voltak,szegeny Lori jol elsertette a labadat a regi cipod,jo hogy vegre kaptatok ujat es tudtatok venni mast.
Ruben arca meg remelem meggyogyul es nem kell borgyogyaszhoz mennetek.
puszika

Kristóf és Maja írta...

Mély hatással van rád az iskola, úgy látom... :D VAgy inkább az alváshiány, ha estére ilyeneket tudsz produkálni... NÁlunk most a takonykórság van porondon.. egyenlőre Kristófnál, ami eredényezi a hisztit, sírást és hányát... Jó program.. Anya már a haját tépi,hogy ez lesz megint egész télen??? Pedig még igazán várhattam volna vele mondjuk januárig... :s
Puszika és kellemes hétvégét nektek!
Maja és Kristóf

Gabriella írta...

Ti mentek mindennap oviba? Nagyon ügyes vagy,hogy ilyen szépen jársz oda. Még matricát is kapsz... csak gratulálni tudunk.

Puszi,
Daniella és Tamara

Névtelen írta...

Próbáltam gyorsban pótólni a lemaradásomat (miután olvastam az emailedet :)
Csodaszép(főleg attól, hogy beindult az isk.), változatos programot -írtál és fényképeztél. Jenke -a torta láttán- közölte, hogy nekünk is adhattál volna belőle!? és nincs igaza??
puszi: mamm

Mátébogyó írta...

Jaj de nagycsajos kabátkája lett Lorinak! Szépike!!!
Örülök, hogy növöget már a haja, mert úgy még szebb, mint most!
Rubennek meg tényleg elmúlhatnának már a kis piros foltocskái...
Klassz a torta, ínycsiklandó, gyorsan meg is nézem, mi kell hozzá! :-P
Azért ne ülj addig a levélen, mint én! ;-))
:-x