2010. szeptember 23., csütörtök

Uszogumi! - Lori

Szerdan koran keltunk ocsivel, eszhez teritettuk anyank is, es lejottunk sutni! Oltozkodesre kesz is lett a muffin, igy azt majszolgathattam a suliig. Anyatol, Rubentol ugyesen elkoszontem, mert lattam egy masik kislanyt is ugy tenni.
Mire vissztertek hozzam a baba klubosok -ahol jol el is osztogattak a sutiket- mar kisse lejebb eresztettem, de szerencsere messze nem volt olyan rossz a nap tovabbi resze, mint kedden.
Rubent itthon leraktuk aludni, majd megettuk a tegnapi maradekot es teveztunk. Ocskossel kiegeszulve aztan ujra kimentunk a gyonyoru szep idoben. Eloszor a boltba ugrottunk be cukorert es lisztert, mert a nagy sutes alatt kiderult, hogy epp eleg volt beloluk. Utana pedig a jatszoterre szaladtunk.
Olyan jol ereztuk magunk a szabadba, hogy mar 6 is elmult, mire hazaertunk! Kicsit jatszottunk fent az uj szamos kirakommal, majd mentunk is nagyot csobbanni a habokban.
Csutortokon is koran keltunk, de egy ideig szepen jatszottunk kettesben, igy anyanak sikerult nyugalomban felkelnie. Sutes elmaradt, csak egy fel zsomlevel lettem megdobva iskolaba menet. Mondta anya, hogy Ruben is megy iskolaba, de nem nagyon izgatott. Azert bementek, az elokeszito orara, ahol anya elgondolkodott azon, hogy vigye-e tesot legkozelebb is, mert a jatekokkal nem akart jatszani, csak minden massal. (pl: konektor, hangszerek, fiokok, ecsetek, szekek...).
Suli vegen egy 'csillag' matricaval a pulcsimon es par csepp konnyel a szememben fogadtam anyam. Ezt mostanaban kezdtem el, hogy amint meglatom az ertem jovo szulom, elpityeredek.
Itthon a szokasos modon megvaltunk Rubentol, ettunk, teveztunk, mire befutott apa is par orara. Ekkor mar hallottuk, hogy valaki nagyon szovegel oda fent is...
En kitalatam, hogy mosogatni akarok, mire ocsi is csatlakozott. Anya kozben fozott, tortat keszitett, majd ki-berohangalt, mert hirtelen akkkkora zuhe kerekedett, hogy orult modjara hozta be a ruhakat, szaritot, fuszernovenyeit (kint szoktak napozni). Neztunk nagy szemekkel, hogy fel pillanat alatt az ablak fuggonyszeruen vizze valt, ugy omlott rajta az eso!!! Kozben persze belul is aztunk, mert Ruben okosan rajott, hogy milyen jo buli egyik poharbol a masikba onteni a vizet. Csak az nem esett meg le neki, hogy a mosogato felett es ne milimeterre pontosan mellette csinalja.
Az eso miatt ki nem jutottunk mar, de annal nagyobbat okorkodtunk fent! Anya talalt learazva uszogumikat es vegre vett nekunk valokat is!
Mar csak apat kell megfuzni, hogy a jovo heten kezdodo szabadsaga alatt legyen egy uszos nap is.
Este vacsi, majd kez-, arc- es fogmosas utan oltozkodes es meseolvasas kovetkezett. A mesere viszont egyaltalan nem figyeltem, mert Ruben fozott a konyhamba, amiben ugy ereztem, segitenem kell. Igy anya becsukta a konyvet es ocsit lerakva elkoszont! Kicsit panaszkodtam, de megertettem, hogy ha nem figyelek, akkor nem olvas es mara befejezte. Meg egy pisilessel huztam az idot, majd szep csendben elalukaltam.

5 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

JO kis ket napotok volt,hu ha szep ido es aztan egy jokora zuhe.Pityeregsz ha mennek erted Szabina is ezt csinalja sokszor de mar 2 napja nem szerencsere.Edesek az uszogumik remelem tudtok is menni uszni.pusizka

Névtelen írta...

Kezdek irigykedni, mert úgy látom, hogy neked a sütés már "csípőből" megy. :)
Az úszógumi nagyon jó ötlet, mivel reményeink szerint jövőre is lesz nyár, addig legfeljebb szárazföldi edzést fogtok tartani ill. marad az uszoda.
Kérdés; Rubennek a pólójához vetted az úszógumit v. fordítva? mert nagyon jól harmónizálnak egymással, és remélhetőleg egyiket sem növi ki nyárra :) puszi: mamm

Kristóf és Maja írta...

Elfáradunk az oviban, suliban és aztán nehezebben bírnak velünk az ősök, több a hiszti.. Nálunk is ez van.. Viszont abból a szép időből a héten nekünk is jutott. Reméljük kitart még egy darabig..
Puszi
Maja és Kristóf

Mátébogyó írta...

Télre úszógumi??? :-p
De ügyes gyerkőid vannak!
Hogy Te mennyit sütsz!? Nekem mostanában erőm sincs megmozdulni...
Ha majd írsz, írd már le Ruben önállóan elalvásra nevelését! Én most fogtam bele a dolgokba..., de ez olyan kegyetlenség! Szerintem Máté nem szereti az ágyát és nem tudom, hogy kellene-e ordíttatnom, amíg másik ágyat nem kap... (de az csak karácsonykor lesz).

csupella írta...

Csodálkoztam is a címen!:),de most már értem,hogy mire az úszógumi:)Szorítok,hogy eljussatok pancsizni!
Szép apázós hetet!