2010. szeptember 17., péntek

Program hegyek, hova legyek - Ruben

Csutortokon a szokasos fel 7-es ebresztesben reszesitettem anyam, bar ezuttal finoman, az agy vegebol 'anyazva' (odaig sikerult csak elcammognom a halozsakomban).
8-kor csatlakozott Lori is, amikortol felgyorsultak az esemenyek, feloltoztunk mindannyian es elmentunk a suliba. Tesot leadtuk hatra, mi pedig bementunk elol!!! Abba az iskola altal szervezett csoportba mentunk vissza, ahova anno Loristul jartunk. Jo nagy lett a csoport tavaly ota, de jol ereztem magam, sokat jatszva az epito elemekkel.
Innen a varosba mentunk, vettunk tejet, kenyeret, majd elszaladtunk eletunk elso anya-fia jatszoterezesere! Csak fel ora volt, de az alatt is sikerult jol kihintazni magam.
Lorit felszedve hazajottunk, es elmentem aludni. Delutan mar nem mentunk ki, de mivel jo gyerekek voltunk, kaptunk tolcserben fagyit!
Kesobb fent csuszdaztunk, es uszogumiban olelkeztunk.
Penteken meg sotetben -valamikor hajnalban- kiestem az agyam melle, de igy is jo volt aludni, bar ezuttal csak 6-ig nyomtam.
Baba-mama kluboltunk megint, ahol most egy magyar nenivel is talalkoztam, aki 2 hete jott kicsiny varosunkba egy csaladhoz au-pairnek. Bemutattam neki is, hogy kepes vagyok masfel oran keresztul szinte csak korbe-korbe futni! Meg anyam is megleptem ezzel, mert hat szoktam en szaladni, de nem ennyit!
A neni, Ildi eljott velunk felszedni noverkem, amit en mar csak csukott szemmel eltem meg, hisz ugy elfaradtam. A haz elott elkoszontunk tole, bent kabattol es cipotol megszabadulva, anya felvitt aludni, ahol jol felkeltem, de mivel magamra hagyott, mas valasztas nem leven, visszaaludtam 2 orara!
Keles utan segitettem anyanak ebedet fozni, majd elfogyasztani, mialatt arra vartunk, hogy elszendergett noverkem is felebredjen. Ezutan feloltoztunk es kimentunk a parkba. Odafele menet beugrottunk a boltba kenyeret venni, majd adtunk belole kicsit a kacsaknak, es loholtunk is hintazni. Jo gyorsan elroppent az ido, mert csak fel 6 utan ertunk haza, mikor apanak pont vissza kellett mennie dolgozni (es kulcsot nem vittunk magunkkal).
Este vacsi, jo sok jatszas tesoval es torta sutes volt a program. Furdes anyank lustasaga miatt elmaradt, igy engem egeszen 8-ig hagytak bulizni, majd gonosz mod megvaltak tolem es a tovabbiakban csak csajosan folytattak.
Hetvegere pedig jol be vagyunk osztva, mivel szombaton jon Ellie, vasarnap megy is, majd aznap delutan megyunk a szulinapi buliba!
.
Uj szavaim: 'get down', 'kuka', 'thank you', 'anya', 'mummy', 'see you later', 'sleep tight', 'tente'... szoval lassan tobb, mint Lorinak! Es elkezdtem enekelni!!! Felismerheto dalaim: 'Hinta-palinta' es a 'Twinkle, twinkle little star'.

3 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hu mennyi programotok van es volt ,hu jo lehettet az anya es fia jatszoterezes es jo lehettet a csuzdazas is a szobaban.De jo hogy mentek az elso szulinapi zsurra.puszika

Mátébogyó írta...

A hálózsákos sztori ismerős, Máté sem tud benne közlekedni (pedig amikor még nem ment, kapaszkodva oldalazott a zsákban...! Elfelejtette?).
Húúú, tényleg jó meredekre építették a gyerkők a csúszdát! :-)
És hol a torta recept? ;-)
De ügyes már Ruben, hogy ennyit beszél! Sajna én még sokat fogok arra várni, hogy Máté mondjon valami értelmeset is (bár úgy tűnik, hogy új szó nála a "bumm").
A fürdés elmaradása nálunk is szülői lustaságból ered! :-)))

Sz-K írta...

Érdekes lehet, hogy anyanyelven és apanyelven is beszélget Ruben. Bár nálatok ez a természetes.
Nálunk nem a hálózsák akadályozza Gergőt hanem sokszor az álmosság. Elindul de van hogy nem ér oda, olyankor ha már hosszú idő eltelik az ágyról lejöveteltől akkor el szoktam indulni keresni, hogy meddig jutott.
Gergő esetében még sosem fordult elő, hogy este ne fürdessem meg. Valahogy nem tudom elkébzelni, hogy úgy fektessem le és én magamról sem tudom elkébzelni, hogy fürdés nélkül menjek az ágyneműbe. Pedig régen a nagyszüleim olyanokat meséltek, hogy egy héten csak egyszer fürödtek. Lehet, hogy én vagyok egy kicsit finnyás, de nem tudnék az esti ágyneműbe belefeküdni, így Gergőt sem fektetem le fürdés nélkül. A napközben rajtam lévő ruhában sem érek hozzá az ágyneműhöz. Pedig sokszor én is szívesebben kihagynám a fürdetést, de a kényszer nem hagyja. Bocsi hogy ezt leírtam és nem is akartam ezzel semmi rosszat mondani, de nekem nagyon-nagyon furcsa. Minden jót. Üdv Judit