2010. október 30., szombat

Volt mama, nincs mama - Lori

Kedd reggel nehezen, keson keltunk. Az ido ugyan morcos volt, de nem hittuk, hogy ennyire... Ocsi rosszul is aludt es koran is kelt, igy mar a keso delutani kimenetelunk alatt elszunnyadt. Eloszor egy butor aruhazban neztunk korul, majd a szakado esoben elszaladtunk egy nagy, mindent (jatekot, ruhat, parnat, tusfurdot, innivalot...) arulo boltba. Mivel Ruben aludt, es en a rengeteg kirakott jatekkal elfoglaltam magam, a csajok vagy masfel oran at vasarolgattak! Jol megpakolva hagytuk el a terepet, eber Rubennel, mar csak csepego esoben, nemi napsutessel. Azert a csavargast felfuggesztettuk, mert rajtunk, gyerekeken kivul senkinek sem volt gumicsizmaja, igy jol el is aztak.
Itthon a maman volt a sor, hogy ebedet keritsen. Szerencsejere viszont mind ehen akartunk halni, amit megelozven segitettunk neki. Aztan a kesz ebedbol en nem kertem... Hiaba gyozkodtek, hiaba nyaltam le a gombaleveses kanalam 2x is, nem kellett, sem a paprikaskrumpli. (Ocskos mindkettot megette!!!) Miutan hiszti lett a dologbol, megkaptam a tegnapi maradekot.
Keso delutan ismet kimentunk, elelmiszerert. Hazafele mar nagyon sotetben jottunk, de engem nem zavart, sot! Egesz uton boldogan szaladva, enekelgetve jottem, pedig maskor, a keddi balett utan (ami most az oszi szunet miatt elmaradt) hulla faradtan szoktam cipeltetni magam.
Szerda reggel aztan szikrazo napsutesre ebredtunk! Delelott a mama csinalt kakaos es kokuszos csigat, majd delben elindultunk a vonathoz. Ismet Mansfield-be mentunk, mert ott van par jo bolt, amit a mamaek is meg akartak nezni. Nagy vasarolgatas kozben ocsi aludt kicsit, keso delutan ettunk egy nagyot a Mekibe,
ahol meg nagyobbat jatszottunk a jatszohazban, majd meg nezelodtunk, de mar fel 6 volt, igy szedtuk satorfank. Az vonat allomason allva mar lehult a levego, fujt a szel. A vonatunk pedig toroltek! Majdnem 1 orat kellett varnunk a kovetkezore, amit egesz jol viseltunk, leszamitva ocsi egyre jobban nehezedo, szagokat terjeszto pelusat. (Anya elfelejtett masikat berakni!) Vegul csak hazaertunk, gyorsan ettunk, furodtunk, majd jo faradtan kidoltunk.
Csutortokkel eljott a buli vege:( A delelott borond megtomessel telt, majd delben taxiba vagtuk magunk es kikisertuk a mamaekat a vonathoz. En is nagyon menni akartam, emiatt hisztiztem is rendesen, majd mikor a vonat mar beallt, anya hajat rendesen megtepve, kaptam egy fulest, amitol meg jobban uvoltottem! (Persze az ott allo emberek gyilkos szemekkel neztek joanyam, mivel azt nem lattak, hogy en mit csinaltam, csak a pofont.) A vonat elment, en sirtam, anya meg elindult. Mire eszrevettem, zokogva szaladni kezdtem utana. Megallt, lehajolt es azt mondta, hogy ha lenyugszom es abbahagyom a sirast, megkerdezi Annabelle anyukajat, hogy elmehetunk-e hozzajuk? Bolintottam egyet, rovid idore bekereckedtem a babakocsiba, majd csondben vartam. Es igen, Amy engedelyezte menetelunk, igy mar csacsogva, mosolyogva, setalva mentem anyam mellett.
Kicsit jatszottunk naluk,
megvartunk egy hazhozszallitast, majd atballagtunk a konyvtarba. Anya lelepett ocsivel, aki addig nagyon nem akart elaludni, de par perc seta utan megis megtette. 5-ig maradtunk, hazafele vettunk 'fish&chips'-t, amibol nagyon jol belaktunk. Estere maradt egy kis porszivozas, agynemu huzas, Halloween dekoralas es 8-kor alvas. 

3 megjegyzés:

Mátébogyó írta...

:-) Úgy látom, összehoztátok a paprikás krumplit! :-)
Az emberek mindig csak azt látják, hogy verjük a gyereket..., csak azt nem veszik észre, hogy miért is... :-p
Szegény Mamának megtömted a bőröndjét? Nekem úgy is jó, ha mi megyünk érte, csak majd dobj egy pontos címet!

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hu ha hogy ti mennyit vasaroltok mindig es mennyi erdekes helyre jartok nezelodni meg persze vasarolni is.Edesek a gyerekek a kepeken.Tunderi Lori es Anabella hat igazi kis baratnok.pusizka

Olivia ℇ Alexandra írta...

Irulunk-pirulunk... mar 100 éve nem jartunk felétek, de olyan rohanas az életünk. :(((
De ti ugyanolyan szépek vagytok!!
Probalunk majd megint rendszeresen bekukkantani.
Puszi