2010. szeptember 4., szombat

Setalosan jo kislany - Lori

Meg mindig elvezzuk a szeptember eleji nyarat! Az ejszakak is melegebbek lettek, legalabb nem kell az extra pled egy ideig.

Csutortokon nagyot setaltunk, elmentunk egeszen a toig es jol megetettuk a hattyukat. Leulni sajnos nem tudtunk, mert olyan sokan horgasztak, hogy elfoglaltak az osszes ulohelyet. A topartra sem tudtunk leheveredni kenyeret dobalni, mert a szemtelen hattyuk egeszen kijottek hozzank, nemi kaja remenyeben. Anya meg felt, hogy megcsipnek...

Beneztunk a lengyel, friss elesztos boltba, ahol en peksutit taperoltam ossze, mig ocsi 2 dobozos uditorol tepte le a szivoszalat, amikkel aztan gazdagabbak is lettunk!

Ruben aztan nagyon hamar elaludt, es mivel en jo kislany vagyok, megengedtem anyanak, hogy kicsit meg nezelodjon a boltokban.

Itthon aztan osszedobtunk egy gyors ebedet, majd kint neveltem ocsem, mig anya muffint keszitett.

Este nem pancsiztunk, csak ugy kidoltunk a sok setalas utan. (En egesz nap babakocsiban sem voltam!!!)

Penteken egy sort szeretgettuk egymast az emeleten.

Majdnem del lett, mire kimentunk; Ruben el is aludt rogton. Varosban, majd parkban setaltunk, kacsat etettunk es jatszotereztunk. Kozben -a mar felebredt tesoval- harmasban benyomtunk egy adag sultkrumplit csirke faltkakkal. Es mivel jo gyerekek voltunk, meg fagyit is kaptunk! Kettot kertunk a legkisebb adagbol, ami anya szerint meg neki is boven sok lett volna. Igy gyorsan improvizalva, lekapta Ruben gombocait egy szalvetaba es csak egy kicsit kent bele a tolcserebe. Eeees ekkor en akkorat nyaltam az enyembol, hogy leesett a fagyim feje!!! Mielott aztan sirva fakadhattam volna, anya bele is nyomta tolcserembe a szalvetas gombocot.

Mire megjottunk, ezer agra sutott a napocska!!! Vittunk ki vizet, es csobbantunk egy nagyot. Ruben ugy pattant be, ahogy volt; papucsban, pelusban.

...............................Ezt a kepet en csinaltam.................................

5-kor jottunk be, mert kezdtunk megehezni. Szendvics volt csak, ami valahogy egyikunknek sem jott be. Joghurtoztunk is egyet, mikozben anya alkotott es mondta, hogy mas nyalanksag nincs, mert csinal sutit. Jo keson, 7-re vegzett vele! Addigra azert jol laktunk gyumolcsbol, de megkostoltunk az aranygaluskat is! Bar nekem leginkabb csak a vaniliamartas csuszott. Utana mar csak a furdes, alvas jott.


Rolam annyit, hogy egy ideje az orrmban elek! Allandoan turom, amitol anyamnak mar az idegrendszere is kivan. A torkom is koszorulom percenkent. Ez a rossz szokas abbol a par hettel ezelotti kicsi kohogesbol maradt, es nem nagyon akar elmulni... Az utcan megint mindenkinek koszonok, mosolygok, gyerekeket simizek, kutyaknak orulok... De emellett egy csomot sirok, szenvedek unalombol. Jovo heten suli, anya attol remel jo iranyu valtozasokat.
Azert nem csak negativ van. Nagyon szeretgetem mostansag ocsit. Na jo, azert huzom az agyat neha, de sokat puszilgatom, olelgetem, segitek neki, olvasok neki... Beszelni is probalok rendes mondatokban, de ha hirtelen van sok mondanivalom, akkor anya csak kapkodja fejet a sok hablagyon.

Ocskos alszik, eszik es sokat sir. Ezek kozott meg engem utanoz, azaz probal! Es nagyon sertodos, makacs, onfeju, akaratos. A lepcson viszont mar profi szinten megy fel s le, egyedul!!!

2 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Gyonyoruek es edesek vagytok a kepeken.De jo hogy nalatok ilyen jo ido van es tudtok meg mindig pancsizni kinn,de sokszor etettek hattyukat es kacsakat.
Edesen szeretgetik egymast a gyerekek.

Mátébogyó írta...

Én is akarok még nyarat!!!! Nekem befagy itthon a hátsóm még plusz pléddel is....
Édes lehet Lori a sok mondandójával! :-)
Máté is olyan, mint Ruben! Eszik, alszik, sokat sír. De hogy mié????? :-o