2010. szeptember 12., vasárnap

Ki mondta, hogy osszel hideg van vizezni? - Ruben

Pentek reggel fel 7-kor 3 fejelessel keltettem anyam! Hiaba mondtam neki a magamet, adtam kolcson a textil pelusaim, csak nem akart felkelni. Aztan a 3. fejelesnel sikerult ugy eltalalnom, hogy az also ajka azota is veralafutasos...
Lorit leadtuk suliba, majd szaladtunk baba klubolni! Mar ezer eve voltunk, igy nagy orom volt ujra latni a termet. Persze a szokasos konektorozassal kezdtem, de amint meglattam a festekes asztalt ott folytattam. Egy neni, aki ott van minden alkalommal segiteni, probalt iranyitani, amin sokszor megsertodtem es rakiabaltam. Anya hiaba mondta neki, hogy hagyjon egyedul muvelodni, o csak azert is segiteni akart.
Kesobb nagy szivacs kockakbol tornyot epitettem, majd leromboltam es megtapsoltam magam! Ez a jatek egeszen addig tartott, mig egyre tobben lettunk, es a kisebbek segitettek rombolni, mielott meg kesz lett volna az epitmeny! Ezen is kiakadtam egy kisse, mire anya arrebb huzott, hogy jatszak massal.
A tizorai keszulodesere en mar le is huppantam az egyik asztalhoz egy kislannyal egyutt. Anyaink jot rohogtek, hogy meg sehol semmi, de mi ketten szotlanul, kihuzott hattal varunk. (Hiaba, a reggelibol csak a felvagottat ettem meg.)
Vegul enekeltunk, amit kiserom nelkul kezdtem, mert pletyizett egy nenivel, aki elarulta, hogy vegre osszejott a kisteso...
Nagyot tapsikaltam, tancikaltam, ugrandoztam az enekles alatt, ahonnan szabalyosan el lettem vonszolva a vegen. Csak kicsit panaszkodtam, mert mar uton is voltunk a boltba. Innen setalhattam a suli fele, ahova pont idoben ertunk a gyerekek kieresztesere.
Itthon mentem is lefekudni. Sikerult osszehoznom ismet 3 orat, mire mar apa is itthon volt, igy o jott fel ertem. Par percre ra azt hallottuk, hogy csorog a mobil...valahol fent! Apa mondta, hogy lehet a szobaban hagyta reggel, mire anya elindult felfedezo utra. Nem konnyen, de megtalalta, a halozsakomban!!! Azert voltam olyan nagy csondben sokaig, mert a racsokat elfelejtette anyam berakni fekteteskor, es amint felkeltem, hangtalanul felfedeztem a szobat, benne a telefont. Amugy csak 2 sms-t irtam a masik mobilunkra es csak 2x hivtam azt a nenit, aki anno elvitte Lori baba ruhait. (O kesobb meselte csak anyanak, hogy mennyire orult, hogy vegre hivja...)
Delutan csak a kertig jutottunk, majd fent jatszottunk, vegul elszaladtunk a kisboltba, vacsiztunk, furodtunk.
Szombat delelott egy fel napos zuhe utan hagytuk el a hazat. Mar a gumicsizmam latvanyatol mehetnekem volt, mert tudtam, hogy akkor ugralhatok a pocsolyakban.
Eloszor penzt vettunk fel, megvettuk a legszuksegesebbeket, majd rohantunk is a park fele! En eloadtam a mostanaban szokasos hisztis, sertodos setalasi formam, amit anya megprobalt turelmes terelgetessel kezelni. Majd mikor meglattam a kacsak melletti hivogato pocsolyakat...nem volt velem tobb baj!
Hintaztunk, maszokaztunk, csuszdaztunk es vegul ismerkedtunk; en a vizzel, Lori 2 kislannyal.
Hazaerve felig aludtam, de anya gonosz mod meg igy is megmosta a kezem, kicserelte a pelusom es levette rolam a csurom vizes, polom, nadragom. Majd aludtam 3 orat!
Delutan jo sokat voltunk kint, mivel anya palantazik, es csinalt nekik egy allvanyt. Azt kellett kalapalni, fureszelni, amiben mindketten lelkesen segitettunk. Bentre maradt nemi porszivozas, amit atvettem faradt anyamtol, mert hat megis csak na...., mig Lori kiralylanyosat jatszott. Este benyomtuk a vacsink, majd mentunk furdoni. En okosan a forro viz ala tartottam a kiskezem egy pillanatra, ami utan csak sirtam, sirtam, sirtam... A pancsolas igy nekem percek allatt veget ert, es mentem is oltozni, fekudni. Mikor aztan feljottek a lanyok is, folytattam a panaszkodast. Miutan anya vegzett tesovel, atjott es megprobalt elaltatni, de nem jott ossze, mert felalltam es elindultam lefele. Igy lejutvan kaptam fincsi fajdalomcsillapitot, amivel kibekultem annyira, hogy lefekudjek. Aztan persze jott Lori, hogy o is akar... Fel 9-re sikerult elcsondesednunk.
.
Egy ideje 6-7 kozott kelek, mig delutanonkent 3 orakat alszok! Ennyit a 8-as kelesrol... A setalasok alatt pedig kezdek rossz gyerek lenni, mert ujra a magam utjat akarom jarni. Na nem nagyon, de pl a zebranal nekem kell megnyomni a gombot, aminek elmaradasaval jon a hiszti... Az akkor is jon, ha egy zebra mellett setalunk el, es nem mehetek at rajta!!! Azert anya szerint osszehasonlithatatlanul jobb vagyok Lori ekkori enjehez kepest!

8 megjegyzés:

Sz-K írta...

Hihetetlen jó a futós kép, de a király kisasszony is aranyos. Üdv Judit

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Edesek vagytok a kepeken,es anya nagyon edes kisfiad van es meg at is vette tolled a porszivozast,jo lehettet a mama-baba klubban.
Edesek a szalados kepeken,Ruben jol megismerkedett a vizzel,nahat hogy teged fejelessel ebreszt fol az mar kicsit durva.Lori meg igazi kis kiralylany.puszika

Olivia ℇ Alexandra írta...

Nagyon jok a képek, a futos meg a fröcskölös! A gumicsizmat én is dijazom! A tiéd nagyon klassz, el is fogadnam, még ha olyan fius is...
Puszi

Mátébogyó írta...

Klasszak a képek, Anya!
Nem is olyan hisztis a kicsi fiad, ha a klubban simán el tudtad húzni, hogy mással játszon! Máté biztos fetrengett volna a földön, ha máshová próbálnám terelni ilyenkor...
Nem baj, ha 6-7 között keltek, mert időben is alszotok!
És nappali 3 óra??? Húúú! Irigy vagyok!!! .-p

Gabriella írta...

Debi,kitartás. Ha kitartóan beszélsz hozzá magyarul, elöbb utóbb meg fog táltosodni. Bár be kell valljam, hogy nálunk az a 3 hét, amit otthon voltunk Magyarországon, nagyon sokat segített.

A nyaralás elött ha kérdeztem valamit magyarul, folyamatosan hollandul válaszolt. Kétszer - háromszor rászóltam, hogy magyarul mondja, akkor ment.

Mióta viszont hazajöttünk, velem szinte csak magyarul beszél, még holland társaságban is. Decemberben megint haza akarok menni 2 hétre, mert annál jobb nyelvtanulás nincsen.

Csináltam neki egy nagy fotóalbumot a nyári fényképekkel. Ha azt nézi, akkor is folyamatosan magyarul mondja, hogy miket csinált nagymamával és papóval.

Ezenkívül beírattam egy magyar oviba. 3 hetenként szombaton 10-12- ig. Annyira jó, hogy érzékeli, hogy más gyerekek is beszélnek magyarul, meg sok dalt tanulnak. De ettöl nem fogja megtanulni a nyelvet, azt nekem kell otthon....
25-én megyünk megint.

De elhiszem, hogy nagyon nehéz, mert neked is könnyebb, ha angolul szólsz hozzá. Néha nekem is eröltetni kell magamat....

A másik meg, hogy azért Lori fiatalabb is egy kicsit. Még ebben a korban is sokat számítanak a hónapok.

Névtelen írta...

A képek most is nagyon jók. A dacos szaladós, a bájos hintás, a kissé még mindig huszárosan "O" lábú vizezős kép, igazi Rubenes. Mit csináltál Lori hajával?, 1-re jobb :) és nem csak a haja miatt mert a királylányos is nagyon szép. sok puszi: mamm

csupella írta...

Nagyon cukorfalatok vagytok!Jó,hogy vizes terepen is jól feltaláljátok magatokat!:)
Jó sulizást,és kellemes klubozást!

Névtelen írta...

Örülök, hogy emailt is írtál, de nem bánnám ha el is olvasnád a neked írtat, és ha válaszolsz az már hab lesz a tortán :):) mamm