2010. szeptember 15., szerda

Labgyantazas es napraforgo - Lori


............................Nehez nonek lenni..................................
Vasarnap apa szabad volt, igy keson mentunk csak ki. Megvettuk az ebedhez valokat, majd szaladtunk is a jatszoterre, ahol majomkent masztunk, s hintaztunk apaval. Itthon leraktuk ocsit aludni, majd az osok osszedobtak az ebedet. Delutan beborult, igy maradt a teve bamulas, egy kis kreativkodassal vegyitve.
Hetfo reggel kotelessegtudoan mentem egyenruhat olteni, cipot venni. Egy ismeros kisfiu kezdett aznap, aki akkora figyelmet kapott anyamtol, hogy ugy dontottem, lelepek es hazajovok! Azert nem jutottam messzire, hamar elkapott es visszaterelgetett. Sulibol ismet 2 matricaval tertem haza, s ragados, piros arccal, de anya hiaba barkobazott, nem deritette ki, hogy mit ettunk tizoraira.
Itthon befejeztem a viragom (napraforgo, anya kezenek a lenyomataval keszitve), mig ocsi aludt. Csak arra kellett varni, hogy megszaradjon a folyekony ragaszto a magokon es mar ossze is tudtam celluxozni a szaraval. Kesobb kimentunk a mar ebren levo Rubennel egyutt es atultettuk a maradek fuszernovenyeket nagyobb viragcserepekbe. Engem annyira nem erdekelt, mig ocsit, aki kezzel-labbal probalt egy kis viragfoldhoz jutni a homokozo lapattal.
Kedden apa ismet szabad volt, igy nagy oromomre o is vart ram a suli elott! Elsetaltunk a varos masik vegen levo Tesco-ba, ahol vegig ugyesen segedkeztem vasarolni. Ocskos be is aludt, miutan megunta a dolgot, de mar fel is kelt fizeteskor.
Itthon nagyot ettunk, benyomtuk anya legujabb muvet, majd jokat jatszottunk apankkal. Vacsira meg tejbedarat is keszitett nekunk, majd furdes utan o oltoztetett minket pizsibe.
Szerdan Ruben is elkisert suliba (amugy apaval szokott itthon maradni), mivel ment baba-mama klubba. Mikor jottek ertem, mutatta anya, hogy megkaptuk eletunk elso szulinapi bulijaba szolo meghivasat!!!
Ruben mar aludt, mire a sulihoz ertek, igy itthon gyorsban felvittuk az agyaba, de sajnos ismet rovidet aludt es sirva, panaszkodva kelt. Ebed eltakaritasa utan azert jobb kedve lett, meg hulyeskedni is tudtunk egyutt. (Kezunket raktuk a papucsba, ami ocsi egyedi otlete volt.)Delutan apaztunk, mig itthon volt par orara, majd jo sokaig fent jatszottunk az emeleten. Kitalaltam, hogy a kicsi csuszdank veget felrakom az agyra, igy jo meredeket tudunk lecsuszni(leesni) a foldre. Ez annyira bejott, hogy korbe-korbe rohangaltunk tesoval, mig mar dolt rolunk a viz.
7 elott egy hatalmasat vacsiztunk (a sok rohangalas ugye), majd en kozoltem, hogy nem furodni, hanem aludni akarok! Igy en az agyamban talaltam magam hamar, mig anyam beult ocskos melle a vizbe. A kozos esti mese olvasas (amivel 2 napja probalkozunk) ma nem jott be, mert Ruben nem ult meg a seggen, emiatt ot bedobtuk az agyaba, es folytattuk az Anna es Petit (ami meg neeeeeeeeeeeem folyik ki anya konyoken!).

4 megjegyzés:

Kristóf és Maja írta...

Nagyon jól áll neked a kék szin Lori! :D Nagyon csini vagy ebben a pólóban. :) De jó hogy apával is tudtatok jókat játszani és hogy okos kislányként viselkedsz mostanában.. legalább is anya soraiból úgy tűnik.. :) Nekünk is van egy Anna és Petink, és anya tervezi hogy mikulásra beszerez még egyet,mert ezt már ő is nagyon unja.. :)
puszi
Maja és Kristóf

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hu ha jo kis napok allnak mogotetek,apaval lenni azt hiszem nalatok nagy orom,imadjatok apat ,nalunk is foleg a Szabina.De otletes vagy Lori ugyes szelforgott csinaltal,hu valyon mi lehetett az a piros az arcodon.
Aztan a Ruben is otletes miket ki nem talal hogy szprakozatok de te is Lori ,jol lefarasztotatok magatokat a csuszdaval.puszika

Mátébogyó írta...

Jaj, most akkor már egy szavad sem lehet!!! :-)
Apa tényleg Apa volt a szabadnapon! :-p
Hogy milyen meséket nem olvastok! Még nem is hallottam róla... :-o

csupella írta...

Hú,de régen játszótereztem.Bár az óvodában nagyobb játszótér van,mint otthon,de az más:)
A napraforgód nagyon szép lett.Nekem is kellene már valamit alkotnom,de jóanyám nem elég kreatív.
Anya legújabb műve nagyon inycsiklandó:)Ügyes.
Szülinapi buli?Az szuper!:)
Kellemes hétvégét!