2010. szeptember 29., szerda

Iskolai fenykepezes - Lori

Hetfoi napunk a semmivel ill. a szokasos dolgokkal telt. Reggel mentem suliba, delben konnymentesen fogadtam anyam, majd itthon szenvedtem 2 orat, mig ocsi aludt, mert tokre faradt voltam, de nem akartam lefekudni.
Delutan folyaman kicsit atrendeztuk az emeletet, kiszedtuk anyaek agya mogul a semmire hasznalt dohanyzo asztalkat es jatektartonak epitettuk be ocskos agyatol fel meterre. Igy o boldogan birtokba veheti minden aldott reggel, addig is hagyva anyank kicsit tovabb lustizni.
A nagy munka olyan sokaig tartott, hogy mar csak vacsorara maradt ido. Mosakodas es fogmosas utan atoltoztunk pizsibe es egyutt olvastunk esti meset.
Kedden jo porgos napunk volt! 1/2 8-ra mentunk a sulihoz, mert fenykepezes volt. Azoknak kellett csak korabban menni, akiknek van meg nem iskolas testveruk. Mivel mi eloszor rossz helyen varakoztunk, aztan meg nem nyomultunk a sorban, hanem nyugiba leultunk hatul a szekekre, utolsokent maradtunk a fenykepesz bacsinak. A vege fele azert befutott meg egy anyuka is, akinek a kislanya, Annabelle 3 hete kezdett es en vagyok a legjobb baratnoje!!!
A mosolygas nagyon ment Rubennek, aki ugyesen, egyenes derekkal vigyorgott a bacsinak, mig en eloadtam a hulye gyereket es mindenfele pofakat vagtam. Azert a vegere sikerult 2 jo felvetelt kesziteni, amihez anyank terdein allva, 'Twinkle, twinkle'-t kellett mutogatnia, enekelnie. Ezutan en maradtam a nagy teremben, mivel mar meg is erkeztek az osztalytarsaim egy kozos fotozasra.
Suli vegen kicsit morcosan voltam, mert anyaek setalva jottek elem, es nem tetszett, hogy ocskos felkereckedhet, en meg nem.
Ahogy beestunk, meg del sem volt, de ocsit gyorsban leraktuk aludni. 3/4 2-kor mar keltettuk is, mert szaladni kellett apahoz. Szegeny meg fel sem kelt, de maris gyurte be az ebedjet, amit feluton anya elhuzott elole, bedobta a babakocsiba es hanyat-homlok szaladt a piac fele. Apa mar turelmetlen volt, igy fel is hivtam, hogy '5 perc':)
A sietes oka az volt, hogy az osok hetfo keso este kitalaltak, hogy ma veszik meg a karacsonyi ajandekokat. Az egyik legnagyobb jatek aruhazban ugyanis eddig volt akcio. Igy 3 jo nagy dobozzal hagytuk el a boltot, ahol kifele jol megneztem magamnak, hogy egy nagy haz van az egyikre rajzolva. Onnantol kezdve mast sem szajkoztam, mint hogy 'Lori's house, Lori's house...'. Aztan beugrottunk a kavezoba egy epres turmixra, ami alatt anya atrendezte a csomagokat, es mar tobbet nem is lattam semmit.
Hazafele a konyvtarba is beneztunk, mert a Pingu dvd kolcsonzesi ideje lejart es meghosszabbitottuk meg egy hetre. Nehezen, de hazaertunk, pedig mentem volna a parkba kacsazni.
Apa csak kicsit maradt es mar ment is vissza dolgozoba. Estet ezuttal egy jo nagy furdessel, nem kivant hajmosassal zartuk.
Szerdan kezdodott apa szabadsaga. Suli utan o vart ram, majd osszeverodott a csalad es bevonultunk a varosba. Nekem hirtelen pisilni kellett, amikor anya lehuzta a bugyogom az ut menti bokor toveben es meglatta, hogy kakais!!! Mar lassan 1 hete rossz pocakja van mindenkinek itthon, de eddig nem fordult elo ilyen baleset. Azert pisiltem, popsitorlovel lepucoltuk a popom es folytattuk utunk. Kb 2 percre, amikor meg kakilhanek jott ram! Epp a baba klubos templomhoz voltunk kozel, igy oda terelt be minket apa. O leult kavezni (van bent egy kavezo), mig mi csajok bezarkoztunk a WC-be. A bugyimat ezuttal nem kaptam vissza, anya kidobta! Igy csak harisnyaban nyomultam, de nem panaszkodtam.
Visszaterve a fiukhoz, (Ruben boszen aludt), talaltunk egy tokot a babakocsi mellett. Apa vette az egyik pincertol, aki maga noveszti es hat itt nagyon meno a Halloween....
Kicsit setalva, ebedet megveve, a piacon at hazajottunk. Az osok osszedobtak az ebedet, majd belevetettuk magunk a tokfaragasba.
Ezzel vegezven felmentunk, ahol apara is rajott a butor tologathanek, es ezen felbuzdulva megforditotta az agyukat:) Majd elovarazsolt egy felfujhato kocsit es beledobala a muanyag labdainkat. Jot jatszottunk velunk, anya orult a nap vegen, mikor osszepakolt utanunk.
Kicsit birkoztunk, majd apa kitalata, hogy csikizzuk meg anyat. Mar ugrott is, mire anya eloadott egy sikoly felet, amire Ruben felorditott, odaszaladt apahoz, rahuzott egyet es anya karjaiba vetette magat, mig folyamataban kiabalt apaval!!! Apa azota nem mer anyahoz kozel sem menni, nehogy a testore bantsa.
Este nem nagyon csuszott semmi, csak edesseget akartam. Kaptam egy kicsit, majd lattam, hogy Ruben meghagyta az etcsoki darabjanak a felet, igy arra is ravetettem magam. Aztan jott a furdes...meg az en hiszteriam, hogy nem akarok furodni! Egy arc-, kez es fogmosasban kiegyeztem anyammal, majd feljott velem atoltozni, amit kovetoen kozoltem vele, hogy nem kell mese, jo ejszakat es betakarozva, becsuktam a szemem.
Ocsi bezzeg hatalmasat pancsolt helyettem is, de mire mar jott oltozni, en reg az igazak almat aludtam.

3 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon edesek vagytok a kepeken,hu ti aztan jo elore megvetetek a karacsonyi ajandekokat na d eha akcio most volt akkor most kellett megvenni.A fotozas meg jo lehetett remelem azert jo fenykepek is lettek majd mutasatok meg oket,hu de jo hogy atrendeztetek az emeleett igy biztosan jobb lesz ott jatszani.puszika

Mátébogyó írta...

Nektek is kedvetek támadt egy kis rendezkedéshez? Én is épp valamelyik nap pakoltam a "helyére" Máté fölöslegessé vált rácsos ágyát...
Karácsonyi ajándék? Már most? Végül is igazatok van, nem jó azt az utolsó utáni pillanatra hagyni!
Na de hogy milyen verdát varázsolt elő Apátok! Asszem, ha kölcsönadnám Mátét hozzátok, nem lenne vele semmi baj! Autó is és labdák is! Ez ám a királyság! :-)))) Naggyon tuti!

Névtelen írta...

A szobátokra már igazán "ráfért" egy kis frissítés,és az autó is jó ötlet, ráadásként tuti,hogy keveset fogyaszt :) Annak meg igazán örülök,hogy bármilyen nehéz helyzetbe kerülj, már van védelmeződ. Így "sokkal nyugodtabban alszom" :))
A képeket fogjuk látni? Jó lenne! mamm