2010. szeptember 18., szombat

Ellie - Lori

Szombat reggel negyed 10-kor keltem!!! Ez lett az eredmenye annak, hogy pentek delutan bealudtam, es este nem akartam elmenni fel 10-nel hamarabb aludni.
Anyamat nagy tortazas kozepette talaltam. Kakaozas alatt segitettem neki, azaz nyaldostam es lopkodtam a dekoraciot, mire felzavart apamhoz.
Keso delelott kimentunk piacolni, majd egyet jatszoterezni. Hazafele ocsi be is nyomta a szunyat, igy itthon gyorsan felkoltoztettuk es nagyban varni kezdtuk Ellie-t! Mikor megjott en majd' kiugrottam a borkembol! Fel s ala ugraltam, rohangaltam, tapsikoltam.... anya ram is szolt, hogy kicsit vegyek vissza, mert a vegen megijesztem noverem.
Ruben kelesevel egy idoben kesz lett a pizza is, ami nekem nem jott be nagyon. Utana tortaztunk! Ellie augusztusban volt 7 eves es azota nem jart nalunk, igy most felkoszontottuk. Teljesen el volt ragadtatva a dologtol, hogy o kapott egy tortat! Megkerdezte, hogy megeheti-e mindet, mire anya azt valaszolta, hogy hajra! Vegul 2 szeletnel megallt, de szolt, hogy masnap hazavinne a maradekot...
Ezutan a kertben lerohantuk a felszedett kilokat, de a csepego eso bekergetett minket.
..........Ellie megkerte ocsit, hogy alljon el az utjabol:)..........
Kicsit Kisvakondoztunk, szoloztunk, majd felmentunk elokesziteni Ellie agyat, es atadni neki azt a par polot, ruhat, kardigant, amit az osok meg nyaron vettek. Mikor meglatta, hatalmasat vigyorgott es nyomban neki is allt felprobalni a ruhat. Erre en is megkaptam azt, amit anya nyar vegi learazason vett, hogy majd jovore jo lesz... hat most sem tul nagy. Igy csinibe tancikaltunk annyit, de annyit, hogy vegul patakokban folyt rolunk -de leginkabb Rubenrol- a viz.
Mas mar nem is maradt hatra, mint egy jo nagy vacsi es furdes harmasban. Alvasnal sem volt problema, tudomasul vettem, hogy a foldon alszik Ellie, igy egy 'jo ejszakat' utan befordultam a falhoz es elaludtam!

4 megjegyzés:

Alida írta...

Hali!
Szuper, h a két csaj ilyen jól kijön egymással, és milyen csinosak!
A torta nagyon klassz, ügyess vagy!
Ruben megsértődött, h arrébb kellett állnia? Csuda egy fazon.
Puszi: Alida

Mátébogyó írta...

Micsoda nap! :-)
Nagyon csinosak a csajok, Ruben meg irtó cuki a kis duzzogásával! :-p
Tényleg jól összehoztunk majdnem egyszerre egy nagggyon hasonló tésztás kaját...

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon tunderiek es csinosak a csajok egyutt.Anya nagyon szep lett a szulinapi torta .Ellie biztosan nagyon orult neki es az ajandekoknak is.
Nagyon jol mokazhattatok csajok.Anya nekunk is pont ilyen kis motorunk van olyan szurkes fekete mint a tietek amelyen Ellie motorozik.
Jo sokat tancikaltatok.
puszika

Kristóf és Maja írta...

Ruben haláli édes ezen a durcás képen! :D:D És milyen menő dzsekije van! :D
Nagyon jó kis napotok volt és Ellie is nagyon aranyos lehetett,hogy így örült mindennek, a tortának és az ajándékoknak.
Puszika és kellemes vasárnapot!
Maja és Kristóf